Zaczynamy - odchylamy osłonę nakrętki mocującej ramie wycieraczki do osi i odkręcamy nakrętkę (klucz 13), otwieramy bagażnik - wykręcamy 2 wkręty śrubokrętem krzyżowym - wkręty znajdują się w środku uchwytów za które łapiemy przy zamykaniu klapy. Po wykręceniu wkrętów - energicznym ruchem odpinamy osłonę klapy bagażnika. Odpinamy wężyk i wtyczkę od silniczka wycieraczki. Mamy taki widok

. Kluczem nasadowym 10 wykręcamy 3 nakrętki mocujące silniczek do klapy - wyciągamy silniczek i idziemy z nim do domu, piwnicy garażu - zależy kto gdzie lubi naprawiać. Kluczem torx 15 wykręcamy 7 śrubek widocznych na zdjęciu powyżej

Zdejmujemy osłonę i ukazuje nam się taki fajny widok

- łapiemy za oś z widoczną zębatką (ten najbardziej zardzewiały element) i mocno ciągnąc wyciągamy oś z kawałkiem zębatki z obudowy
 - ten widok to juz po wyczyszczeniu - bo przed to jeden wielki syf a w dodatku zardzewiały - benzyna i myjemy i oś i obudowę wraz z kołem zębatym - ma być to wszystko czyste, przy okazji śrubokręcikiem rysikiem czy co tam macie - w obudowie tam gdzie chodzi oś jest w połowie takie zagłębienie pełne syfu - to trzeba wybrać, wyczyścić i wymyć
 - ten widok to juz po wyczyszczeniu - bo przed to jeden wielki syf a w dodatku zardzewiały - benzyna i myjemy i oś i obudowę wraz z kołem zębatym - ma być to wszystko czyste, przy okazji śrubokręcikiem rysikiem czy co tam macie - w obudowie tam gdzie chodzi oś jest w połowie takie zagłębienie pełne syfu - to trzeba wybrać, wyczyścić i wymyć  . Wyczyściliśmy to bierzemy tą oś, kombinerkami oddzielamy sam spryskiwacz od osi a z drugiej strony wyciągamy cienką rurkę w którą wchodził wcześniej wężyk spryskiwacza - w moim przypadku w ośce został kawałek rurki (pękła widocznie kiedyś i dlatego kręcił się spryskiwacz wraz z wycieraczką). Ponieważ nie miałem nowego elementu to przy pomocy wiertarki wywierciłem resztki rurki z ośki, wyczyściłem oś w środku i z kawałka wkładu od długopisu wykonałem "zestaw naprawczy"
. Wyczyściliśmy to bierzemy tą oś, kombinerkami oddzielamy sam spryskiwacz od osi a z drugiej strony wyciągamy cienką rurkę w którą wchodził wcześniej wężyk spryskiwacza - w moim przypadku w ośce został kawałek rurki (pękła widocznie kiedyś i dlatego kręcił się spryskiwacz wraz z wycieraczką). Ponieważ nie miałem nowego elementu to przy pomocy wiertarki wywierciłem resztki rurki z ośki, wyczyściłem oś w środku i z kawałka wkładu od długopisu wykonałem "zestaw naprawczy"  - z tego co wiem to część nie oferowana w serwisie. Jak już mamy porobione, poczyszczone, wymyte - smar do ręki i smarujemy
 - z tego co wiem to część nie oferowana w serwisie. Jak już mamy porobione, poczyszczone, wymyte - smar do ręki i smarujemy 
najpierw "naprawiony element" -wsuwamy go do osi , potem smarujemy oś i obudowę tam gdzie oś będzie pracować, koła zębate i wszystko składamy. Skręcamy, montujemy do pokrywy bagażnika, podpinamy wężyk i wtyczkę silniczka, , przykręcamy wycieraczkę i testujemy działanie. Jeśli nic nie kapie, wycieraczka działa jak trzeba, a spryskiwacz stoi w jednym miejscu to możemy założyć osłonę klapy i wkręcić wkręty mocujące.


 , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio






 .
 . 
 ale w czym rzecz. Wyciagnalem ustrojstwo na obrazku ponizej i teraz pytanie czy ta duza zebatke(ktora slabo troche tu wiadac) mozna gdzies dostac, bo w miejscu w ktorym spotyka sie ze slimakiem wyprowadzonym z silnika jest wytarta, czy ewentualnie mozna jakos inaczej temu zaradzic, bo chyba obrucenie zebatki nic nie da, i drugie pytanie czy dobrze myle czesc zaznaczona na rysunku numerem 1 powinna sie obracac, a czesci nr 2 powinny byc nieruchome? a jesli tak to jak ewentualnie wyciagnac ta tuleje od spryskiwacza(nr 1)bo jest zapieczona na max-a
 ale w czym rzecz. Wyciagnalem ustrojstwo na obrazku ponizej i teraz pytanie czy ta duza zebatke(ktora slabo troche tu wiadac) mozna gdzies dostac, bo w miejscu w ktorym spotyka sie ze slimakiem wyprowadzonym z silnika jest wytarta, czy ewentualnie mozna jakos inaczej temu zaradzic, bo chyba obrucenie zebatki nic nie da, i drugie pytanie czy dobrze myle czesc zaznaczona na rysunku numerem 1 powinna sie obracac, a czesci nr 2 powinny byc nieruchome? a jesli tak to jak ewentualnie wyciagnac ta tuleje od spryskiwacza(nr 1)bo jest zapieczona na max-a