Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
Poszukuję schematu c. zamka z modułem komfortu, kluczyk bez pilota, 4xel. szyby, el. lusterka, domykanie, do Golfa IV 1,9tdi 2004 kombi. Dlatego piszę kombi bo dochodzi klapa z mikrowyłącznikami i ta klapa mi "głupieje". Znalazłem schematy ale do hathbaka i to nie jest to co mi potrzeba. Jak by ktoś miał to proszę o zamieszczenie albo na PW.
Po co pić i jechać jak można zajarać i odlecieć!!!
Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
opisz jak ci głupieje - bo w każdym schemacie jest hb, kombi, sedan
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
Przewody w harmonijce sprawdziłem i są dobre. A klapa "głupieje" np. tak że nie ma reakcji wcale na otwieranie z przycisku nad rejestracją, jeśli są wszystkie drzwi i klapa zamknięte i zamykam centralny z kluczyka w drzwiach to ona (siłownik) się otwiera, nie ma reakcji na ruch kluczyka w tylnej klapie. itp. Może mikrowyłącznik w bębenku tylnej klapy (ale nie wiem kiedy który z którym pinem ma być połączony) ,czy może moduł komfortu jest uszkodzony i robi krecią robotę ale jeszcze go nie podmieniałem. Schemat pomógł by mi sprawdzić przejścia na przewodach. Dodam jeszcze ,że lampki w drzwiach i tylna w podsufitce oraz kontrolka otwartych drzwi działają prawidłowo.
Po co pić i jechać jak można zajarać i odlecieć!!!
Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
a lampka oświetlająca komorę bagaznika działa jak bagażnik się otworzy?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
Ja mam lampkę w tylnej części podsufitki i działa prawidłowo( jak zamknięta klapa to gaśnie jak otwarta to świeci). Oświetlenia bagażnika jak takiego nie mam ale są wyprowadzone przewody pod takie oświetlenie i pod gniazdko ze stałym prądem (np. lodówka w bagażniku) Przewody schowane są pod dekielkiem z lewej strony ale na nich też pojawia się prąd prawidłowo -tak jak na lampce w podsufitce.
Po co pić i jechać jak można zajarać i odlecieć!!!
Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
pytam - bo najczęsciej pomimo że mikrostyk zamka jest 3 pinowy to jak się psuje to najczęściej cały - wtedy - brak info że zamek się otworzył powoduje że następnym razem zamek nie chce zadziałać przyciskiem w klamce.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
Napisz na Pw do mnie to podeślę ci schemat instalacji zamka Centralnego.
Re: Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
Też o takiej lub podobnej usterce myślałem ponieważ komputer wyrzuca błąd 01362 i z opisów błędu wynika "włącznik klapy bagażnika zamknąć (F124) zwarty do GND". Tylko nie wiem czy to jest włącznik w bębenku czy w zamku, czy jest to uszkodzenie na przewodach czy w samym module komfortu ale będę szukał. Atak dla pewności kluczykiem w tylnej klapie powinienem otworzyć lub zamknąć cały samochód, nie tak jak w hathbacku tylko klapę?grg474 pisze:pytam - bo najczęsciej pomimo że mikrostyk zamka jest 3 pinowy to jak się psuje to najczęściej cały - wtedy - brak info że zamek się otworzył powoduje że następnym razem zamek nie chce zadziałać przyciskiem w klamce.
Po co pić i jechać jak można zajarać i odlecieć!!!
Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
to jest ten w zamku - kluczem spline wykręć zamek - wypnij wtyczkę i zewrzyj wszystkie 3 przewody - zapali się lampka a zamek tj klamka zacznie działać tj. po nacisnieciu siłownik pracuje- jeśli tak bedzie to wina mikrostyku który w takim zamku jest raczej niewymienny tj bardzo ciężko go wymienić bo trzeba zdeformować blachę mocującą a mikrostyk jest przesuwny a nie naciskowymarceli2 pisze:Tylko nie wiem czy to jest włącznik w bębenku czy w zamku,
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
Zwarłem tak jak pisałeś ale dalej jest tak samo.
Po co pić i jechać jak można zajarać i odlecieć!!!
Poszukuję schematu c. zamka Golof IV kombi
NAPRAWIONE !!!
Nie miałem strasznego ciśnienia żeby to naprawiać szybko ponieważ autem można było normalnie jeździć. Najpierw wykluczyłem wszystkie mikrostyki i przewody - wszystko ok. Na końcu zaryzykowałem i kupiłem moduł komfortu (bardzo ciężko spotkać o takim numerze) i bingo. Wszystko działa jak należy.
Nie miałem strasznego ciśnienia żeby to naprawiać szybko ponieważ autem można było normalnie jeździć. Najpierw wykluczyłem wszystkie mikrostyki i przewody - wszystko ok. Na końcu zaryzykowałem i kupiłem moduł komfortu (bardzo ciężko spotkać o takim numerze) i bingo. Wszystko działa jak należy.
Po co pić i jechać jak można zajarać i odlecieć!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości