czy kupić świece zarowe iskra?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » sob lis 10, 2007 19:17

A może ma ktos patent na wykręcenie Świeczek 1 i 2 cylindra,bo mało mnie szlag nie trafił :grrr: dzisiaj ????



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob lis 10, 2007 20:20

Grzegi Siedlce pisze:A może ma ktos patent na wykręcenie Świeczek 1 i 2 cylindra,bo mało mnie szlag nie trafił :grrr: dzisiaj ????
patentu nie mam, ale jak deczko popuściło kluczem, to wspomagałem się wąskimi szczypkami
później z przykręcaniem podobnie ....
też mnie szlag trafiał, a ile się namęczyłem żeby nakrętki od listwy nakręcić :grrr: :panna:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » sob lis 10, 2007 21:51

widze ze lubicie sie meczyc ja stosuje patent z "nitka" i w pare minut mam wszysko ladnie skrecone :grin:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » sob lis 10, 2007 23:14

Virus177 pisze:ja stosuje patent z "nitka" i w pare minut mam wszysko ladnie skrecone :grin:
jak z nitką ? :grin:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz lis 11, 2007 10:21

Patent z "nitką" jest niezły, sam stosowałem.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » ndz lis 11, 2007 16:03

chcac makrecic te male nakretki na swiece bez strachu ze ci wpadna gdzies za pompe bierzesz nitke nawlekasz na nia nakretke i celujesz na swiece pozniej jak juz zlapiesz nakretka gwint to urywasz nitke i jest cacy :grin: (Adam Slodowy zrob to sam)


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » pt lis 16, 2007 02:09

A jeszcze lepiej kupić sobie magnesik na teleskopie :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt lis 16, 2007 09:07

Nitkę masz za darmo.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
cyra
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:19
Lokalizacja: Grochów- Warszawa
Kontakt:

Post autor: cyra » pt lis 16, 2007 15:24

no o takim patencie to pierwsze słyszę :grin:

a tyle razy za śrubkami się schylałem :crazy:



pioczel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 21:59
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: pioczel » sob lis 17, 2007 22:08

no i jestem po wymianie świeczek na CRE,czas pracy 3,5 h.normalnie koszmar z tymi 2 za pompa,żałuje że nie odkręciłem przewodów z wtrysków byłoby o wiele lepiej,nakrętki to zgubiłem 3 i 1 klucz wpadł i jakoś tak został zaklinowany za pompa :crazy: ,ale opłacało się 3 świece były spalone(NGK),teraz auto zapala na dotyk bez duszenia w pedął gazu :bigok:
tą nakrętke za pompą to spuściłem na druciku,miałem na niej nacięcie na śrubokręt i przez przewody szło ją nakręcić,a tak w ogóle to najlepiej mieć jakieś przedłużane oczkowe klucze :D ,ciekawe ile kosztuje wymiana świec w serwisie??



zwirzyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt paź 18, 2005 20:37
Lokalizacja: Kraków

Świece żarowe

Post autor: zwirzyk » śr lis 21, 2007 15:02

do wymiany świec najlepiej zabierać się przy wykręconych wtryskach.Co prawda więcej roboty i konieczność użycia dynamometru,ale robota jest komfortowa ,a przy okazji można jeszcze przed zamontowaniem wtrysków sprawdzić czy wszystkie grzeja i grzeją równo.Niteczka to stary ,ale bardzo przydatny sposób.Pozdrawiam

[ Dodano: Sro Lis 21, 2007 14:04 ]
do wymiany świec najlepiej zabierać się przy wykręconych wtryskach.Co prawda więcej roboty i konieczność użycia dynamometru,ale robota jest komfortowa ,a przy okazji można jeszcze przed zamontowaniem wtrysków sprawdzić czy wszystkie grzeja i grzeją równo.Niteczka to stary ,ale bardzo przydatny sposób.Pozdrawiam. CVo do świec polecam BERU od 10 lat jeżdzę i wymieniłem 3 x.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości