Ostatnio podczas zmiany paska wielorowkowego moim oczom ukazała się wtyczka z dwoma przewodami wchodząca do pompy wspomagania okazało się że to owy wyłącznik. Niestety na forum nie znalazłem odpowiedzi do czego on w rezultacie służy. Może jest jakaś kontrolka na desce informująca o za małym ciśnieniu w tym układzie ale tego też nigdzie nie znalazłem. Dzięki za odpowiedzi zawsze lepiej wiedziec co i jak
Wyłącznik ciśnieniowy wspomagania układu kierowniczego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćko1979
- Użytkownik

- Posty: 263
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Wyłącznik ciśnieniowy wspomagania układu kierowniczego
Witam!
Ostatnio podczas zmiany paska wielorowkowego moim oczom ukazała się wtyczka z dwoma przewodami wchodząca do pompy wspomagania okazało się że to owy wyłącznik. Niestety na forum nie znalazłem odpowiedzi do czego on w rezultacie służy. Może jest jakaś kontrolka na desce informująca o za małym ciśnieniu w tym układzie ale tego też nigdzie nie znalazłem. Dzięki za odpowiedzi zawsze lepiej wiedziec co i jak
Ostatnio podczas zmiany paska wielorowkowego moim oczom ukazała się wtyczka z dwoma przewodami wchodząca do pompy wspomagania okazało się że to owy wyłącznik. Niestety na forum nie znalazłem odpowiedzi do czego on w rezultacie służy. Może jest jakaś kontrolka na desce informująca o za małym ciśnieniu w tym układzie ale tego też nigdzie nie znalazłem. Dzięki za odpowiedzi zawsze lepiej wiedziec co i jak
Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
-
greg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości
