Immobiliser
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Immobiliser
Problem jest tego typu, że czasami wkładając kluczyk do stacyjki i przekręcając zapłon mruga mi kontrolka immobilisera. Nie zawsze tak się dzieje, ale dzieje się co jakiś czas. Kilka razy wówczas muszę kluczyk wyciągać i wkładać i przekręcać, żeby zgasła. Dzieje się to na obu kluczykach (pilot scyzoryki). Myślałem, ze może grot jest brudny, bo faktycznie, w tych rowkach było trochę brudu, ale wziąłem patyczka od uszu, troszkę w spirytusie nasączyłem i ładnie powycierałem. Na jakiś czas miałem z tym spokój, później znów co jakiś czas ikona mrugała. Kiedyś kiedyś jak byłem na VAGu koleś znalazł błąd immobilisera i w tym momencie oświeciło mnie, że to właśnie jest to, co mi tak mruga. No ale znów na jakiś czas miałem spokój, później co któryś raz znów zamruga i tak w kółko. Auto z 99 roku, licznik nie był wymieniany. W czym tkwi problem?
Immobiliser
sprawdź połączenie licznika (kostki)
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Immobiliser
Sprawdzałem i kostki przy liczniku mocno siedzą, trzymają się. A powodem tego może być bateria za słaba, czy nie ma to znaczenia?
Ostatnio problem coraz częściej występuje...
Ostatnio problem coraz częściej występuje...
Immobiliser
Bateria nie ma nic do rzeczy jeśli chodzi o immo. Sprawdź pętlę na około stacyjki, może ona nie kontaktuje i nie komunikuje się z kompem.
Immobiliser
Przeglądałem ten temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107388" onclick="window.open(this.href);return false; ale zablokowany... Sprawdzałem vagiem, chodzi właśnie o ten kod błędu: 17978. Problem objawia się tym, że wkładając kluczyk, przekręcając na zapłon, migała kontrolka immo, więc nie szło odpalić auta. Problem co jakiś czas się pojawiał, później samo zniknęło, jednak dzisiaj, jak potrzebowałem odpalić auto, już w ogóle lampka nie chciała zgasnąć. Drugi kluczyk to samo, również immo mrugało. Chyba z pół godziny się męczyłem wkładając kluczyk, wykładając, pukając, ruszając itp. i nic. Więc podłączyłem vaga. Na początek sprawdziłem "elektronika silnika" (również zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych jak wszedłem w ten sterownik. Wywaliło ten błąd ale nie dało rady go usunąć, bowiem po paru sekundach na nowo powracał i tak w kółko. Ale później wszedłem w "immobiliser" i w tym momencie usłyszałem, jakby coś z okolic licznika lekko pykło i od razu kontrolka od immobilisera zgasła. Sprawdziłem kody błędów i nic nie pokazało, jedynie, że coś tam niekompatybilne albo błąd w komunikacji, ale błędów zero. Wyszedłem z tego sterownika i wszedłem ponownie do "elektronika silnika", ponownie ten błąd wyskoczył, jednak już bez problemu dał się wykasować. No i problem zniknął. Wszystko teraz już pięknie działa. Tylko co to było powodem, czemu tak się stało i czy przypadkiem znów nie wyskoczy ponowna historia?
Dodam, że kluczyki mam dwa, oba scyzoryki, przeze mnie na pewno nic grzebane nie było, samochód kupiłem sprowadzony od jakiegoś tam dziadka, oryginalny przebieg (wtedy miał 150k) itp.
A czy w ogóle da się ten zakichany immo całkowicie wywalić?
Dodam, że kluczyki mam dwa, oba scyzoryki, przeze mnie na pewno nic grzebane nie było, samochód kupiłem sprowadzony od jakiegoś tam dziadka, oryginalny przebieg (wtedy miał 150k) itp.
A czy w ogóle da się ten zakichany immo całkowicie wywalić?
Immobiliser
słuchajcie, coś takiego mi wyskoczyło, co to może być? Po ponownym odpaleniu i każdych juz następnych to się nie pojawia.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Immobiliser
wypiąłeś i wpiąłeś te kostki ?seebst pisze:Sprawdzałem i kostki przy liczniku mocno siedzą, trzymają się. A powodem tego może być bateria za słaba, czy nie ma to znaczenia?
Ostatnio problem coraz częściej występuje...
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Immobiliser
z tym problemem byłem u elektryka. Powyciągał mi wszystko, przeczyścił i złożył do kupy. Podziałało jakiś czas i znów wyszło to co zawsze, że dopiero za którymś razem uda się odpalić auto, nim ta kontrolka zgaśnie. Czasami nie zapali się przy uruchamianiu z kilka dni, a czasami co chcę uruchomić to mruga i muszę parę razy wyciągać kluczyk i ponownie wsadzać. Elektryk powiedział, że w samych połączeniach, w kostkach jak i w tej cewce nic się nie dzieje. To ja już nie wiem...norek111 pisze:wypiąłeś i wpiąłeś te kostki ?
Immobiliser
Zmień elektryka tyle Ci poradzę,myślałem że sam naprawiasz .
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Immobiliser
Dokladnie cienki ten Twoj elektryk Slabe przejscie na kablach immo na 200%
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości