cewka przegrzewa sie

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

seba900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 15:01
Lokalizacja: Rz-ów

cewka przegrzewa sie

Post autor: seba900 » wt maja 22, 2012 12:46

Mk3, silnik 1,8 abs, 90koni, 95 rok

czy przyczyna przegrzewania sie cewki moze byc peknieta kopulka?

Cewka nagrzewa sie az parzy, nie daje iskry, dopiero gdzies tak po 10min moge odpalic

W tym przypadku gdy sie nagrzewa, w koncu sie spali? Cewka orginal



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

cewka przegrzewa sie

Post autor: ssarna1 » wt maja 22, 2012 14:42

myślę że już jest spalona.


MK3 ADZ->AGU

seba900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 15:01
Lokalizacja: Rz-ów

cewka przegrzewa sie

Post autor: seba900 » wt maja 22, 2012 17:27

hmm myślę że jak by była spalona to bym w ogóle nie odpalił



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Re: cewka przegrzewa sie

Post autor: ssarna1 » wt maja 22, 2012 19:35

seba900 pisze:nie daje iskry
jeśli sygnał jest, a iskry nie ma to cewka jest spalona.


MK3 ADZ->AGU

seba900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 15:01
Lokalizacja: Rz-ów

cewka przegrzewa sie

Post autor: seba900 » wt maja 22, 2012 22:48

tak ale ona nie daje iskry tylko jak jest gorąca, wystygnie i jest ok



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

cewka przegrzewa sie

Post autor: ssarna1 » wt maja 22, 2012 22:49

A to oznacza że trzeba ją wymienić żeby się nie nagrzewała i dawała iskrę cały czas.


MK3 ADZ->AGU

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

cewka przegrzewa sie

Post autor: Paweł Marek » śr maja 23, 2012 21:44

Oraz trzeba zadbać o jej zmasowanie do blachy do której jest przykręcona (lakier = izolator) a warto dorobić dodatkowy kabel masujący od śruby cewki do jakiejś śruby przy silniku


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

cewka przegrzewa sie

Post autor: ssarna1 » śr maja 23, 2012 21:48

Taki kabel już jest (przynajmniej u mnie) właśnie do głowicy


MK3 ADZ->AGU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości