Problem z rozrusznikiem o poranku-nie ma siły obracać mimo..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinhello1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr cze 11, 2008 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Problem z rozrusznikiem o poranku-nie ma siły obracać mimo..

Post autor: marcinhello1 » czw gru 17, 2009 18:21

Witam. już 3ci rok mam ten problem, rozrusznik nie ma siły obrucić wału rano w zime. robiłem remont rozrusznika, tulejki, akumulator nowy. podejrzewałem wirnik ( stojan ma magnesy stałe). okazało się że to nie wirnik bo załatwiłem inny sprawny rozrusznik. rano przychodze włączam stacyjkę, elektromagnes bez żadnego problemu załącza no i rozrusznik zaczyna kręcić ale ma tak ciężko że stoi, pare razy tak zrobie i jakos odpalam. kable? przewwody czyściłem spróbuje podłączyć na krótko kablami rozruchowymi ale wątpię żeby to były kable, jak silnik odpali np. na 5 sekund, to potem rozrusznik kręci.. co poradzicie? czy może ktoś wie jaki rozrusznik zastosować najleoiej z przekładnią, jakie pasują do tego mojego modelu, golf II 1.3 92 rok na 3 sróby???????



VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » czw gru 17, 2009 20:02

Tutaj jest wina rozrusznika a dokładnie tulejek. Kiedy je wymieniałeś?? Może są złe wsadzone?? Mam taki sam problem. Aku ok, ładowanie też a i tak rano słabo kręci i to bardzo.



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » czw gru 17, 2009 21:02

może masa na silniku jest słaba?
zobacz czy nie pośniedziało na śrubach.
spróbuj podać masę z akumulatora bezpośrednio na silnik


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » czw gru 17, 2009 21:54

Witam
A może masz rozrusznik z tuleją w bloku skrzyni biegów i może ona jest do wymiany. pozdro

Ja dosłownie przedwczoraj remontowałem rozrusznik bo miałem dokładnie takie objawy jak pisaliście. Wymiana kompletu tulejek i szczotek całkowicie naprawiła problem. Teraz pięknie kręci i równie dobrze odpala.
"Ciężki" rozrusznik bardzo szybko może wykończyć akumulator. Pozdro

[ Dodano: 17 Gru 2009 21:03 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8153


www.elektrotom.eu

Awatar użytkownika
marcinhello1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr cze 11, 2008 00:05
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: marcinhello1 » pt gru 18, 2009 03:10

tulejka jest w skrzyni, była wymieniana- rozrusznik jest w pełni sprawny tulejki też. może masa ale czyściłem styki a kabel wygląda ok.. a akumulator mam nowy. a inny rozrusznik z jakaś przekładnią? poza tym mam pytanko, jak wyciągnąć tulejkę ze skrzyni jeśli jest przyklejona na klej? oczywiście była wymieniana ale zakleiłem ją na klej bo się obracała a innej nie miałem. rozwalić ją, albo jakoś wiertłem dojść ręcznym czy tp.. pytam bo wsadzilem rozrusznik z trochę gorszą powierzchnią która współpracuje na tel tulejce, wygłądziłem ją to raczej nie powinno być źle.

[ Dodano: 20 Gru 2009 18:58 ]
poza tematem,. mam problem rano jak uda mi się jakoś odpalić to samochód na benzynie wyje nie ma wolnych obrotów cos zamarzło co to może być? jak się już jakoś nagrzeje to w miare ok. jechałem za miasto i po prau kilometrach coś z gazem się działo wolne obroty zanikały na gazie, przełączyłem na benzyne to silnik wył- tak jak pisałem wyżej.. postał chwile i było ok. odme przeczyściłem dokładnie udrożniłem, na drugi dzień to samo odpaliłem silnik wyje. czego to może być wina? silnik to 1.3 NZ golf II



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości