Pytanie o skale w zegarach itp
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Pytanie o skale w zegarach itp
Witam
Od razu chciałem wspomnieć że tematy:
1) viewtopic.php?t=162092" onclick="window.open(this.href);return false;
2) viewtopic.php?t=160485" onclick="window.open(this.href);return false;
Przewaliłem od deski do deski, nawet w tym drugim chciałem odświeżyć kotleta ale
Moje auto to MKIV 1.9 TDI ARL Exclusive Rocznik 2001
Mój moduł komfortu to 1J0959799AH 4E Zentral-SG Komf. 0001
Obecnie posiadam zegary o oznaczeniu 1J0 920 825 C A4 KOMBIINSTR. VDO V09 z czego jak wiadomo wynika że:
Tarcze nie SE tylko zwykłe
Tarcze EU
1/2 FIS
Immo 2
Diesel/260km
Posiadam manetkę do 1/2 FIS w której jest info o spalaniu średnim, tymczasowym, kilometrach z punktu A, itp.
W wyżej wymienionych tematach wyczytałem że do swoich zegarów mogę dobrać zegary z FF i Immo 3 o następujących
1J0 920 846 lub 1J5 920 846 ale moje pytanie brzmi czy zegary 1J5920946C też będą dobre?
Wszystko się zgadza tylko jak to jest z ta skalą EU na prędkościomierzu, da rade przełożyć sam wsad prędkościomierza na ten EU żeby to wszystko śmigało?
Czy najlepiej jest szukać takich zegarów od razu z EU. Sporo osób zakłada zegary UK i pytanie czy można bez problemu ogarnąć je na EU czy pozostaje się przyzwyczaić do UK.
Bardzo proszę o pomoc, myślę że podałem sporo danych w kwestii swojego auta
Od razu chciałem wspomnieć że tematy:
1) viewtopic.php?t=162092" onclick="window.open(this.href);return false;
2) viewtopic.php?t=160485" onclick="window.open(this.href);return false;
Przewaliłem od deski do deski, nawet w tym drugim chciałem odświeżyć kotleta ale
Moje auto to MKIV 1.9 TDI ARL Exclusive Rocznik 2001
Mój moduł komfortu to 1J0959799AH 4E Zentral-SG Komf. 0001
Obecnie posiadam zegary o oznaczeniu 1J0 920 825 C A4 KOMBIINSTR. VDO V09 z czego jak wiadomo wynika że:
Tarcze nie SE tylko zwykłe
Tarcze EU
1/2 FIS
Immo 2
Diesel/260km
Posiadam manetkę do 1/2 FIS w której jest info o spalaniu średnim, tymczasowym, kilometrach z punktu A, itp.
W wyżej wymienionych tematach wyczytałem że do swoich zegarów mogę dobrać zegary z FF i Immo 3 o następujących
1J0 920 846 lub 1J5 920 846 ale moje pytanie brzmi czy zegary 1J5920946C też będą dobre?
Wszystko się zgadza tylko jak to jest z ta skalą EU na prędkościomierzu, da rade przełożyć sam wsad prędkościomierza na ten EU żeby to wszystko śmigało?
Czy najlepiej jest szukać takich zegarów od razu z EU. Sporo osób zakłada zegary UK i pytanie czy można bez problemu ogarnąć je na EU czy pozostaje się przyzwyczaić do UK.
Bardzo proszę o pomoc, myślę że podałem sporo danych w kwestii swojego auta
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2015 21:43 przez Stanley777, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
Pytanie o skale w zegarach itp
dziwne zadajesz pytania bo licznik 1J5920946C to licznik angielski ze srebrnymi tarczami, gdzie na prędkościomierzu masz 130km/h w pionie. I teraz tak co chcesz zrobićStanley777 pisze:Wszystko się zgadza tylko jak to jest z ta skalą EU na prędkościomierzu, da rade przełożyć sam wsad prędkościomierza na ten EU żeby to wszystko śmigało?
1. przełożyć tarcze? Jeśli tak to srebrne czy zwykłe, bo jak srebrne to na EU masz 100km/h w pionie i wtedy trzeba modzić eprom
2. przełożyć tarcze na zwykłe EU z licznika immo 3 wyskalowane do 260km/h - wtedy nic nie modzisz z epromem
3. przełożyć tarcze na zwykłe z immo 2 - tego nie można robić bo inna liczba kontrolek i ich układ
4. nie przekładać tarcz - wtedy masz prędkość i w milach i w kilometrach
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Pytanie o skale w zegarach itp
grg474, faktycznie może nie do końca ująlem dobrze to o co mi chodzilo, ale miałem na myśli aby w tych zegarach UK na predkosciomierzu byly tarczki EU Sport Edition, moje obecne zegary w pionie mają 130km/h więc myślałem że wystarczy zmienić tarczki predkosciomierza na EU wyskalowane do 260km które myślałem że nie będą się różnić ale skoro wspomniałes że Sport Edition UE w pionie mają 100km/h to chyba ta opcja odpada.
Wiekszego grzebania w eepromie nie chciałbym brać pod uwagę.
Więc pozostaje mi opcja 2 albo 4.
I jeszcze pytanie kupując takie zegary co jeszcze potrzebuje żeby je potem wsadzić do siebie jakiś kod sprzedający powinien mi podać? Czy reszta wszystko odbywa się na zasadzie programu diagnostycznego i kompa.
Jeszcze raz wielkie dzięki
Wiekszego grzebania w eepromie nie chciałbym brać pod uwagę.
Więc pozostaje mi opcja 2 albo 4.
I jeszcze pytanie kupując takie zegary co jeszcze potrzebuje żeby je potem wsadzić do siebie jakiś kod sprzedający powinien mi podać? Czy reszta wszystko odbywa się na zasadzie programu diagnostycznego i kompa.
Jeszcze raz wielkie dzięki
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
Pytanie o skale w zegarach itp
Potrzebujesz PIN zegarów, aby móc dokodować kluczyki do nowego licznika. Inaczej immo nowego licznika uniemożliwi rozruch Jeśli sprzedawca nie poda Ci pinu, możesz poprosić o pomoc kogoś z forum z odpowiednim okablowaniem lub sprawić sobie jakiś (co niestety generuje kolejny koszt). Ja wyciągałem vag can + k commander. Ja przechodziłem z immo 2 1j0 920 801 (gołe bez fisa) na immo 3 1j0 920 926c. Z racji tego, że skala mojego starego licznika oraz kontrolki nie pokrywają się, zostałem przy wersji angielskiej prędkościomierza (czyli mph + kmh). Idzie się przyzwyczaić na immo 3 przeszedłem, głównie z tego powodu, że chciałem dorzucić podświetlenie wskazówek po przekręceniu kluczyka oraz RKM (ile przejadę na baku). Operacja udana, w zegarach z immo2 tych opcji nie da się włączyć.
A tak swoją drogą zegary, które podałeś, czyli 846 są również immo3, a nie immo2 tak jak podałeś (chyba, że to pomyłka
Pozdrawiam
A tak swoją drogą zegary, które podałeś, czyli 846 są również immo3, a nie immo2 tak jak podałeś (chyba, że to pomyłka
Pozdrawiam
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Pytanie o skale w zegarach itp
r3nzoll, faktycznie wkradł się błąd chodziło mi oczywiście o zmianę z Immo 2 na Immo 3 itp.
Kurcze faktycznie w przypadku zegarów Sport Edition ze skala do 260km/h to pionowo jest 100, więc skoro FIS to albo EU bez SE albo wspomniany Anglik SE w milach, ja to myślałem że na luzie da się przełożyć tarcze predkosciomierza a tu jednak haczyk.
Kurcze faktycznie w przypadku zegarów Sport Edition ze skala do 260km/h to pionowo jest 100, więc skoro FIS to albo EU bez SE albo wspomniany Anglik SE w milach, ja to myślałem że na luzie da się przełożyć tarcze predkosciomierza a tu jednak haczyk.
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
Pytanie o skale w zegarach itp
zawsze można wsadzić tarcze SE EU immo 3 + korekta epromu na 1J5 920 846C
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Pytanie o skale w zegarach itp
Mam kabel od Viakena VAG KKL OBDII USB i programy typu VCDS 1.0 Lite / 1.2 Lite, wiem że do korekcji epromu konieczny jest jeszcze inny program, ale czy np zamiast mieszania w epromie co i tak jestem z tego póki co zielony, można np zastosować takie coś?
http://allegro.pl/volkswagen-golf-4-zam ... 12548.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarczki od Momana, sporo użytkowników to do siebie pakuje niby zamiennik, niby ok, wszystko się zgadza, po opisie widzę że jest też opcja SE pod FF 260km/h i 130 pionowo + dobór kontrolek co i jak.
Z drugiej strony nawet jakbym chciał wsad SE EU to też musiałbym go jakoś ogarnąć
http://allegro.pl/volkswagen-golf-4-zam ... 12548.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarczki od Momana, sporo użytkowników to do siebie pakuje niby zamiennik, niby ok, wszystko się zgadza, po opisie widzę że jest też opcja SE pod FF 260km/h i 130 pionowo + dobór kontrolek co i jak.
Z drugiej strony nawet jakbym chciał wsad SE EU to też musiałbym go jakoś ogarnąć
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Pytanie o skale w zegarach itp
r3nzoll, żeby już całość mieć EU, wiem że na prędkościomierzu z UK też są km/h tyle że w mniejszej skali, wiec skoro byłaby taka opcja to czemu nie.
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
Pytanie o skale w zegarach itp
Tzn. na stronie momana masz tam chyba wszelkie możliwe opcje do wyboru, jeśli chodzi o konfigurację prędkościomierza, zarówno przy 1/2 fis jak i full. Bo całą resztę, czyli zamiana mph na kmh itd. załatwisz odpowiednim kodowaniem
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Pytanie o skale w zegarach itp
r3nzoll, wiem ale mając odpowiednią tarczkę od Momana skalowaną do 260km/h SE pod FF gdzie 130km/h jest pionowo automatycznie unikam kodowania, tylko zostałoby kodowanie kluczy itp.
Zegary które chce zakupić jak się okazuje sprzedający nie posiada kodu, więc czy programem VCDS jestem w stanie odczytać kod danych zegarów np wchodząc w 17 instrument itp, czy zaznaczone na czerwono liczby tj kod zegarów, czy konieczny jest całkiem odmienny program?
Zdjęcie na podstawie zegarów z mojego MKIV
Zegary które chce zakupić jak się okazuje sprzedający nie posiada kodu, więc czy programem VCDS jestem w stanie odczytać kod danych zegarów np wchodząc w 17 instrument itp, czy zaznaczone na czerwono liczby tj kod zegarów, czy konieczny jest całkiem odmienny program?
Zdjęcie na podstawie zegarów z mojego MKIV
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Pytanie o skale w zegarach itp
Co za problem zmienić kodowanie? Nawet najprostszym programem to zrobisz...a jak Ci się nie chce, to ciekaw jestem jak długo wytrzymasz bez zmiany kodowania...
Kod ustala się odpowiednio do auta...zmienia się vagiem np
Kod ustala się odpowiednio do auta...zmienia się vagiem np
Pytanie o skale w zegarach itp
Niestety jest to tylko kodowanie licznika. Jak sobie kursorem na to najedziesz, to Ci pokaze rozne opcje, czyli możesz tutaj zmienić wersję na europejską, wyłączyć/włączyć czujnik płynu spryskiwacza itd. Jeśli chodzi o pin to np. vag eeprom programmerem, vag commanderem odczytasz. Jeśli Twój kabel nie jest powiązany sprzętowo z oprogramowaniem, a z tego co mi się wydaję to kkl nie jest, to możesz spróbować
No i tak jak wspomniał Qto, sama zmiana kodowania to drobiazg i zrobisz to vag-comem bez problemu, właśnie w tym miejscu, które obrałeś w kółko chyba, że pisząc kodowanie masz na myśli edycję eepromu, bo to jednak nie to samo
No i tak jak wspomniał Qto, sama zmiana kodowania to drobiazg i zrobisz to vag-comem bez problemu, właśnie w tym miejscu, które obrałeś w kółko chyba, że pisząc kodowanie masz na myśli edycję eepromu, bo to jednak nie to samo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości