Wymiana drążków kierowniczych - jak?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana drążków kierowniczych - jak?
Mam wybity drążek kierowniczy (przegub przy maglownicy). Wersja ze wspomaganiem. Czy drążek można wymienić w prosty sposób i bez wymontowywania maglownicy? Mam dostęp do kanału ale jak trzeba by wyjmowac maglownice (jak radzi książka "sam naprawiam") to mi sie nie chce i dam do mechanika.
Konto usunięte.
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Nie ma możliwości wymiany samej końcówki drążka kierowniczego ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
oczywiście że jest taka możliwośćADi997 pisze:Nie ma możliwości wymiany samej końcówki drążka kierowniczego ??
jest potrzebny ściągacz do końcówek, klucz chyba 19 (lub 17) i 21 (albo 19 - nie pamietam)
popuszczasz śrubę zabezpieczającą końcówkę na drążu,
odkecasz śrubę od końcówki zakładasz ściągacz, wypycha Ci końcówkę
odkręcasz końcówkę wkręcasz nową, zakręcasz wszystko jak trzeba
i ciesz sie jak cC się zbieżność nie przestawiła
ale po takich modach warto od razu jechać na zbieżność i ustawienie
kąta pochylenia
[ Dodano: Czw Gru 21, 2006 09:35 ]
Cefaloid raczej do mechanika bo i tak musiałbyś poustawiać późniejdziejo pisze:to by było naj rozsądniejsze rozwiązanie- nie jestem zwolennikiem udawania sie za byle pierdołą do mechaniora ale w tym przypadku ?????Cefaloid pisze:to mi sie nie chce i dam do mechanika.
kąty pochylenia i zbieżność
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
w zasadzie zawsze kiedy się ingeruje w układ kierowniczyRobertP pisze:ale po takich modach warto od razu jechać na zbieżność i ustawienie
dziejo pisze:to by było naj rozsądniejsze rozwiązanie- nie jestem zwolennikiem udawania sie za byle pierdołą do mechaniora ale w tym przypadku ?????
_______________
oczywiściedziejo pisze:w zasadzie zawsze kiedy się ingeruje w układ kierowniczy

ale żeby tylko sprawdzić np. gniazdo końcówki lub podejrzany "stożek" końcówki
czasami ni emusi być luźny i wypychając końcówkę a następnie po oględzinach
wkładając spowrotem to nie mam potrzeby jak coś źle to jedziesz wtedy kupujesz
wymieniasz i walisz do mechanika albo od razu do mechanika na ustawienia,
w zasadzie to prawie jedna robota ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości