"dołożenie" centralnego z pilota
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam. W moim golfiku mam centralny zamek otwierany z drzwi. Kolega ma na części całego golfa, w którym jest już kluczyk scyzoryk i otwieranie z pilota. Jest możliwość przełożyć jakiś moduł (jestem zielony w temacie) od golfa kolegi do mojego by w działało otwieranie ze scyzoryka od tego drugiego? Szukałem dużo na ten temat i nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Jeśli źle szukałem proszę o wyrozumiałość. pozdraVWiam
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Kontakt:
Do przelozenia modul komfortu pod kierownica.
Wpisz na allegro i bedziesz wiedzial jak to wyglada.
Wpisz na allegro i bedziesz wiedzial jak to wyglada.
Czyli wystarczy przełożyć tą część z drugiego auta i już będzie działać? Pasuje wszystko bez żadnych przeróbek?
Re: "dołożenie" centralnego z pilota
Pierw trzeba wiedzieć jaki moduł masz u siebie i jaki jest u kolego i czy np. wyposażenie elektryczne podobne (szyby itp.).patryk173 pisze:Czyli wystarczy przełożyć tą część z drugiego auta i już będzie działać? Pasuje wszystko bez żadnych przeróbek?
Później jeżeli się zgadza to powinno działać (można sobie zaprogramować mignięcie kierunkami czy zatrąbienie podczas zamykania/otwierania itd...).
- Qto
- _
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Pytanie jaki masz moduł...jak na dwie lub trzy wtyczki to wystarczy sam pilot - moduł będzie z nim gadał...tylko odpowiednia częstotliwość musi być. Jak masz moduł na jedną wtyczkę a u Kolegi (jeżeli ma oryginalne scyzoryki) jest moduł na dwie wtyki - przekładasz i będzie działało.
...a jak Kolega ma moduł na trzy wtyczki to po przełożeniu modułu do Ciebie nie będą działały szyby.
po wcześniejszym dorobieniu wiązki drugiej wtyczkiOMEGA pisze:można sobie zaprogramować mignięcie kierunkami czy zatrąbienie podczas zamykania/otwierania itd...
...a jak Kolega ma moduł na trzy wtyczki to po przełożeniu modułu do Ciebie nie będą działały szyby.