Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PiCeK99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw sty 12, 2006 20:53
Lokalizacja: Lębork

Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Post autor: PiCeK99 » śr lip 13, 2011 21:49

Witam. Od kupna Psiorka w UK mam problem mianowicie nie pokazuje mi stanu paliwa. Bylem u mechanika, podpial mi Paska pod kompa no i pokazalo jakis blad czy informacje ze nie pokazuje mi stanu paliwa. Zaproponowal kupno nowej pompy za 200 Funtow lub mam sobie zalatwic uzywke :kac: :jezor: Kupilem uzywke, przelozylem plywak no i dalej to samo :grrr: Ma ktos jakis pomysl co zrobic? Czy po takiej zmianie plywaka trzeba usunac jakis blad? Czy to jednak nie wina plywaka? Bylbym wdzieczny za jakiekolwiek odpowiedzi :pub: :pub:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338207]Mój mk3 TDI 1Z+[/url]

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Post autor: poolak2006 » śr lip 13, 2011 22:22

Byłoby dobrze jakbyś wiedział jaki to był błąd (chodzi o kod błędu)



Awatar użytkownika
PiCeK99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw sty 12, 2006 20:53
Lokalizacja: Lębork

Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Post autor: PiCeK99 » śr lip 13, 2011 22:44

Nie wiem dokladnie, wyskoczylo cos w stylu no fuel level czy cos takiego :jezor: A jest to wogole mozliwe ze jest taki blad od samego plywaka? Chodzi mi o to czy trzeba cos robic po wymianie plywaka czy powinien od razu pokazywac stan paliwa?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338207]Mój mk3 TDI 1Z+[/url]

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Post autor: Qto » śr lip 13, 2011 23:03

zdejmij wtyczkę przy baku, włącz zapłon i wpinaj rezystory (albo potencjometr) w piny wtyczki i obserwuj czy wskaźnik paliwa się rusza...50-250Ohm, takimi rezystancjami operuj



Awatar użytkownika
PiCeK99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw sty 12, 2006 20:53
Lokalizacja: Lębork

Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Post autor: PiCeK99 » śr lip 13, 2011 23:38

OK a jak powiedzmy taki potencjometr podpiac do wtyczki? Bo nigdy czegos takiego nie robilem... Zasilanie jest chyba na tych wiekszych skrajnych pinach a srodkowe to jest wlasnie plywak mam racje?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338207]Mój mk3 TDI 1Z+[/url]

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Post autor: Qto » śr lip 13, 2011 23:51

jeżeli masz pompę w baku to dwa grubsze (zewnętrzne, kolory chyba niebiesko/czerwony i brązowy) kabelki są od pompy, dwa cieńsze (wewnętrzne, kolory chyba liliowo/czarny i brązowo/biały) od wskaźnika. Kolorów nie jestem pewien...



Awatar użytkownika
PiCeK99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw sty 12, 2006 20:53
Lokalizacja: Lębork

Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Post autor: PiCeK99 » śr lip 13, 2011 23:53

No tak, ale jak to podpiac, co do czego itp :P Taki potencjometr zwykly ma chyba 3 piny nie? :kac:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338207]Mój mk3 TDI 1Z+[/url]

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Post autor: Qto » czw lip 14, 2011 00:12

tak myślę że bezpieczniej będzie jednak z rezystorami, bo jak źle podłączysz potencjometr to uwalisz licznik a przynajmniej stabilizator napięcia



Awatar użytkownika
PiCeK99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw sty 12, 2006 20:53
Lokalizacja: Lębork

Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Post autor: PiCeK99 » czw lip 14, 2011 00:20

OK to doradz mi jak mozesz, jakie rezystory, ile, jak i gdzie podpiac te druciki? Jestem zielony w tym temacie takze prosilbym o lopatologiczne wyjasnienie :pub: :pub: :pub:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338207]Mój mk3 TDI 1Z+[/url]

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem

Post autor: Qto » czw lip 14, 2011 00:25

rezystor ma dwie nóżki, wkładasz je w środkowe piny wtyczki - jedna nóżka w jeden pin, druga w drugi. Wartość rezystora między 50 a 250 Ohm, chociaż przy 50 wskazówka może ledwo się podnieść to lepiej 100-250 Ohm



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości