Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
Witam
U kolegi w autku - Golf MK3 2.0 16V z 1997r - swieci sie kontrolka ABSu. Podjechal do mnie zeby to sprawdzic na VCDSie ale pupa. Brak komunikacji ze sterownikiem ABSu. Silnik, immo itp. ok ale nie moge sie dostac do ABSu w ogole. Przelecialem pobieznie bezpieczniki te pod kolumna kiery ale nie widac bylo zeby ktorys byl spalony.
W MK4 na aku jest 5 grubych bezpiecznikow i o ile sie nie myle jeden z nich jest wlasnie od ABSu. W tym mk3 tego nie ma. Czy moze one sa tylko gdzie indziej?
Mial juz ktos taki problem?
Dzieki za pomoc i pozdro.
U kolegi w autku - Golf MK3 2.0 16V z 1997r - swieci sie kontrolka ABSu. Podjechal do mnie zeby to sprawdzic na VCDSie ale pupa. Brak komunikacji ze sterownikiem ABSu. Silnik, immo itp. ok ale nie moge sie dostac do ABSu w ogole. Przelecialem pobieznie bezpieczniki te pod kolumna kiery ale nie widac bylo zeby ktorys byl spalony.
W MK4 na aku jest 5 grubych bezpiecznikow i o ile sie nie myle jeden z nich jest wlasnie od ABSu. W tym mk3 tego nie ma. Czy moze one sa tylko gdzie indziej?
Mial juz ktos taki problem?
Dzieki za pomoc i pozdro.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 15, 2012 14:52 przez olsen72, łącznie zmieniany 1 raz.
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119159" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
No dzieki. Przynajmniej mam schemat bezpiecznikow. Ale to dalej nie rozwiazuje mi problemu braku komunikacji ze sterownikiem.
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
Użyj zwykłego VAG-a nie VCDS-a miałem kilka razy akcję ,że właśnie ten 2-gi źle dogadywał się ze starszymi autkami ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
Qrcze. Ale vcds mam original a nie chinol czyli nie powinno byc problemu. Ma to znaczenie ze autko praktycznie stoi na parkingu od 2 lat?? Jest tylko odpalane raz na miesiac i tyle. Ale zadnej jazdy.
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
miałem coś podobnego u siebie...zawsze normalnie się komunikował z abs chociaż miałem jeden bezpiecznik upalony i nagle przestał...z silnikiem łączy się natychmiast a tu kupa...kilkakrotne podłączanie nic nie dało dopiero jak po wpięciu się poruszałem porządnie wtyczką zadziałało...nie wiem czego to kwestia ale od tamtej pory jest ok
Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
2 lata stoi pod chmurką?? to szukaj przyczyny w wilgoci .. nic innego mi nie przychodzi do głowy - jeśli oczywiście na zwykłym kablu i VAG-u 3.11 np się nie połączysz z ABS...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
No i cos jest nie halo. Dzisiaj podlaczalem innego MK3 i to samo. Nie laczy w ogole z ABSem. Silnik i inne bez problemu. Inne auta jak MK 4 i MK5 tez bez problemu. Tylko z MK3 jest problem i to tylko z ABS. Dodam ze kabel jest ori i uaktualniany na biezaco. Ma ktos jakies pomysly?
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
Moze ktos?
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Problem z ABS w mk3 - brak polaczenia
Sprawa rozwiazana. Mozna zamknac. Najprosciej rzecz ujmujac - ori kabel VCDS sie rozkalibrowal i potrzebna byla interwencja Ross-Techa.
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości