zepsuty moduł zapłonowy, jakie objawy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

dworak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lip 08, 2010 21:33
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

zepsuty moduł zapłonowy, jakie objawy?

Post autor: dworak » pn lip 26, 2010 20:47

Witam, mogłby mi ktoś napisać jak zachowuje się auto z popsutym modułem zapłonowym?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » pn lip 26, 2010 20:48

nie ma iskry i nie zapali silnik



dworak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lip 08, 2010 21:33
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: dworak » pn lip 26, 2010 20:50

czyli to ze auto mi gasnie np gdy czekam na swiatlach albo na niskich obrotach to nie wina modułu?



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » pn lip 26, 2010 20:56

raczej nie jak bys podal wieciej info o twoim aucie jaki silnik jak i rok... co wymieniles jakie, objawy to wieciej rzeczy mozna pokojazyc



dworak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lip 08, 2010 21:33
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: dworak » pn lip 26, 2010 21:39

golf 2 1.3 na wtrysku, 94r. zdarza sie podczas jazdy ze auto przestaje reagowac na naciskanie pedalu gazu, zwalnia, szarpie, na niskich obrotach, na 2 biegu czasem zgasnie np na rondzie, wszystko wraca do normy na jakis czas po jakims czasie.



qwerty30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 09:50
Lokalizacja: Prudnik

Post autor: qwerty30 » wt lip 27, 2010 07:58

Mam to samo Golf 2 1.3 wtrysk 91r., czasami jade nawet 80 km/h a tu nagle autko szarpnie zaczyna zwalniać i przestaje reagować na pedał jeżeli zdąże wcisnąć sprzęgło jest ok, ale jeżeli nie to zaświecą się kontrolki i koniec gaśnie, czasami stoje przed skrzyżowaniem i zgaśnie, szarpie go już nie wiem co mu jest ma ktoś jakieś pomysły ??



Awatar użytkownika
kalio1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw cze 18, 2009 16:15
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kalio1990 » wt lip 27, 2010 15:22

VWitam ja mam wv derby w papierach 78 a buda 87 hmm
swap z 1.0 na 1.3 z polo gt 75km
tylko nie wiem z jakiego roku
objawy podobne
kilka razy silnik zgasł podczas jazdy i nie szlo go uruchomić dopiero na popych a i to po 10 min. i tez zgasł
niewiem czy to byl zwykly zbieg okolicznosci ale tego dnia rano w tablicy rozdzileczej byl odciety kabel od cisnienia kontroli oleju
zalutowalem go przejchalem 500m zaczela migac i pipczeckontrolka oleju i silnik sie wyłączył
5 dni temu probowalem go odpalic i nic
sprawdzanie kabli i innych pierdół mozliwysch usterek i nic
po 2 dniach stania uruchomiłem go ale zgasł po 1 sekundzie i tak cały czas
pojechalem hm zacholowalem do mechanika kumpla z klasy
podłączył kompa nic
grzebanie ...kable wszytkie wtyczki ok wtryski ok
paliwo jest :hmm:
szyna paliwo podaje powrót tez jest hmm
iskra jest na wszystkich świecach auta pali 5 sek wow i zgasło
kompletnie wszystko posprawdzane i nic
komputer hmm rozbieramy -smiwerdzi
dzwonimy do znajomego mechanika od vw
mowi ze ma ten sam silnik i to jest bolączka tych silników
w tym module wypalaja sie kondensatorki czy jak to sie tam nazywa
kolego powiedezal ze pokusi sie o wymiane tych pierdół
jak to nie pomoze wymiana komputera
tylko ze na allegro nei ma takiego o tym samym numerze koncówka 026 ja mam 021
mozecie podac swoje numery???


albo jezdzisz na glebie albo jestes emerytem

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 16 gości