Zwiększenie ciśnienia (Garrett T3)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BanasikDJ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 21, 2008 01:38
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Zwiększenie ciśnienia (Garrett T3)

Post autor: BanasikDJ » śr maja 21, 2008 02:03

Witam wszystkich, mam pytanie: jak zwiększyć ciśnienie doładowania w turbosprężarce GARRETT T3 jeżeli ona nie ma wastegate'u ze szpilką i regulacją tylko jakieś żeberka są między membraną a gorącą stroną turbo i nie ma żadnej śrubki ? Mam silnik JR, pompę z grzybkiem.
Ostatnio zmieniony śr maja 21, 2008 12:59 przez BanasikDJ, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr maja 21, 2008 07:14

na 2 sposoby , za pomocą MBC lub metodą chałupniczą musisz pierw mieć wskaźnik doładowania



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » śr maja 21, 2008 07:18

Na szpilce powinna być nakrętka. Poluzuj ją, potem zdejmij zabezpieczenie z końca. Ruszający się kawałek wkręć trochę, załóż na bolec z powrotem i załóż z powrotem zabezpieczenie. Gotowe
Ostatnio zmieniony śr maja 21, 2008 07:18 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr maja 21, 2008 07:20

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100480 http://forum.vwgolf.pl/vi...46ba7751e84cdaa oraz zablokować zawór bezpieczeństwa wystarczy poszukać jest dość napisane na ten temat

[ Dodano: 21 Maj 2008 07:56 ]
1 6 D pisze:Na szpilce powinna być nakrętka. Poluzuj ją, potem zdejmij zabezpieczenie z końca. Ruszający się kawałek wkręć trochę, załóż na bolec z powrotem i załóż z powrotem zabezpieczenie. Gotowe
ten opis to nie T3 zgaduje że T2

[ Dodano: 21 Maj 2008 18:07 ]
BanasikDJ
a pewny jesteś że u ciebie jest Garrett T3 a nie KKK
BanasikDJ pisze:tylko jakieś żeberka są między membraną a gorącą stroną turbo i nie ma żadnej śrubki ?
jeśli k14 to da sie je podkręcić taką śrubkom na ampul 3 z kontrą 10 http://1.1.1.5/bmi/i17.photobucket.com/ ... turbo1.jpg
Ostatnio zmieniony śr maja 21, 2008 18:54 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr maja 21, 2008 18:57

Szczerze ?? Jeśli garrett T3 to tylko MBC. Najwygodniejszy i najmniej roboty...

Po drugie, prosiłbym na przyszłość używać opcji "szukaj", było o tym masa...



BanasikDJ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 21, 2008 01:38
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: BanasikDJ » czw maja 22, 2008 17:41

Sorki, znalazłem później kilka informacji o tym na forum, ale:
Cytat:
[ Dodano: 21 Maj 2008 18:07 ]
BanasikDJ
a pewny jesteś że u ciebie jest Garrett T3 a nie KKK
Na pewno, mam silnik JR rok 1991, i GARRETT T3 pisze na tabliczce znamionowej. Mam jeszcze naklejkę z tyłu RABBIT oryginalną ;) hehe Obrazek
ale nie wiem czy ma on cokolwiek wspólnego z wersją rabbit ;)

[ Dodano: 22 Maj 2008 17:42 ]
Sorki, znalazłem później kilka informacji o tym na forum, ale:
Cytat:
[ Dodano: 21 Maj 2008 18:07 ]
a pewny jesteś że u ciebie jest Garrett T3 a nie KKK
Na pewno, mam silnik JR rok 1991, i GARRETT T3 pisze na tabliczce znamionowej. Mam jeszcze naklejkę z tyłu RABBIT oryginalną ;) hehe Obrazek
ale nie wiem czy ma on cokolwiek wspólnego z wersją rabbit ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości