zerwany pasek rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

toudi_maciek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 13:51
Lokalizacja: RUMIA

zerwany pasek rozrządu

Post autor: toudi_maciek » sob gru 12, 2009 14:41

Witam!

Posiadam golfa MK3 1.4 ABD i jadąc sobie zerwał mi się pasek rozrządu. Nie pytajcie dlaczego nawet bo nic się nie stało, a pasek miałem wymieniany niecałe 10tyś. km temu.

Moje pytanie to czy będzie trzeba remontować silnik, czy wystarczy tylko wymiana paska? Chyba że ktoś wie jak to sprawdzić, czy tłoki i cylindry nie zostały uszkodzone?

Proszę o pomoc bo się załamałem jak zobaczyłem, że mi pasek się zerwał masakra!!



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7769
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob gru 12, 2009 15:08

Trzeba założyć nowy pasek i pokręcić wałem,jeśli wszystko będzie w porządku,nic nie będzie waliło i blokowało,można spróbować odpalić silnik.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5910
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 12, 2009 15:18

i jeśli odpali trzeba się zastanowić dlaczego pasek się zerwał?? czy był wadliwej jakości?? Czy rolka jakaś Ci go cięła?? czy kółko któreś?? czy może pompa wody... żeby nie było że za chwilę drugi Ci poleci


viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

toudi_maciek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 13:51
Lokalizacja: RUMIA

Post autor: toudi_maciek » sob gru 12, 2009 15:28

Ano to już wiem żeby sprawdzić wszelkie kółka. Mam nadzieje że się uda po wymianie paska...



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5910
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob gru 12, 2009 15:34

i jak poskładasz wszystko i odpali to zobacz bez osłony czy pasek rozrządu jest na środku kółka czy jest bliżej którejś krawędzi, bo powinien środkiem śmigać


viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » sob gru 12, 2009 18:54

toudi_maciek,
Sam wymieniales czy mechanik ?



toudi_maciek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 13:51
Lokalizacja: RUMIA

Post autor: toudi_maciek » sob gru 12, 2009 20:40

Sam nie, kumpla brat wymieniał co ma takiego samego golfa co ja i robił to nie pierwszy raz...



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » sob gru 12, 2009 20:52

Albo cos zle zlozyl albo czesci byly jakies felerne :/ Na bank masz po glowicy i po tlokach nie ma tu o liczyc na cud



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5910
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz gru 13, 2009 15:23

piteR-ek pisze:Na bank masz po glowicy i po tlokach nie ma tu o liczyc na cud
a on jest kolizyjny??


viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz gru 13, 2009 15:31

piteR-ek pisze:Albo cos zle zlozyl albo czesci byly jakies felerne
lub uszkodzona osłona paska i coś wpadło podczas jazdy,a nawet widziałem już myszy w pasku.Sprawdź dokładnie dolne koło wału ,ono najprędzej się wyrabia.Jak wygląda pasek? brak zębów,zerwany ,czy jak?



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » ndz gru 13, 2009 15:56

rysiektr pisze:
piteR-ek pisze:Na bank masz po glowicy i po tlokach nie ma tu o liczyc na cud
a on jest kolizyjny??
Jak najbardziej kolizyjny
ObrazekObrazek
Do tego dochodzi jeszcze plaska glowica, nie mam zdjecia
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 15:57 przez piteR-ek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz gru 13, 2009 16:01

raczej bedzie bezkolizyjny załóż nowy pasek i odpal to bedziesz wiedzial i czasami maja stare paski po magazynach pochowane i trzeba patrzec na date(contitech ma na swoich date nie wiem jak inne firmy bo conti tylko używam)


Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz gru 13, 2009 16:23

jeson pisze:raczej bedzie bezkolizyjny
:mlotek:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4036
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz gru 13, 2009 16:35

jeson, kolego nie siej zamentu ,juz wielokrotnie pisałem VW nie robi silników bezkolizyjnych sprawdziłem to od 88r.
To że komuś nie pogięło zaworów i nie pobiło tłoków to nie dowód poprostu miał szczęście.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości