Wymiana drążków kierowniczych - jak?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Wymiana drążków kierowniczych - jak?

Post autor: Cefaloid » śr gru 20, 2006 23:27

Mam wybity drążek kierowniczy (przegub przy maglownicy). Wersja ze wspomaganiem. Czy drążek można wymienić w prosty sposób i bez wymontowywania maglownicy? Mam dostęp do kanału ale jak trzeba by wyjmowac maglownice (jak radzi książka "sam naprawiam") to mi sie nie chce i dam do mechanika.


Konto usunięte.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr gru 20, 2006 23:35

Cefaloid pisze:to mi sie nie chce i dam do mechanika.
to by było naj rozsądniejsze rozwiązanie- nie jestem zwolennikiem udawania sie za byle pierdołą do mechaniora ale w tym przypadku ?????



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » czw gru 21, 2006 09:34

Nie ma możliwości wymiany samej końcówki drążka kierowniczego ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw gru 21, 2006 10:34

ADi997 pisze:Nie ma możliwości wymiany samej końcówki drążka kierowniczego ??
oczywiście że jest taka możliwość
jest potrzebny ściągacz do końcówek, klucz chyba 19 (lub 17) i 21 (albo 19 - nie pamietam)
popuszczasz śrubę zabezpieczającą końcówkę na drążu,
odkecasz śrubę od końcówki zakładasz ściągacz, wypycha Ci końcówkę
odkręcasz końcówkę wkręcasz nową, zakręcasz wszystko jak trzeba
i ciesz sie jak cC się zbieżność nie przestawiła
ale po takich modach warto od razu jechać na zbieżność i ustawienie
kąta pochylenia

[ Dodano: Czw Gru 21, 2006 09:35 ]
dziejo pisze:
Cefaloid pisze:to mi sie nie chce i dam do mechanika.
to by było naj rozsądniejsze rozwiązanie- nie jestem zwolennikiem udawania sie za byle pierdołą do mechaniora ale w tym przypadku ?????
Cefaloid raczej do mechanika bo i tak musiałbyś poustawiać później
kąty pochylenia i zbieżność


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw gru 21, 2006 10:37

RobertP pisze:ale po takich modach warto od razu jechać na zbieżność i ustawienie
w zasadzie zawsze kiedy się ingeruje w układ kierowniczy
dziejo pisze:to by było naj rozsądniejsze rozwiązanie- nie jestem zwolennikiem udawania sie za byle pierdołą do mechaniora ale w tym przypadku ?????
_______________



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw gru 21, 2006 10:51

dziejo pisze:w zasadzie zawsze kiedy się ingeruje w układ kierowniczy
oczywiście :pub:
ale żeby tylko sprawdzić np. gniazdo końcówki lub podejrzany "stożek" końcówki
czasami ni emusi być luźny i wypychając końcówkę a następnie po oględzinach
wkładając spowrotem to nie mam potrzeby jak coś źle to jedziesz wtedy kupujesz
wymieniasz i walisz do mechanika albo od razu do mechanika na ustawienia,
w zasadzie to prawie jedna robota ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości