Całkowite przyciemnianie halogenów - Fotoporada
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- arielo87
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
- Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
- Kontakt:
Całkowite przyciemnianie halogenów - Fotoporada
Witam. Temat roztrząsany już wiele razy, ale jeszcze nie w takim stopniu. W halogenach w wersji smoked przyciemniony zostaje tylko środek, a reszta jest nie ruszona. Jako, że postanowiłem się trochę z tym pobawić, chcę się podzielić moimi osiągnięciami.
Zaczęło się od tego, że pod choinkę dostałem dymione kierunki firmy depo z atrapami halogenów. Atrapy mają ciemny, plastikowy klosz.
Kolejnym krokiem było poszukiwanie oryginalnych halogenów. Trafiły się na alledrogo takie z pękniętymi kloszami, więc idealnie.
No to teraz rozbiórka. Halogeny należy rozebrać całkowicie. Niestety nie posiadam zdjęć z tego etapu. Musimy podważyć zatrzaski u boków i wykręcić całkowicie śrubkę od regulacji. Radzę robić to powoli, żeby niczego nie połamać.
Jak już mamy obudowę i środek osobno to bierzemy się za środek. Musimy ściągnąć szkiełko skupiające. Robimy to przez podważenie uchwytów. Jak już ściągniemy to upychamy w odbłyśnik jakiegoś papieru coby nie go zapaskudzić i malujemy na czarno uchwyt od szkiełka. Cały. Po złożeniu wygląda to tak:
Obydwie obudowy grzejemy i ściągamy klosze. Tutaj trzeba się troszkę pobawić i dopasować plastikowy klosz do oryginalnej obudowy, ponieważ jest on dosłownie milimetr za długi. Ja rozwiązałem to obcinając z jednej strony tą wystającą część klosza. Potem tylko czarny sylikon i kleimy. Wygląda to tak:
Najlepsze jest to, że plastikowe klosze mają homologację więc nie ma się o co martwić.
No to teraz finał. Wygląda to następująco
No i na samochodzie:
Zaczęło się od tego, że pod choinkę dostałem dymione kierunki firmy depo z atrapami halogenów. Atrapy mają ciemny, plastikowy klosz.
Kolejnym krokiem było poszukiwanie oryginalnych halogenów. Trafiły się na alledrogo takie z pękniętymi kloszami, więc idealnie.
No to teraz rozbiórka. Halogeny należy rozebrać całkowicie. Niestety nie posiadam zdjęć z tego etapu. Musimy podważyć zatrzaski u boków i wykręcić całkowicie śrubkę od regulacji. Radzę robić to powoli, żeby niczego nie połamać.
Jak już mamy obudowę i środek osobno to bierzemy się za środek. Musimy ściągnąć szkiełko skupiające. Robimy to przez podważenie uchwytów. Jak już ściągniemy to upychamy w odbłyśnik jakiegoś papieru coby nie go zapaskudzić i malujemy na czarno uchwyt od szkiełka. Cały. Po złożeniu wygląda to tak:
Obydwie obudowy grzejemy i ściągamy klosze. Tutaj trzeba się troszkę pobawić i dopasować plastikowy klosz do oryginalnej obudowy, ponieważ jest on dosłownie milimetr za długi. Ja rozwiązałem to obcinając z jednej strony tą wystającą część klosza. Potem tylko czarny sylikon i kleimy. Wygląda to tak:
Najlepsze jest to, że plastikowe klosze mają homologację więc nie ma się o co martwić.
No to teraz finał. Wygląda to następująco
No i na samochodzie:
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 18:31 przez arielo87, łącznie zmieniany 2 razy.
O:o===vw===o:O
- Adrian1989
- Łysy z Brazzers
- Posty: 7800
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
- Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
- Kontakt:
- shibbyOP
- Gadatliwa bestia
- Posty: 546
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 00:00
- Lokalizacja: Opole // Niemodlin
- Kontakt:
bszosa, rozłóż na części tak aby obudowa była tylko ze szkłem natnij nożykiem do tapet klej ile się da i do piekarnika z nimi (piekarnik na jakieś 80stpniu ustaw) czas to różnie ok 5min przy rozgrzanym, po czym wyciągnij trzymając przez jakąś szmatkę aby się nie poparzyć i cienkim śrubokrętem podważaj, jak nie idzie to znowu do piekarnika później jak nie idzie zwiększ tem piekarnika ja rozklejałem tak z kolegą ok 3 par i wszystkie ładnie odchodziły problem był z depo bo szkło pękło po 2min w piekarniku hella wytrzymała wszystko a później malowaliśmy jak kolega arielo87, i efekt 100x lepszy niż samo malowanie Trochę to czasochłonne ale efekt rewelka.
[b] Moje wozidło [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=183470][img]http://img10.imageshack.us/img10/4733/img3633l.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=183470][img]http://img10.imageshack.us/img10/4733/img3633l.jpg[/img][/url]
- arielo87
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
- Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
- Kontakt:
bszosa, moje helle miały pęknięte klosze, więc po podgrzaniu opalarką odeszły praktycznie same.
Trzeba pamiętać żeby wydłubać stary sylikon, mamy wtedy pewność że klosz będzie się dobrze trzymał.
Shmatan, dzięki Jeden z moich kolegów przez 10 minut nie mógł dojść co to za atrapy Prawda jest taka że kompletnie nie widać, że to halogeny
Niech mi jeszcze ktoś podpowie jak je ustawić, mianowicie na jaką wysokość mają świecić bo moje oznaczenia zniknęły w tajemniczych okolicznościach....
Może temat nadaje się do FAQ? Jak myślicie?
Trzeba pamiętać żeby wydłubać stary sylikon, mamy wtedy pewność że klosz będzie się dobrze trzymał.
Shmatan, dzięki Jeden z moich kolegów przez 10 minut nie mógł dojść co to za atrapy Prawda jest taka że kompletnie nie widać, że to halogeny
Niech mi jeszcze ktoś podpowie jak je ustawić, mianowicie na jaką wysokość mają świecić bo moje oznaczenia zniknęły w tajemniczych okolicznościach....
Może temat nadaje się do FAQ? Jak myślicie?
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 10:40 przez arielo87, łącznie zmieniany 1 raz.
O:o===vw===o:O
- arielo87
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
- Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
- Kontakt:
Całkowite przyciemnianie halogenów - Fotoporada
Odgrzewam kotleta, ale tylko po to aby się podzielić doświadczeniami z użytkowania w/w halogenów. Po 2 latach to chyba najwyższa pora.
Po zamontowaniu i pociągnięciu instalacji byłem normalnie królem szos. W połączeniu ze wstawionymi lampami 2xh7 z ringami cały setup robił piorunujące wrażenie. Halogeny wyglądały jak czarna plama ale świeciły normalnie. Golf potem zmienił właściciela, który niestety się mnie nie posłuchał i często gęsto jeździł na halogenach zamiast na światłach mijania. Efektem tego było nadtopienie plastikowego klosza od wewnątrz i utrata estetyki. Dlatego ostrzegam potencjalnych modziarzy aby mieli to na uwadze podczas użytkowania tychże świateł. AVE
Po zamontowaniu i pociągnięciu instalacji byłem normalnie królem szos. W połączeniu ze wstawionymi lampami 2xh7 z ringami cały setup robił piorunujące wrażenie. Halogeny wyglądały jak czarna plama ale świeciły normalnie. Golf potem zmienił właściciela, który niestety się mnie nie posłuchał i często gęsto jeździł na halogenach zamiast na światłach mijania. Efektem tego było nadtopienie plastikowego klosza od wewnątrz i utrata estetyki. Dlatego ostrzegam potencjalnych modziarzy aby mieli to na uwadze podczas użytkowania tychże świateł. AVE
O:o===vw===o:O
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości