Regeneracja Turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, Haki, Qto, VIP

ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA

Post autor: ANDRE1213 » sob maja 16, 2009 10:14

grzybsi -mogłem Ciebie posłuchać i iść to RKF
byłem dzisiaj w turobserwis na klimasa ze swoją turbiną
UWAGA TUBOSERWIS.PL NA KLIMASA TO PORAŻKA
umówiłem się tydzień wcześniej na sobotę,w czwartek specjalnie potwierdzałem przyjazd-bo mam 50 km do nich,umówiłem się na 8.00
przyjeżdżam a tam jacyś pracownicy robią stare turbiny-mówię że byłem umówiony-a tu nikt nic nie wie i nawet nie raczy się dowiedzieć,dzwoniłem na komórkę do właściciela kilkukrotnie-nie odbierał wogóle-czekałem 45 min i się zabrałem
Z tego co mówił mi pracownik-nie mają kompa wogóle,nie sprawdzają nic tzn to o czym pisze grzybsi,nic nie wymieniają tylko montują w ciemno zregenerowaną turbinę
Chciałem zapytać pracowników co regenerują-nie byli mi w stanie odpowiedzieć.
Sprzęt mieli do wyważania i pozostały z czasów Chucka Norisa.
Do tej pory nawet nikt do mnie nie oddzwonił.
UWAGA NA TEN TUROBSERWIS.PL!


AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 227
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » sob maja 16, 2009 10:42

Ja regenerowałem swoją turbinkę w "Turbo Exspert" we Wrocławiu na Jerzmanowskiej 17
Dwóch młodych sprytnych chłopaków regenerują turbinki na oczach klienta i sprawdzają.
Zapłaciłem 600 zł i do dziś hula :pub: . Dostałem gwarancje na piśmie na 12 mieś.

dla zainteresowanych podaje tel .0 667 121 663 .


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA

Post autor: ANDRE1213 » ndz maja 17, 2009 10:10

Zrobiłem turbinę w tej firmie:
TURBO-RKF We Wrocławiu na ulicy ROBOTNICZEJ 22 tel.502-822-105.
Tą firmę gorąco polecam.
Chłopaki są chętni pomóc-zapłaciłem 600 pln-mam nową geometrię,przewody i zawór EGR.Nie naciągli mnie na wymianę całej turbiny za 1000 pln-bo po co.
Sztuką jest sprawdzić wszystko,rozwiązać problem i wymienić to co potrzeba.
Warto tam pojechać-nei naciągają i za mała kasę robią dobrą robotę.
Miałem mega problemy z turbiną-non stop zatarte kierownice.
Teraz auto lata jak dawniej.
polecam


AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz maja 17, 2009 10:33

ANDRE1213 pisze:Chłopaki są chętni pomóc-zapłaciłem 600 pln-mam nową geometrię,przewody i zawór EGR
Tak z ciekawości , zawoziłeś do nich wymontowaną turbinę ???

Tak może poza tematem , gorąco polecam Turbo-Tec ze Śląska , profi robota i 24miesiace gwarancji : http://www.turbo-tec.eu/pl/
Ostatnio zmieniony ndz maja 17, 2009 10:41 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA

Post autor: ANDRE1213 » ndz maja 17, 2009 16:18

nic nie zawoziłem-podjechałem autem i po 4 godzinach oddali mi sprawne auto.
Wymienili wadliwe części mojej turbiny-geometrię,posprawdzali całą resztę.
Wymiana turbiny swojej na regenerowaną jest wtedy jak są poważne usterki turbiny.
W większości przypadków wystarczy zrobić to co mi zrobili i będzie git.
A tak-naciągają na wymiany reegenerowanych turbin za 1000 pln-w większośc przypadków niepotrzebnie.


AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK

tiwio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 16:22
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: tiwio » sob wrz 19, 2009 16:26

Witam
jestem posiadaczem ibizki 1.9 TDI 2001 i mam problem moja turbina pryska olejem do wewnatrz silnika czy to jest powod do wymiany calego turbo czy tylko jakas drobna regeneracja?! lub moze macie pomysly co moze byc innego walnietego?! pomozcie



Awatar użytkownika
yesterday
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 08:48
Lokalizacja: Opole

Post autor: yesterday » pt lis 13, 2009 23:25

Witam, ja mam taki problem iż bierze mi strasznie olej, wszyscy mechanicy mowia ze to turbo, OK, dużo tu stron a nie chciało mi sie czytac wszystkiego, która będzie najlepsza firma w regeneraci i byłoby dobrze blisko Opola, mechanicy mówili że odrazu dają zregenerowane turbiny, czy to oznacza że jak pojade do nich to na miejscu mi to moga zrobić? zdemontowac starą i wmontować nową?



marcelinWawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr gru 23, 2009 01:10
Lokalizacja: Warszawa

regeneracja turbosprężarka

Post autor: marcelinWawa » śr gru 23, 2009 01:17

witam w tamtym roku mialem spory problem
mianowicie przerwal mi się przewód od filtra powietrza i cos sie dostało do turbiny i zniszczyło ją , szukalem serwisu w warszawie każdy mówił diagnoze turbo na szrot koszt naprawy w zalezności od serwisu od 1600 do 2500zł , kolega mi polecił regeneracje w Pruszkowie , podjechalem ocenili zepsucie ,okazalo sie że wirnik był uszkodzony od strony zasysanego powietrza i luzy reszta ok , koszt naprawy 800zł , juz zrobiłem 40tys km i wszystko ok. jedyna rada to znaleźć dobry i uczciwy serwis turbo , ja juz znalazlem jak ktoś chce można podjechać i zapytać o wycenę regeneracji za darmo tel 507 034 256



vieviur
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz sty 31, 2010 22:28
Lokalizacja: Wrocław

Turbo RKF na Robotniczej

Post autor: vieviur » ndz sty 31, 2010 22:34

Serwisowalem turbine na Robotniczej, bardzo przyjemny gosc, wszystko wyjasnil, zrobil porzadnie i na dodatek nie zdarl ze mnie niepotrzebnie. wymienil tylko to co trzeba, reszte zdiagnozowal i to co dzialalo prawidlowo zostawil nie kasujac bez sensu kasy. Na prawde warto tam naprawiac turbine. Wymienilem tez u niego olej, dobre ceny. Tu sa na niego namiary - Turbo RKF. Polecam


[url=http://moteo.pl/samochod/Audi-A4-S4-817]Moje Audi A4[/url]

Blake`
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn kwie 04, 2011 19:24

Regeneracja Turbiny

Post autor: Blake` » pn kwie 04, 2011 19:55

Witam :)
Posiadam Golfa IV Silnik 1.9 TDI 110 KM,
mój problem polega na tym, że osoba która wymieniała mi olej w silniku, zobaczyła że Intercooler jest zawalony olejem.
stwierdził, ze turbina pada.
chciałbym wiedzieć jak to ma się do rzeczywistości, jeżeli da się tak pisemnie cos wiecej opisac ;)
Samochód po ostrym "dępnięciu" potrafi zakopcić na czarno, turbina dosyć głośno gwiżdze (pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem)
dodatkowo, na 3 biegu, powyzej 2,5 tys auto dostaje tak jakby delikatnej czkawki, po prostu nie przyspiesza jednostajnie tylko pulsacyjnie
i akurat tak tez gwiżdze turbina.
Czy na podstawie opisanych objawów można stwierdzić czy to turbina jest do wymiany/regeneracji, czy przyczyna leży gdzie indziej?



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6600
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Regeneracja Turbiny

Post autor: Piasek » pn kwie 04, 2011 21:55

Turbina zasadniczo nie powinna wydawać z siebie żadnych dźwięków poza świstem/szumem powietrza...
Wszelkie gwizdania\wycia\buczenia to niepokojące objawy.
Wrzuć logi na forum to ci coś napiszą co mu niedomaga.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Blake`
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn kwie 04, 2011 19:24

Re: Regeneracja Turbiny

Post autor: Blake` » wt kwie 05, 2011 15:06

Piasek pisze:Turbina zasadniczo nie powinna wydawać z siebie żadnych dźwięków poza świstem/szumem powietrza...
Wszelkie gwizdania\wycia\buczenia to niepokojące objawy.
Wrzuć logi na forum to ci coś napiszą co mu niedomaga.
znaczy się no świszcze/gwiżdże - synonimy ;)
słychać powietrze tylko że głośno ;>
logi to bym musiał pod komputer podpiąć a na razie nie mam takiej możliwości.
czy poza wrzuceniem logów, czegoś więcej szukać?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11831
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4M

Regeneracja Turbiny

Post autor: italiano_83 » wt kwie 05, 2011 15:45

Blake` pisze:Samochód po ostrym "dępnięciu" potrafi zakopcić na czarno, turbina dosyć głośno gwiżdze (pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem)
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym turbo =>intercooler=> kolektor dolotowy, szukaj tłustych nalotów na wężach, szczególnie przy IC.
W dolocie TDI VP jest kilka opasek samozaciskowych lubią się ześlizgiwać ze swojego miejsca, te przy IC szczególnie.
Ściągnij opaskę zaciskową z karbowanej rury łączącej filtr powietrza z plastikową rurą dolotu do turbo i sprawdź czy odma nie wali wolejem w dolot.
Jak jest tam mokro to załóż oil catch tank.
Blake` pisze:słychać powietrze tylko że głośno ;>
To i czarny dym przy mocnym wciśnięciu gazu sugerują nieszczelność.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Jest Obrazek
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm Pakiet Sport/Premium/Bose Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
DracoMK4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 20:38

Regeneracja Turbiny

Post autor: DracoMK4 » ndz kwie 10, 2011 16:06

Tak właśnie przeczytałem kilka ostatnich stron wątku i też chyba będę musiał poszukać nieszczelności w dolocie, bo wczoraj jak byłem u gościa co mi ozonował wnętrze to zauważyłem , że na kancie zderzaka od strony IC sączy się olej. Jak kupowałem auto to widziałem, że przypocony jest IC, ale na kompie nie wykazało nic, że turbo niesprawne lub podobne. Tak sobie myślę, że najlepiej będzie wyciągnąć IC wyczyścić, zamontować z powrotem i co jakiś czas zaglądać, czy nic się nie sączy dalej co wy na to??? Dodam, że mam już ponad 220 tysia nakulane i może warto by było jeszcze raz zdiagnozować turbo czy czasem nie kończy się??


Impossible is Nothing - Muhammad Ali

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości