złącze diagnostyczne

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lechu_gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sie 10, 2011 22:24
Lokalizacja: Łęczna

złącze diagnostyczne

Post autor: lechu_gti » sob kwie 21, 2012 13:45

Witam, mam problem z rozładowującym sie akumulatorem prawdopodobnie bardziej po deszczu, 3-4 dni i padlina. Sprawdzilem pobór prądu i wychodzi na to ze złącze diagnostyczne pobiera prąd 0.23 A , po wyciągnieciu tego bezpiecznika jest 0.01 A , co dalej robić?
Ostatnio zmieniony sob kwie 21, 2012 19:40 przez lechu_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

złącze diagmnostyczne

Post autor: agrala » sob kwie 21, 2012 17:02

W jaki sposob sprawdziles ze zlacze diagnostyczne pobiera proad? Troche mnie to dziwi jak kilka kabelkow w gniezdzie moze pobierac prad skoro tam nie ma zadnego odbiornika elektrycznego.
Nie napisales nawet o ktory bezpiecznik ci chodzi.



lechu_gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sie 10, 2011 22:24
Lokalizacja: Łęczna

Re: złącze diagmnostyczne

Post autor: lechu_gti » sob kwie 21, 2012 19:13

Zmierzylem amperomierzem (amperomierz w szereg z akumulatorem i klemą) i jestem pewny ze to zasilanie złącza diagnostyczengo pobiera za duży prąd, jest to 12 bezpiecznik http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw ... -golf-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false; , sprawdzalem wszystkie bezpieczniki i tylko ten tyle pobiera, według mnie jest gdzieś zwarcie w okolicach silnika lub podszybia, od czego zacząć?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

złącze diagnostyczne

Post autor: Haki » ndz kwie 22, 2012 12:32

Od sprawdzenia masy .... ewentualnie wyczyszczenia styków ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

lechu_gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sie 10, 2011 22:24
Lokalizacja: Łęczna

złącze diagnostyczne

Post autor: lechu_gti » ndz kwie 22, 2012 13:01

W ktorym miejscu? Czy moge jezdzic bez tego bezpiecznika?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

złącze diagnostyczne

Post autor: edzio » ndz kwie 22, 2012 16:11

Złącze diagnostyczne ,na pewno nie pobiera prądu,na tym samym bezpieczniku jest na pewno cos innego co pobiera.Który to bezpiecznik wyjąłeś.?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

złącze diagnostyczne

Post autor: Qto » ndz kwie 22, 2012 16:40

lechu_gti pisze:Czy moge jezdzic bez tego bezpiecznika?
możesz...prawie 3lata po kupnie auta przyszedł czas na podłączenie pod kompa, dopiero wtedy wyczaiłem że na złączu diagnostycznym nie ma napięcia - okazało się że za niemca wyjęto bezpiecznik. Jednak dobrze byłoby znaleźć przyczynę...
edzio pisze:Który to bezpiecznik wyjąłeś.?
lechu_gti pisze:jest to 12 bezpiecznik



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

złącze diagnostyczne

Post autor: jeryk10 » ndz kwie 22, 2012 18:39

ktoś kiedyś coś podłączał i w piął się w ten przewód bo innej opcji nie widzę zęby pobierało prąd


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

lechu_gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sie 10, 2011 22:24
Lokalizacja: Łęczna

złącze diagnostyczne

Post autor: lechu_gti » ndz kwie 22, 2012 18:50

Jezdze bez tego bezpiecznika, nie zauwazylem zeby cos oprocz zlacza nie dzialalo. Zostawie go na pare dni i zobaczymy czy padnie.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

złącze diagnostyczne

Post autor: jeryk10 » ndz kwie 22, 2012 19:20

byś musiał iść po kablu zęby stwierdzić czy coś jest pod niego podłączone


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

lechu_gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sie 10, 2011 22:24
Lokalizacja: Łęczna

złącze diagnostyczne

Post autor: lechu_gti » pn kwie 23, 2012 14:09

znalazłem przyczyne rozładowywania akumulatora, okazało sie ze wtyczka od zapalniczki w bagażniku leżała luzno i woda lała sie na nią z weżyka, musiał poprzedni własciciel przy wymianie zarówki wyciągnąć niechcąco węzyk i sie lało, a te złącze diagnostyczne nadal ciągnie prąd 0,20 A



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości