identyfikacja sprezyn - prosze o pomoc..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

identyfikacja sprezyn - prosze o pomoc..

Post autor: zaba84 » sob wrz 01, 2007 19:54

Witam, mam taki problem, wkoncu zmienilem amorki itp. myslalem ze mam seryjne springi bo byly koloru czrnego ale na forum koledzy oblukali i prawdopodobnie to jakies sportowe -40. Dzis jak zmienialem amorki to udalo mi sie dopatrzec oznaczenia na nich : KBA NR 90399 29864 VA. Co to mogha byc za springi? Moze ktos wie po oznaczeniach. Dodam ze jak zmienilem amorki na olejowki dzis to golfij jest jeszcze twardszy i skacze jak pileczka :bajer: ...


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 01, 2007 20:14

Z szybkiego rajdu po necie wynika że są to sprężyny -35 mm, Pierwszy numer KBA to jakieś oznaczenie kontroli jakości, coś jak TUV, a drugi numer to oznaczenie typu . Sprężyny sa firmy H&R. VA oznacza dopuszczalne obciążenie.
Tu jest specyfikacja po niemiecku http://www.h-r.com/bin/29864.pdf


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob wrz 01, 2007 20:17

yhy..czyli jakieś lipne czy ujdą w tłoku te sringi?


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 01, 2007 20:24

Z krótkiego.... itd wynika że to porządne springi. Sorki, wyskoczyło mi sporo info w googlach jak wpisałem numery co podałeś. Spróbuj sam. Nie znam się, ale sporo firm tuningowych je zaleca. A to KBA to ponoć bardzo rygorystyczny test. Tylko tak patrząc na te Twoje fotki co parę dni temu dałeś to mi się wydaje że one już po prostu siadły.
W zasadzie do takich sprężyn jeszcze podejdą zwykle amorki, ja osobiście kupiłbym sobie nową standardowa zawiechę. Jak już chcesz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob wrz 01, 2007 20:29

Wielkie dzieki za pomoc. te springi jeszcze niemiec zakladal... A dzis wymienilem amorki(zwykle seryjne jak do golfa) to auto troche sie podnioslo i zrobilo twardsze.. juz zdazylem je przetestowac, trzryma sie na zakretach jak przyklejone, no az do momentu jak opony nie puszcza.. :bigok:


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości