Szarpie na cieplym silniku

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » pn sty 02, 2012 21:01

Mam maly problem z silnikiem w moim golfie. Chodzi o to ze na cieplym silniku jak sie nagrzeje traci moc, szarpie, dlawi itp
Pewnie nie jeden juz mial ten sam problem.

Wymienilem nowy czujnik temp.

Sonda nowa

Przeplywomierz wymieniony

Pomocy !! gdzie szukac dalej ?



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Micjusz » pn sty 02, 2012 22:01

Świece dobre? Pozdro


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

manio_GTI

Re: Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » pn sty 02, 2012 22:43

tak swiece sa dobre



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Micjusz » pn sty 02, 2012 23:00

A przewody WN? Kopułka? A świece wymieniałeś że wiesz że dobre?
benzyna czy benzyna z gazem?


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

manio_GTI

Re: Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » pn sty 02, 2012 23:05

wymienilem, kopulka nowa, mechanik mowil ze mozna jeszcze halla sprawdzic. Benzyna sama. Gaz byl ale zdemontowalem. I jest sama benzyna.
Na zimnym ladnie pracuje na cieplym problem sie zaczyna



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Micjusz » pn sty 02, 2012 23:18

no to sprawdzić halla albo najpierw podmienić sterownik bo może w nim wina tkwi
16v czy 8v?
aha a sonda oryginalna czy jakiś zamiennik?
Ostatnio zmieniony pn sty 02, 2012 23:23 przez Micjusz, łącznie zmieniany 1 raz.


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » pn sty 02, 2012 23:23

8v PF ale sterownik komputera ?



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Micjusz » pn sty 02, 2012 23:26

tak komputer. a przewód z sondy jest cały dochodzi sygnał do komputera? resetowałeś komputer?


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » pn sty 02, 2012 23:29

nie jeszcze nie resetowalem komputera, zresetowac poprzez odpiecie klamry ? Sonda jest podlaczona nowa.



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Micjusz » pn sty 02, 2012 23:39

tak odłaczyć kleme i zostawić tak na 15 minut i podłaczyć i włączyć silnik i czekać aż wentylator się załączy. możliwe że tylko bład w kompie jest i dlatego szarpie. a po wymianie sondy nie był resetowany? a przewo sonda komputer cały jest? nie jest przetarty przerwany?


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » pn sty 02, 2012 23:47

po wymianie sondy raczej nie byl resetowany. jutro zobaczymy co wyjdzie po wymianie halla czy dalej bedzie ten sam problem i resecie komputera



manio_GTI

Re: Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » wt sty 03, 2012 00:30

zapomnialem tez dodac ze jak na wlaczonym silniku mi szarpie to odlaczam kostke od czujnika temperatury i znika blad chodzi ladnie podepne i za jakies dwie min znowu ten problem



Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: Micjusz » wt sty 03, 2012 00:36

ja proponuje najpierw go zresetować a jak nie ustąpi dalej szukać przyczyny. Chyba że odezwie się ktoś co taki sam problem miał i powie co i jak


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

manio_GTI

Szarpie na cieplym silniku

Post autor: manio_GTI » wt sty 03, 2012 00:42

jutro zresetuje i dam znac czy dalo cos czy nie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości