Staging
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Staging
Witam mam pytanie a zarazem zagwostke czy da sie zrobić staging (podnoszące się wskazówki po zapłonie)w zegarach w golfie 4 bez szyny Can i bez fis lub może już ktoś to zrobił?? (Dla moderatorów jesli w złym miejscu założyłem temat proszę o przesunięcie)
Staging
o tym na forum i upadło .... hehehh
Jak chcesz coś takiego to tylko dodatkowe moduły ... np F-VIZ lub coś od KUFFATEC-a ....
Jak chcesz coś takiego to tylko dodatkowe moduły ... np F-VIZ lub coś od KUFFATEC-a ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Staging
No własnie szukałem i nic konkretniejszego nie mogłem znaleźć dlatego pomyślałem o tym temacie, bo grzebanie w epromie nic nie da?? a jak wygląda sytuacja z podswietleniem samych wskazówek po włożeniu kluczyka lub po zapłonie? co do tych modułów co podałes to chyba tylko nadaja sie jak masz Fis bo tak do samego golasa z tylko MFA chyba by sie nie nadawały, czy sie myle? noi ta cena troszku zaporowa
Staging
Moduły tylko do zegarów z pełnym FIS ..
Podświetlanie wskazówek ... etc bajery podobnie ... poczytaj viewtopic.php?t=162092" onclick="window.open(this.href);return false;
Podświetlanie wskazówek ... etc bajery podobnie ... poczytaj viewtopic.php?t=162092" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Staging
no właśnie podświetlenie i reszta była robiona na zegarach z Canem i Fis lub 1/2 Fis a mi konkretniej chodzi o te modyfikacje (podświetlenie wskazówek po zapłonie i staging) na zegarach bez CAN i FIS czyli w starszych modelach szaf o rozszerzeniu 1Jx 919 xxx
Staging
O teście wskazówek nie ma mowy nawet w szafach najbogatszych ....
W swoich nie zrobisz niczego czego oczekujesz ... wymień je choćby na pół fis o odpowiednich numerach ,,, to coś podziałasz jak w temacie powyżej ..
W swoich nie zrobisz niczego czego oczekujesz ... wymień je choćby na pół fis o odpowiednich numerach ,,, to coś podziałasz jak w temacie powyżej ..
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Staging
jak kojarzę moduł co to potrafi zrobić kosztuje coś koło 550Eur - więc daruj sobie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Staging
czyli zostaje ingerencja mechaniczna na przekaznikach i odpowiednich scalakach bo niestety wymiana nie wchodzi w gre bo nie mam szyny Can a nie chcem kupować emulatora w dodatku ciężko znaleźdź chociażby 1/2 Fis bez Cana z MFA i w dodatku diesel
Staging
Jakie masz autko dokładnie ,,,, KOD SILNIKA - ROCZNIK ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Staging
auto to dokładnie Vento (tylko sie nie obraźcie ) silnik 1,9 Tdi 1z, rocznik silnika 96, zaadoptowane zegary golf 4 wiec nawet wykluczone jest podłączenie pod moduł komfortu, dlatego wszystko musze ze tak powiem analogowo rozwiazywać, myślałem że zmiana lub dodanie cśs do eepromu umożliwi takie bajery, bo eeprom mam 93e66
Staging
Ani test zegarów(podnoszące się wskazówki po zapłonie)ani ich podświetlenie nie jest problemem,były takie tematy na forum ,sam w nich pisałem,ktoś nawet już zrobił prototyp i działało przez podłączenie się do wtyczki zegarów.Ale największym problemem dla kilku zainteresowanych było to ,że jak wskazówka prędkościmierza po zapłonie podniesie się na maxa i wróci to to nabije z 10metrów na liczniku po każdym odpaleniu i przebieg im się nie będzie zgadzał ,a co dopiero wskazania mfa ,spalanie wzrośnie o 0.1 litra itd.. ,dlatego drązenie tematu stało się bezsensowne z racji aptekarskiej dokładności.
dla zegarów bez can ,było i jest to dziecinnie proste,tylko wielkim problemem jest to co wyżej napisałem.
dla zegarów bez can ,było i jest to dziecinnie proste,tylko wielkim problemem jest to co wyżej napisałem.
Staging
jeśli można ,to ja bym zrobił to tak :dwa generatory na ne555,podłączył bym pod piny licznika odpowiedzialne za prędkościomierz i obrotomierz,w momencie włączenia zapłonu generator podniesie wskazówki ,zasilanie przez wyłącznik czasowy ,odcięcie zasilania wskazówki opadną.Do ustawienia odpowiedniej częstotliwości sygnału i czasu wyłaczenia najlepiej uzyć oporników regulowanych(potencjometrów).Te kilka elementów można skleić w "pająka" bez specjalnych płytek.
Proste schematy generatora mozna znaleść w necie.koszt parę złotych.
Chyba ,że koledzy mają inne pomysły ?
https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=generator+ne555" onclick="window.open(this.href);return false;
Proste schematy generatora mozna znaleść w necie.koszt parę złotych.
Chyba ,że koledzy mają inne pomysły ?
https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=generator+ne555" onclick="window.open(this.href);return false;
Staging
może sie uda podpiąć takie coś trzeba spróbować i to bardziej nad 4 generatorami bo jeszcze do tego wskaźnik paliwa i temp. wody, choć do wskaźnika paliwa myślalem nad innym układem czasowym podającym mase o odpowiednim oporze przez odpowiedni czas tak jakby był pełen bak. tak samo można zrobić z wskaźnikiem wody tylko trzeba by było wiedzieć jaki opór jest w momencie maksymalnej temperatury. może jakieś inne pomysły chociaż szczerze jeżeli takie coś by wypaliło to w sumie to najprostsze układy bez żadnych dziwnych dodatków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości