kolumna kierownicza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 688
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

kolumna kierownicza

Post autor: robert14-83 » czw gru 31, 2009 16:14

witam. Chciałbym zapytać doświadczonych forumowiczów o kolumne kierowniczą. Otórz w samochodzie mojej dziewczyny-skoda fabia 2002r 1.9sdi strasznie ciężko chodzi kierownica. Jakiś miesiąc temu mechanik dolewał płynu do układu wspomagania i teraz okazało się że znowu kierownica strasznie ciężko chodzi. Po wizycie u mechanika okazało się że kolumna kierownicza jest do wymiany bo sączy się tam płyn z układu wspomagania.
Ile kosztuje nowa kolumna kierownicza??? Może ktoś podać numery etki aby sprawdzić ceny na allegro używki?
Możecie coś doradzić na ten temat???



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6290
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: kolumna kierownicza

Post autor: Haki » czw gru 31, 2009 16:17

robert14-83 pisze:witam. Chciałbym zapytać doświadczonych forumowiczów o kolumne kierowniczą. Otórz w samochodzie mojej dziewczyny-skoda fabia 2002r 1.9sdi strasznie ciężko chodzi kierownica. Jakiś miesiąc temu mechanik dolewał płynu do układu wspomagania i teraz okazało się że znowu kierownica strasznie ciężko chodzi. Po wizycie u mechanika okazało się że kolumna kierownicza jest do wymiany bo sączy się tam płyn z układu wspomagania.
Ile kosztuje nowa kolumna kierownicza??? Może ktoś podać numery etki aby sprawdzić ceny na allegro używki?
Możecie coś doradzić na ten temat???
Wpisz w ALLEGRO - Maglownica.... :chytry:
Można ją regenerować.. ale koszta też nie są małe.
Swoją drogą zastanawiam się czy przypadkiem nie wystarczyła by wymiana samej pompy od wspomagania - odpowietrzenie układu - zalanie płynem.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw gru 31, 2009 16:21

jeżeli cieknie to i tak trzeba wymienić ale trzeba pamiętać że fabia miała 2 rodzaje maglownicy KOYO i TRW
druga sprawa ze warto by było podłączyć pod vaga bo te pompy też padaja częściej niż magle raczej


Obrazek

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 688
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

Post autor: robert14-83 » czw gru 31, 2009 16:27

czyli sugerujesz że pompa wspomagania mogła paść a nie kolumna kierownicza???



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw gru 31, 2009 16:30

maglownica jeżeli cieknie to jest na pewno do wymiany a pompa niekoniecznie poprostu może być juz mało płynu i dlatego nie działa ale trzeba pilnować stan bo te pompy są elektryczne i szybko ulegają uszkodzeniu


Obrazek

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 688
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

Post autor: robert14-83 » czw gru 31, 2009 16:39

jak mogę się dowiedzieć czy jest to maglownica TRW czy KOYO



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw gru 31, 2009 17:17

np podłączając vaga bedzie widać, na maglownicy jest logo i musi być to maglownica od fabii np od polo nie pasuje


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 18 gości