Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								rękawek							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 51
 		- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
 		
		
											- Lokalizacja: białystok
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rękawek » śr paź 06, 2010 18:32
			
			
			
			
			Koledzy  czy po wymianie rozrządu auto może wiecej palic???
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								FURMAN TDI							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 457
 		- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
 		
		
											- Lokalizacja: zachód
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: FURMAN TDI » śr paź 06, 2010 18:35
			
			
			
			
			Jak najbardziej zmiana kąta wtrysku i masz
			
									
									
		
		
				...zawsze coś
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rękawek							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 51
 		- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
 		
		
											- Lokalizacja: białystok
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rękawek » śr paź 06, 2010 18:42
			
			
			
			
			kąt wtrysku poprawiamy vagiem jak rozumiem!!!??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Łuki_79							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1694
 		- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
 		
		
											- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*  wieś w POS
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Łuki_79 » śr paź 06, 2010 19:32
			
			
			
			
			rękawek pisze:kąt wtrysku poprawiamy vagiem jak rozumiem!!!?? 
Sprawdzamy  

 . U ciebie sprawdza się synchronizację wałków - rozrządu oraz wału korbowego Vag => Select => 01-Engine => 08-Meas.Blocks => grupa 004,pole 4 a reguluje się na kole zębatym wałka rozrządu.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rękawek							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 51
 		- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
 		
		
											- Lokalizacja: białystok
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rękawek » śr paź 06, 2010 19:39
			
			
			
			
			dzieki kolego!!!
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rękawek							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 51
 		- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
 		
		
											- Lokalizacja: białystok
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rękawek » śr paź 06, 2010 19:55
			
			
			
			
			a jaka wartośc jest prawidłowa
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gatokane							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 88
 		- Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
 		
		
											- Lokalizacja: Przemysl
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gatokane » śr paź 06, 2010 20:32
			
			
			
			
			Powinno być 0,0  czasem małe skoki do +- 0,5
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rękawek							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 51
 		- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
 		
		
											- Lokalizacja: białystok
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rękawek » pt paź 08, 2010 20:30
			
			
			
			
			koledzy a można kąt wtrysku zdiagnozowac polskim vagiem 4.9 ??? a jezeki tak to w jaki sposób!!
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gatokane							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 88
 		- Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
 		
		
											- Lokalizacja: Przemysl
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gatokane » sob paź 09, 2010 12:17
			
			
			
			
			Tak samo jak w 311 -ce wybierasz silnik potem blok wartosci mierzonych i grupa 004 i będziesz miał rubryke z kątem a regulacja tak jak napisał kolega wyżej
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rękawek							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 51
 		- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
 		
		
											- Lokalizacja: białystok
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rękawek » ndz paź 10, 2010 10:46
			
			
			
			
			koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								perki							 
						- ...

 			
		- Posty: 2363
 		- Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
 		
		
											- Lokalizacja: Zagłębie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: perki » ndz paź 10, 2010 11:18
			
			
			
			
			rękawek pisze:koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
moze.. ja mialem 120  w ahf 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rękawek							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 51
 		- Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
 		
		
											- Lokalizacja: białystok
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rękawek » ndz paź 10, 2010 11:42
			
			
			
			
			a czy przy takiej rozbieżności da się to na kole przestawic czy trzeba pasek przestawic!???
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								perki							 
						- ...

 			
		- Posty: 2363
 		- Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
 		
		
											- Lokalizacja: Zagłębie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: perki » ndz paź 10, 2010 11:48
			
			
			
			
			rękawek pisze:a czy przy takiej rozbieżności da się to na kole przestawic czy trzeba pasek przestawic!???
u mnie na kole przestawiali . z tego co pamietam to z 120 do 50 to milimetrowe sprawy na pompie
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gatokane							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 88
 		- Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
 		
		
											- Lokalizacja: Przemysl
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gatokane » ndz paź 10, 2010 13:53
			
			
			
			
			W twoim przypadku sprawdzając tak jak opisane wyżej tylko na końcu grupa 000 i tam w drugiej rubryce masz wartosci , u ciebie powinno się miescić miedzy 113-133 i jeżeli to co podałeś dotyczy tego parametru to masz poza normą i oczywiście sprawdzasz na silniku 90 stopni. Regulacja na kole tak jak napisali koledzy.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości