MK IV zawieszenie gwintowane ?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

MK IV zawieszenie gwintowane ?

Post autor: szczep » pn gru 08, 2008 22:03

posiadam VW Golfa IV, na dzień dzisiejszy jest niewielka gleba -30mm (sprężyny Weitec).

Przymierzam się do zakupu zawieszenia gwintowanego, jakich producentów polecacie, na co zwracać uwagę przy zakupie ?



Awatar użytkownika
_zakix_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1677
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 00:12
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: _zakix_ » pn gru 08, 2008 23:48

szczep2008, wszystko zależy jakie masz zasoby portfela ...


[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8601
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt gru 09, 2008 00:59

dokladnie :) iel chcesz wydac


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » wt gru 09, 2008 11:50

Lepiej kupić dobrą firmową używkę (KW,FK,H&R,Weitec) niż nówkę typu NO NAME.


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8601
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt gru 09, 2008 11:54

kyfy, co masz na mysli mowiac noname?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » wt gru 09, 2008 11:57

MAPET pisze:kyfy, co masz na mysli mowiac noname?
np. supersport


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » wt gru 09, 2008 21:10

_zakix_ pisze:szczep2008, wszystko zależy jakie masz zasoby portfela ...
na zawias chcę wydać ok.1200zl



Awatar użytkownika
_zakix_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1677
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 00:12
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: _zakix_ » śr gru 10, 2008 18:11

kyfy pisze:Lepiej kupić dobrą firmową używkę (KW,FK,H&R,Weitec) niż nówkę typu NO NAME.

Bzdura !

Kupując używkę od sprzedawcy na allegro nic totalnie nie wiesz na temat tego gwintu , jak ktoś jeździł i ile jeździł. Zawsze trzeba się liczyć że konieczna będzie regeneracja takiego gwintu. Kupując nówkę gwint masz pewność że zawias jest nowy i na pewno trochę pojeździsz, a w razie problemu zawsze jest opcja gwarancji. Dodam że sam latam już rok na supersporcie i sobie chwalę ten gwint, a Ci którzy piszą że nie da się latać na tym sprzęcie to nigdy nie jeździli albo nasłuchali się innych i tak wnioskują.


[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]

XXGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lis 26, 2008 18:44
Lokalizacja: WX

Post autor: XXGTI » śr gru 10, 2008 19:11

szczep2008 pisze:na co zwracać uwagę
Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na zmianie stabilizatora przed dalszym glebieniem, bo przy obniżeniu powyżej 40mm prawa półoś ociera o stabilizator. Są dwa wyjścia: Kupić stabilizator z Audi S3 (ktoś mówił że też TT) ale gwint musi mieć mocowanie na łączniki. Druga opcja to zakup "tuningowego" stabilizatora (FK i KW takie robią). Odradzam natomiast montaż jedynie regulowanych łączników ori stabilizatora bo to nic nie daje (przetestowane).



Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » śr gru 10, 2008 21:13

_zakix_ pisze:
kyfy pisze:Lepiej kupić dobrą firmową używkę (KW,FK,H&R,Weitec) niż nówkę typu NO NAME.

Bzdura !

Kupując używkę od sprzedawcy na allegro nic totalnie nie wiesz na temat tego gwintu , jak ktoś jeździł i ile jeździł. Zawsze trzeba się liczyć że konieczna będzie regeneracja takiego gwintu. Kupując nówkę gwint masz pewność że zawias jest nowy i na pewno trochę pojeździsz, a w razie problemu zawsze jest opcja gwarancji. Dodam że sam latam już rok na supersporcie i sobie chwalę ten gwint, a Ci którzy piszą że nie da się latać na tym sprzęcie to nigdy nie jeździli albo nasłuchali się innych i tak wnioskują.
Ja na supersporcie wogóle nie łapałem trakcji, na KW (używce) jest o niebo lepiej - koła nie skaczą jak piłki i auto jakoś się odpycha. Nigdzie nie napisałem żeby kupować zawias na allegro :smoke:


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
_zakix_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1677
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 00:12
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: _zakix_ » czw gru 11, 2008 15:54

kyfy pisze:Ja na supersporcie wogóle nie łapałem trakcji
Jak ty na dziurawych drogach chcesz mieć dobrą trakcję jak zawias twardy jest ;p


[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » czw gru 11, 2008 16:02

_zakix_ pisze:
kyfy pisze:Ja na supersporcie wogóle nie łapałem trakcji
Jak ty na dziurawych drogach chcesz mieć dobrą trakcję jak zawias twardy jest ;p
Czytaj ze zrozumieniem :crazy: Napisałem wcześniej : na KW (używce) jest o niebo lepiej. BTW : KW jest o wiele twardszy niż supersport.......


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz gru 21, 2008 15:36

XXGTI pisze:Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na zmianie stabilizatora przed dalszym glebieniem, bo przy obniżeniu powyżej 40mm prawa półoś ociera o stabilizator. Są dwa wyjścia: Kupić stabilizator z Audi S3 (ktoś mówił że też TT) ale gwint musi mieć mocowanie na łączniki. Druga opcja to zakup "tuningowego" stabilizatora (FK i KW takie robią). Odradzam natomiast montaż jedynie regulowanych łączników ori stabilizatora bo to nic nie daje (przetestowane).
Jak to jest z tymi stabilizatorami?
Moja mkIV kupilem juz na zawieszeniu -30/30. Wczoraj zmienilem z przodu sprezyny na -50 i nadal do polosi ma sporo luzu - nawet na najwiekszych dolach stabilizator nic nie przyciera o nia...



Przemek000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 14:54
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Przemek000 » sob sty 03, 2009 12:43

Podepne sie pod temat. Tez przymierzam sie do zakupu gwintu, teraz w swoim mk4 mam seryjne zawieszenie, nie znam sie za bardzo na zawiasach.. Chce przeznaczyc na to ok. 1700zl, czy za ta cene dostane dobry gwint do mk4? moglbym prosic o jakies namiary, firmy, ktore warto rozpatrzec.. pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości