Brak iskry w Audi B3 88r. 1,8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Brak iskry w Audi B3 88r. 1,8

Post autor: S1BART1 » śr kwie 04, 2007 19:36

Witam,mam problem a dokladniej moj kolega z Audi 1.8 B3 z 88r.silnik o oznaczeniu SF ,otoz autko zgaslo mu dzisiaj na skrzyzowaniu i juz nie odpalilo.Scholowalismy go do naszej firmy i okazalo sie ze niema iskry.Wymienilismy czujnik halla w aparacie zaplonowym ale dalej niema iskry.Co to moze byc?Czyzby modul zaplonowy padniety?Prosze o pomoc bo juz 80 zl poszlo sie pasc a modul kosztuje 100zl i jak sie okaze ze to nie to, to bedzie juz poraszka.Dodam ze autko niema alarmu ani innych tajemniczych odciec zaplonu.Sprawdzilismy jeszcze czy do aparatu dochodzi zasilanie i jest.Bardzo prosze o pomoc.Oczywiscie za pomoc czekaja punkciki



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr kwie 04, 2007 19:37

hmm, u mnie było podobnie, i okazalo się że padł komputer.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » śr kwie 04, 2007 19:40

chosen pisze:hmm, u mnie było podobnie, i okazalo się że padł komputer.
w tym modelu niema kompa, ale za to jest gaznik :grin:



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » śr kwie 04, 2007 20:02

sprawdezcie cewke... czy wycodzi z niej prad i jakie daje napiece....


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » śr kwie 04, 2007 20:06

prad na cewce jest ale napiecia nie mierzylem (jakie ma byc?)Ale z drugiej strony zeby cewka padla to trzeba miec pecha.Dodam jeszcze bo zpomnialem wczesniej napisac autko jest zagazowane



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » śr kwie 04, 2007 20:07

No to zostaje tylko cewka, modul, przewody, albo ew stacyjka (ale to raczej malo prawdopodobne, choc nie mowie ze niemozliwe)

Pozdrawiam i powodzenia :pub:



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » śr kwie 04, 2007 20:15

piotrek1313 pisze:Pozdrawiam i powodzenia :pub:
Dzieki,

po wymianie czujnika halla nie wkladalismy aparatu na swoje miejsce tylko podpielismy go na gorze ,wloczylismy zaplon ikrecilismy aparatem i zero iskry wiec mozna uznac ze kostka raczej w pozadku,ja obstawiam na modul tyle tylko ze jak go kupie i autko nie zapali to kumpel mnie zabije,szkoda ze niemam innego na podmiane bo pewnie wszystko by sie wyjasnilo



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » śr kwie 04, 2007 20:16

S1BART1 pisze:prad na cewce jest ale napiecia nie mierzylem (jakie ma byc?)Ale z drugiej strony zeby cewka padla to trzeba miec pecha.Dodam jeszcze bo zpomnialem wczesniej napisac autko jest zagazowane
Zeby padla to trzeba miec pecha... no ale zdarzyc sie moze :bigok: Domowymi metodami to mozna chyba na cewce sprawdzic tylko rezystancje uzwojenia wtorengo i pierwotnego bo napiecie wyjsciowe to parenascie kV :satan:

Najlepiej podmien cewke i zobacz jak bedzie, jak dalej to samo... to jedna rzecz wyeliminowales :bigok:



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » śr kwie 04, 2007 20:23

piotrek1313 pisze:Najlepiej podmien cewke i zobacz jak bedzie, jak dalej to samo... to jedna rzecz wyeliminowales :bigok:
ok kolego tyle tylko ze wlasnie niemam z kad porzyczyc tej cewki ani modulu na podmianke,Wszyscy kumple maja diesle albo inne marki tylko to audi jest rodzynkiem wiec lekka lipa :hmm:

[ Dodano: Sro Kwi 04, 2007 20:25 ]
A podobno modul mozna jakos przetestowac czy to prawda?



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr kwie 04, 2007 20:54

ja mam podobny problem ale w mk3, co by sie nei robilo to nie ma iskry z cewki. jest tam kabel sailajacy i na nim jest napiecie. no i nei mam pojecia tak samo



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » czw kwie 05, 2007 19:29

Modul zostal sprawdzony i okazalo sie ze jest uszkodzony.Kupilismy nowy ,zalozylismy i okazalo sie ze autko pieknie pali :grin:
Temat mozna zamkac



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 16 gości