Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: kari-001 » czw paź 21, 2010 19:53

Witam proszę o poradę po swapie na digifant po podłączeniu krokowca obroty na benzynie 2tys i nie spadają niżej a na gazie (blos) obroty same się zwiększają dość szybko, szczelność w dolocie sprawdziłem, jeszcze pytanie krokowca mam 3 pinowego tak ja w instalacji jednak do tej wtyczki idą tylko 2 kabelki czy tak ma być?? Proszę poradę



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: Paweł Marek » czw paź 21, 2010 21:08

zdaje mi się że każde digi ma krokowca 2 pinowego który nie jest krokowcem tylko elektromagnesem i chyba nie może to działać


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: kari-001 » sob paź 23, 2010 09:32

no ja nie wiem ale ja mam wtyczkę 3 piny a idą tylko 2 kable do niej?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: Paweł Marek » sob paź 23, 2010 20:58

no to napisz jaki to Digi, jaki numer albo z jakiego auta, oraz czy wiązka do krokowca jest napewno od tego samego wtrysku który założyłeś, jest wiele aut z krokowcami na 3 piny, ale w Digi z z mk2 czy z mk3- nie słyszałem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: kari-001 » ndz paź 24, 2010 19:48

digi 2 z PFa kompa kupiłem z wiązką więc to było z jednego auta



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 24, 2010 20:35

3-pinowe sa krokowce z 16V od mk2 jak PL, albo GX , 9A ma również 2 pinowego jak patrzę na schematy więc już nie wiem skąd takiego masz, znajdź na szrocie właściwy 2-pinowy pod digi i wszystko powinno być ok.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: kari-001 » pn paź 25, 2010 21:07

no mam starego z 9A więc wystarczy przerobić 3 pinową wtyczkę na 2 pinową? tylko w sumie po co w mojej instalacji z digi jest 3 pinowa wtyczka a przewody tylko 2? ok spróbuje wpiąć 2 pinowego jutro i dam znać czy jest ok a krokowca tego 3 pinowego mam o nr o 280 140 505 rok produkcji 96 poradzono mi na forum że będzie ok



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: Paweł Marek » pn paź 25, 2010 22:15

jakbyś podał numer Vw a nie Boscha można byłoby sprawdzić w ETCE


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: kari-001 » pn paź 25, 2010 22:32

hmm dziwne ale nie widzę nr Vw na nim jest tylko naklejka z nr BOSCH, a może i nie dziwne bo na tym "starym" 2 pinowym mam też tylko naklejkę BOSCH tylko zniszczona ale o ile dobrze rozczytuje to ma nr 0 280 140 3?12



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: Paweł Marek » pn paź 25, 2010 22:43

dobrze czytasz ale to jest numer firmowy Bosch wspólny dla całej masy regulatorów z różnych marek . Występował w przeróznych markach vw fiat nawet huyndai, może masz z innego samochodu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Dziwne zachowanie po swapie na digifant 2l 16v 9A

Post autor: kari-001 » wt paź 26, 2010 21:11

dziś wpiąłem na krótko ten 2 pinowy na benzynie przy lekkim wciśnieciu gazu odpala i trzyma obroty ok. 1tys jednak po przegazowaniu powyżej 3 tys obrotów i puszczeniu gazu auto gaśnie, już niewiem czy to wina zepsutego krokowca czy brak odpowiedniego programu kompa? natomiast na gazie odpala bez dodawania gazu i trzyma obroty jednak gdy gdy się podgazuje i obroty spadają poniżej tysiąca to wpada w takie falowanie od 500 obrotów do 3 tys i tak w kółko po zgaszeniu i ponownym odpaleniu bez gazowania jest ok trzyma wtedy równy 1 tys obrótów



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości