

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
to jest tzw przepustnica rozruchowa, po zapaleniu zimnego silnika, ma być przymknięta z pozostawieniem szparki 3-4 mm, potem w miarę rozgrzewania stopniowo się ma otwierać aż do pionu.Kiciak pisze:że jedna przepustnica jest otwarta bez przerwy po odpaleniu silnika
ma być przecież otwarta na ciepłym. To teraz posprawdzaj czy nie pękł wężyk któryś za gaźnikiem, sprawdź szczelność podstawki i węża do serwa (pryśni dezodorantem, jak obroty wzrosną jest dziura.Kiciak pisze:Dalej przepustnica jest otwarta.
ano jeśli tak to sprężynka nie może być ok. Albo nie działa albo z mocowania przepustnicy spadła. Ale to niema nic do obrotów na ciepłym silniku.Kiciak pisze:Właśnie o to chodzi ze przepustnica jest otwarta na zimnym silniku.
Sprawdzałam i szczelność wężyków jest oki. Mogę jeszcze dopowiedziec, że bardzo wysokie obroty mam gdy jest jałowy bieg. Śmiało moge powiedzieć, że obroty są takie jakbym miała wciśnięty do połowy pedał gazu. Jeśli chodzi o sprężynkę pod tą kopułką na trzy śróbkiTo teraz posprawdzaj czy nie pękł wężyk któryś za gaźnikiem, sprawdź szczelność podstawki i węża do serwa (pryśni dezodorantem, jak obroty wzrosną jest dziura.
to jak sprawdzić czy jest ok, bo chłopak ją wykręcił i wyglądała na całą bez żadnych mankamentów. Czy jest jeszcze jakieś inne mocowanie do tej przepustnicy?ano jeśli tak to sprężynka nie może być ok
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 73 gości