Nie działa obrotomierz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- JaskoDZA
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody
Nie działa obrotomierz
Pisałem ci że trzeba delikatnie popukać młotkiem żeby to zeszło! to nie jest jajko, nie zbije się! Nigdzie indziej sygnału go alternatora nie znajdziesz!
Łożysko MA WYJŚĆ RAZEM Z WAŁKIEM
Łożysko MA WYJŚĆ RAZEM Z WAŁKIEM
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=495084
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
Nie działa obrotomierz
No to zeszło razem z wałkiem ale nie przejdzie przez płytkę z diodami brakuje jakieś 2mm prędzej płytkę wydrę niż łożysko przez nią przejdzie z wcześniejszym 45A nie miałem takiego problemu jak z tym 90A
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- JaskoDZA
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody
Nie działa obrotomierz
no to nie wiem. może w tym co masz jest inaczej, ja u siebie z tym problemu nie miałem;)
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=495084
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
Nie działa obrotomierz
oddam do szpeca jakiegos niech sie meczy
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Nie działa obrotomierz
Wpadłem an pomysł
Schemat wygląda tak:
Więc wystarczy wpiąć się do nóżki diody której bądź co nie? a przez regulator mam na tyle miejsca aby dolutować kabelek.
Tylko jedno mi nie daje spokoju są 2 rodzaje Diod? z anodą na nóżce i anodą na obudowie?
Bo na schemacie widać 3 Diody spięte anodą i 3 katodą, a w alternatorze są 3 diody spięte obudową i znów 3 diody spięte obudową czyli są 2 rodzaje diod jedne z anoda na obudowie drugie z anoda na nóżce.
Zgadza się dobrze myślę?
Schemat wygląda tak:
Więc wystarczy wpiąć się do nóżki diody której bądź co nie? a przez regulator mam na tyle miejsca aby dolutować kabelek.
Tylko jedno mi nie daje spokoju są 2 rodzaje Diod? z anodą na nóżce i anodą na obudowie?
Bo na schemacie widać 3 Diody spięte anodą i 3 katodą, a w alternatorze są 3 diody spięte obudową i znów 3 diody spięte obudową czyli są 2 rodzaje diod jedne z anoda na obudowie drugie z anoda na nóżce.
Zgadza się dobrze myślę?
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Nie działa obrotomierz
Lipa nie chciało się przylutować.
Pojechałem do szpeca co się alternatorami zajmuje i mówi no drogo nie będzie chyba że mostek będę musiał wymienić bo może być uszkodzony.
Ja do niego to w tedy przylutuj kabel do uzwojenia i wyprowadź mi go na zewnątrz ja sobie zakończę itp. w tedy się zorientował że wiem jak wyjście W działa i powiedział 20zł i że jutro mam przynieść na 10
Edit:
Zrobione ktoś tulejkę dorabiał na łożysko jest nieoryginalna i została na łożysku i dlatego wydrzeć się nie dało
Pojechałem do szpeca co się alternatorami zajmuje i mówi no drogo nie będzie chyba że mostek będę musiał wymienić bo może być uszkodzony.
Ja do niego to w tedy przylutuj kabel do uzwojenia i wyprowadź mi go na zewnątrz ja sobie zakończę itp. w tedy się zorientował że wiem jak wyjście W działa i powiedział 20zł i że jutro mam przynieść na 10
Edit:
Zrobione ktoś tulejkę dorabiał na łożysko jest nieoryginalna i została na łożysku i dlatego wydrzeć się nie dało
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości