Szarpie na cieplym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie na cieplym silniku
Mam maly problem z silnikiem w moim golfie. Chodzi o to ze na cieplym silniku jak sie nagrzeje traci moc, szarpie, dlawi itp
Pewnie nie jeden juz mial ten sam problem.
Wymienilem nowy czujnik temp.
Sonda nowa
Przeplywomierz wymieniony
Pomocy !! gdzie szukac dalej ?
Pewnie nie jeden juz mial ten sam problem.
Wymienilem nowy czujnik temp.
Sonda nowa
Przeplywomierz wymieniony
Pomocy !! gdzie szukac dalej ?
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
Świece dobre? Pozdro
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
A przewody WN? Kopułka? A świece wymieniałeś że wiesz że dobre?
benzyna czy benzyna z gazem?
benzyna czy benzyna z gazem?
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Re: Szarpie na cieplym silniku
wymienilem, kopulka nowa, mechanik mowil ze mozna jeszcze halla sprawdzic. Benzyna sama. Gaz byl ale zdemontowalem. I jest sama benzyna.
Na zimnym ladnie pracuje na cieplym problem sie zaczyna
Na zimnym ladnie pracuje na cieplym problem sie zaczyna
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
no to sprawdzić halla albo najpierw podmienić sterownik bo może w nim wina tkwi
16v czy 8v?
aha a sonda oryginalna czy jakiś zamiennik?
16v czy 8v?
aha a sonda oryginalna czy jakiś zamiennik?
Ostatnio zmieniony pn sty 02, 2012 23:23 przez Micjusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
tak komputer. a przewód z sondy jest cały dochodzi sygnał do komputera? resetowałeś komputer?
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Szarpie na cieplym silniku
nie jeszcze nie resetowalem komputera, zresetowac poprzez odpiecie klamry ? Sonda jest podlaczona nowa.
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
tak odłaczyć kleme i zostawić tak na 15 minut i podłaczyć i włączyć silnik i czekać aż wentylator się załączy. możliwe że tylko bład w kompie jest i dlatego szarpie. a po wymianie sondy nie był resetowany? a przewo sonda komputer cały jest? nie jest przetarty przerwany?
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Szarpie na cieplym silniku
po wymianie sondy raczej nie byl resetowany. jutro zobaczymy co wyjdzie po wymianie halla czy dalej bedzie ten sam problem i resecie komputera
Re: Szarpie na cieplym silniku
zapomnialem tez dodac ze jak na wlaczonym silniku mi szarpie to odlaczam kostke od czujnika temperatury i znika blad chodzi ladnie podepne i za jakies dwie min znowu ten problem
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Szarpie na cieplym silniku
ja proponuje najpierw go zresetować a jak nie ustąpi dalej szukać przyczyny. Chyba że odezwie się ktoś co taki sam problem miał i powie co i jak
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości