złącze diagnostyczne
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
złącze diagnostyczne
Witam, mam problem z rozładowującym sie akumulatorem prawdopodobnie bardziej po deszczu, 3-4 dni i padlina. Sprawdzilem pobór prądu i wychodzi na to ze złącze diagnostyczne pobiera prąd 0.23 A , po wyciągnieciu tego bezpiecznika jest 0.01 A , co dalej robić?
Ostatnio zmieniony sob kwie 21, 2012 19:40 przez lechu_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
złącze diagmnostyczne
W jaki sposob sprawdziles ze zlacze diagnostyczne pobiera proad? Troche mnie to dziwi jak kilka kabelkow w gniezdzie moze pobierac prad skoro tam nie ma zadnego odbiornika elektrycznego.
Nie napisales nawet o ktory bezpiecznik ci chodzi.
Nie napisales nawet o ktory bezpiecznik ci chodzi.
Re: złącze diagmnostyczne
Zmierzylem amperomierzem (amperomierz w szereg z akumulatorem i klemą) i jestem pewny ze to zasilanie złącza diagnostyczengo pobiera za duży prąd, jest to 12 bezpiecznik http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw ... -golf-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false; , sprawdzalem wszystkie bezpieczniki i tylko ten tyle pobiera, według mnie jest gdzieś zwarcie w okolicach silnika lub podszybia, od czego zacząć?
złącze diagnostyczne
Od sprawdzenia masy .... ewentualnie wyczyszczenia styków ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
złącze diagnostyczne
Złącze diagnostyczne ,na pewno nie pobiera prądu,na tym samym bezpieczniku jest na pewno cos innego co pobiera.Który to bezpiecznik wyjąłeś.?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
złącze diagnostyczne
możesz...prawie 3lata po kupnie auta przyszedł czas na podłączenie pod kompa, dopiero wtedy wyczaiłem że na złączu diagnostycznym nie ma napięcia - okazało się że za niemca wyjęto bezpiecznik. Jednak dobrze byłoby znaleźć przyczynę...lechu_gti pisze:Czy moge jezdzic bez tego bezpiecznika?
edzio pisze:Który to bezpiecznik wyjąłeś.?
lechu_gti pisze:jest to 12 bezpiecznik
złącze diagnostyczne
ktoś kiedyś coś podłączał i w piął się w ten przewód bo innej opcji nie widzę zęby pobierało prąd
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
złącze diagnostyczne
Jezdze bez tego bezpiecznika, nie zauwazylem zeby cos oprocz zlacza nie dzialalo. Zostawie go na pare dni i zobaczymy czy padnie.
złącze diagnostyczne
byś musiał iść po kablu zęby stwierdzić czy coś jest pod niego podłączone
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
złącze diagnostyczne
znalazłem przyczyne rozładowywania akumulatora, okazało sie ze wtyczka od zapalniczki w bagażniku leżała luzno i woda lała sie na nią z weżyka, musiał poprzedni własciciel przy wymianie zarówki wyciągnąć niechcąco węzyk i sie lało, a te złącze diagnostyczne nadal ciągnie prąd 0,20 A
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości