Szalejacy obrotomierz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Szalejacy obrotomierz

Post autor: MaSa_Golf » czw cze 24, 2010 17:24

Zalozylem zegary z obrotkiem do polo 1.9D (silnik przelozony z mk3)
problem polega na tym, ze po dopaleniu na biegu jalowym obrotomierz faluje miedzy 2700 a 2900 obr/min (zarowno wskazowka jak i cyfrowy) a po lekkim dodaniu gazu szafa sie zamyka :P
zegary zostaly sprawdzone w innym golfie i wszystko z nimi jest ok
nie jest podpiety impulsator, a alternator jest z benzynhy, czy ma to jakies znaczenie??



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » czw cze 24, 2010 17:44

MaSa_Golf pisze:impulsator
MaSa_Golf pisze:nie jest podpiety impulsator, a alternator jest z benzynhy, czy ma to jakies znaczenie??

MaSa_Golf, aż mi brak słów taki wyjadacz :grrr: :grrr: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=328938 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=282117


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » czw cze 24, 2010 18:02

Rafał 21, ja wiem gdzie jest impulsator w skrzyni :P
temat jest o źle dzialajacym OBROTOMIERZU :bigok:
o impulsatorze napisalem tylko w takim sensie, czy jego brak moze miec wplyw na zle dzialajacy obrotomierz :P



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » czw cze 24, 2010 20:10

temat jest o źle dzialajacym OBROTOMIERZU

MaSa_Golf, no to super! :grin: Ale poczytaj sobie tu bo nie można wsadzać byle czego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=19062 Są różnice w rocznikach itp.


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pt cze 25, 2010 02:00

jaki jest numer tych zegarów ?


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt cze 25, 2010 14:22

na zegarach sa numery :

1HO.919.860.F
SW: 4.2 LAYOUT 3.0 INDEX 14

616.063.3042
01.03.95
Kontrolle: 0912
PM: 115
SNr:0995161511



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » pt cze 25, 2010 22:46

no ale przecie obrotek w dieslu jest od altka z wyjscia W w TDI jest z ECU a w benzynie od cewki, a jak ty masz altek od benzyny a zegary od diesla hmmm, nie bedzie działać poprawnie. MAM RACJE PANOWIE?? jak nie prosze mnie poprawic



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt cze 25, 2010 22:58

w altku od benzyny jest wyjscie W dajace sygnal na obrotomierz, i jest ono pociagniete prosto do zegarow (sam ciagnalem ten kabelek ;) )



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » pt cze 25, 2010 23:06

to ciekawe, ale według mnie jak założysz altka od diesla i podłączysz ten swój kabelek wszystko bedzie działało jak malina. takie jest moje zdanie, musiałbys podmienic altek na próbe, jedyne wyjscie zeby to wykluczyc



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt cze 25, 2010 23:18

z tego co patrze po ETCE, to altek jest chyba uniwersalny, czesc ma wypisane podanie modelu tylko benzyne, czesc tylko diesel, ale wiekszosc ma wpisane i silniki diesla i benzynowe



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pt cze 25, 2010 23:38

Wyjście w to wyjście w nie ma znaczenia do czego dedykowany jest alternator. Alternator może być uszkodzony.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt cze 25, 2010 23:57

a co mozesz napisac o liczniku, po tych numerach, powinien byc dobry do zwyklego diesla??
czy to prawda ze liczniki z widocznymi bialymi kontrolkami inaczej liczyly impulsy obrotomierza niz te z calym czarnym paskiem?? (tak wyczytalem na forum)



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » sob cze 26, 2010 00:21

Generalnie po numerach licznik jest do AAZ'ta czyli ok. To co piszesz o kontrolkach to chodzi o to, że nowsze liczniki raczej będą do TDI (czyli przystosowane do sygnału z ECU) Czy te nowsze są też w wersji do zwykłych diesli to nie wiem.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » sob cze 26, 2010 01:06

ten co mam to jest wlasnie ta "nowsza" wersja, z czarnym calym paskiem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości