Problem z "paleniem na tyk" MK3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z "paleniem na tyk" MK3
Witam wszystkich!
Może ktoś będzie wiedział " o co kaman ? ".
W moim MK3 została wymieniona pompa paliwa i od tego czasu jest problem z zapaleniem silnika za tzw. pierwszym razem... Zawsze palił mi bez problemu za 1-wszym, a teraz nie wiem o co mu chodzi, co go boli
Przeważnie dopiero zapali gdy przekręci się klucz w stacyjce 3 razy, tak żeby tylko się podświetliły zegary ( podświetlą się czekasz 3,4 sekundy i znowu od nowa trzeba wyłączyć stacyjkę i 2 razy powtórzyć czynność ) w tedy pali od razu, jeśli można to tak nazwać
Liczę na Waszą pomoc drodzy koledzy. Pozdrawiam serdecznie
Może ktoś będzie wiedział " o co kaman ? ".
W moim MK3 została wymieniona pompa paliwa i od tego czasu jest problem z zapaleniem silnika za tzw. pierwszym razem... Zawsze palił mi bez problemu za 1-wszym, a teraz nie wiem o co mu chodzi, co go boli
Przeważnie dopiero zapali gdy przekręci się klucz w stacyjce 3 razy, tak żeby tylko się podświetliły zegary ( podświetlą się czekasz 3,4 sekundy i znowu od nowa trzeba wyłączyć stacyjkę i 2 razy powtórzyć czynność ) w tedy pali od razu, jeśli można to tak nazwać
Liczę na Waszą pomoc drodzy koledzy. Pozdrawiam serdecznie
... Z benzyną we krwi ...
Re: Problem z "paleniem na tyk" MK3
Witam , z tego co się orientuje po włączeniu zapłonu pompa paliwa włącza się żeby nabić ciśnienie , być może nowa pompa jest nieszczelna lub zapowietrzona .Wróciłbym z tym fantem do gościa który wymieniał te pompę.
Pozdrawiam Skoniecki
Pozdrawiam Skoniecki
PASSAT B5 FL 2.5V6 TDI 4MOTION DSLA143P970 HYBRYDA GTD
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z "paleniem na tyk" MK3
filtr paliwa wymieniony?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem z "paleniem na tyk" MK3
Pytałam się paru osób mechaników. I twierdzą, że może dali jakąś pompę nie dającą tyle paliwa ile trzeba... :/ Piep.... zamiennik czy coś... i wał. Dzięki kolego, ale to akurat nie filtr
... Z benzyną we krwi ...
Problem z "paleniem na tyk" MK3
ja obstawiam nieszczelnośc na przewodach paliwowych, lub uszkodzony jakiś zaworek zwrotny (tylko czy taki jest w pompce). Ja bym sprawdził czy przewody od pompy paliwa są dobrze zaciśnięte...
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: pn lip 30, 2007 19:09
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Problem z "paleniem na tyk" MK3
Gdyby pompa dawała zbyt małe ciśnienie, to by podczas jazdy na wyższych obrotach dławił się, byś może zawór zwrotny nie trzyma i paliwo cofa się. Spróbuj odpalić go, zgasić i znowu odpalić, czy czas odpalania będzie ten sam ? czy drugim razem szybciej odpali?
Problem z "paleniem na tyk" MK3
Z moich obserwacji wynika, że wtedy za drugim razem szybciej pali....
... Z benzyną we krwi ...
Problem z "paleniem na tyk" MK3
pytanie mam podaczas jazdy szarpie autem odpala normalnie podaczas jazdy szarpie nawet gasnie co moze byc prosze o pomoc
Problem z "paleniem na tyk" MK3
janek1972, masz popsuty samochód... użyj szukajki, http://www.google.pl/custom?domains=for ... cof=&hl=pl" onclick="window.open(this.href);return false; , sprawdź swój stan auta z tym co piszą w postach i potem pytaj. Nikt wróżką nie jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości