centralny zamek klapy bagaznika nie dziala

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gregj2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr maja 11, 2011 23:00
Lokalizacja: Malbork

centralny zamek klapy bagaznika nie dziala

Post autor: gregj2 » ndz lip 17, 2011 14:52

Witam
Zamek centralny nie blokuje ani nie odblokowuje klapy bagaznika.Rozebralem tapicerke w bagazniku i nie wiem co dalej.
Lampka w bagazniku zapala sie po otwarciu i gasnie po zamknieciu tak wiec bezpiecznik oraz mikrostyk w zamku bagaznika jest chyba ok.Przypuszczam ze padl silniczek ktory przesowa to cale ,,ramie,, w zamku.Napiszcie mi jak sprawdzic czy w tej kostce z dwoma przewodami ktora steruje silniczkiem sprawdzic czy pojawia sie napiecie to znaczy jak podlaczyc i ustawic miernik bo jestem zielony w tym temacie.Jak na razie zeby odblokowac albo zablokowac bagaznik musze zlozyc tylne siedzenie i wsadzic lapke do bagaznika i recznie przesuwac to ,,ramie,,. Do zamka kluczyk wchodzi nawet nie w polowie zapewne ktos nigdy z niego nie korzystal i sie zasyfil na maksa



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

centralny zamek klapy bagaznika nie dziala

Post autor: skaktus » ndz lip 17, 2011 14:56

Po pierwsze jaki to zamek - ori czy zamiennik.

Po 2 - foto

Po 3 - sprawdzenie przewodów i czy nie sa połamane

Po 4 - dopiero z tymi danymi ci pomożemy

Po 5 - bez obrazy, ale jak nie wiesz jak ustawi miernik żeby sprawdzić czy jest napięcie, lepiej sobie podaruj naprawę i jedź do elektryka - będzie szybciej, bez nerwów i nic nie zniszczysz.



gregj2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr maja 11, 2011 23:00
Lokalizacja: Malbork

centralny zamek klapy bagaznika nie dziala

Post autor: gregj2 » ndz lip 17, 2011 15:19