Przekładam kompletną instalację z mk3 silnik ABS i mam 2 małe problemy:
1.dwa przewody zielony i czarny wychodzące z wiązki idącej od monowtrysku od czego są do czego podłaczyć
2. przy wiązce idącej do włącznika świateł jest dodatkowa kostka z trzema przewodami: siwo-żółty, siwo-niebieski i siwo-biały zakończona kostką wydaje mi sie że są one od ustawiania pochylenia reflektorów. Proszę o potwierdzenie a jeśli sie mylę to o sprostowanie.
Ogarnięcie instalacji
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ogarnięcie instalacji
W swoim ABU do podłączenia silniczka regulacji reflektorów mam inną kostkę, jest bardziej owalna niż płaska. Podepnij do niej żaróweczkę kolejno do wszystkich pinów jednocześnie obracając pokrętłem do regulacji świateł. Jeśli się zaświeci żarówka to będzie wiadomo, że jest to od regulacji reflektorów.
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Ogarnięcie instalacji
ta wtyczka na pewno nie jest do regulacji świateł bo jest zupełnie inna, chyba że to jakiś stary typ? Ale wątpie.
Co do dwóch kabelków to przy silniku abs nie ma takich przy wtrysku, coś chyba dorabiane bo robiłem ostatnio przekładkę takiego silnika i żadnych podobnych kabli nie było mi do wygląda bardziej na podłączenie do parownika do elektromagnesu bo widzę że masz mikser założony .Silnika działa?
Co do dwóch kabelków to przy silniku abs nie ma takich przy wtrysku, coś chyba dorabiane bo robiłem ostatnio przekładkę takiego silnika i żadnych podobnych kabli nie było mi do wygląda bardziej na podłączenie do parownika do elektromagnesu bo widzę że masz mikser założony .Silnika działa?
Ogarnięcie instalacji
Dzięki matisim silnik jeszcze nie działa gdyż przekładam go dopiero wraz z instalacją a że był tam gaz więc i gaz postanowiłem przełożyć i dlatego widać mikser. Co do wtyczki to szła ona od włącznika świateł mk3 razem z niebieską wtyczką do skrzynki bezpieczników. Przewody z niebieskiej wtyczki przelutowałem do włącznika z mk1 (swap) i ta wtyczka mi została ot i cały problem.
Ogarnięcie instalacji
Ok koledzy wtyczkę ogarnąłem:
szaro-niebieski +12V podświetlenie do włacznika ogrzewania szyby tył
szaro-żółty +12V do włącznika świateł przeciwmgielnych z bezpiecznika 10
szaro-zielony +12V od włącznika przeciwmgielnych tył
podłaczone są do niebieskiej kostki P w skrzynce bezpieczników.
szaro-niebieski +12V podświetlenie do włacznika ogrzewania szyby tył
szaro-żółty +12V do włącznika świateł przeciwmgielnych z bezpiecznika 10
szaro-zielony +12V od włącznika przeciwmgielnych tył
podłaczone są do niebieskiej kostki P w skrzynce bezpieczników.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości