Zbiornik paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				BuBu mk2
- Nowicjusz 
- Posty: 28
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 23:08
- Lokalizacja: Bogatynia/Wrocław
- Kontakt:
Zbiornik paliwa
Witam
W moim aucie(golf 2 1.6PN) chciałbym zamontować elektryczną pompę paliwa wstępną do baku. Czy do mojego baku będzie pasować pompa z pływakiem montowana w golfie 2 1.8 na monowtrysku?? lub cos takiego:
http://allegro.pl/item448906073_pompa_p ... _0_vw.html
Pozdrawiam
			
									
									W moim aucie(golf 2 1.6PN) chciałbym zamontować elektryczną pompę paliwa wstępną do baku. Czy do mojego baku będzie pasować pompa z pływakiem montowana w golfie 2 1.8 na monowtrysku?? lub cos takiego:
http://allegro.pl/item448906073_pompa_p ... _0_vw.html
Pozdrawiam
- akkod
- Mały gagatek 
- Posty: 72
- Rejestracja: pt sie 03, 2007 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
witaj , 
powinna pasować bo zbiorniki w golfach są identyczne,. a w jakim celu ta pompa ? zeby szybciej podawała benzynę do pompy na silniku ? w sumie to jest pomysł ale nie wiem jak zachowa się mechaniczna pompa w tym układzie , bo będzie pracowała na podwyższonym ciśnieniu wejściowym ....jak zamierzasz sterować tą pompa? robiłem coś podobnego w poldku gaźnikowym i w sumie nie było problemów, pompa startowała po przekręceniu kluczyka na 12V a gdy silnik odpalił zasilanie schodziło na ok 8 lub 9V już dokładnie nie pamiętam ...
			
									
									powinna pasować bo zbiorniki w golfach są identyczne,. a w jakim celu ta pompa ? zeby szybciej podawała benzynę do pompy na silniku ? w sumie to jest pomysł ale nie wiem jak zachowa się mechaniczna pompa w tym układzie , bo będzie pracowała na podwyższonym ciśnieniu wejściowym ....jak zamierzasz sterować tą pompa? robiłem coś podobnego w poldku gaźnikowym i w sumie nie było problemów, pompa startowała po przekręceniu kluczyka na 12V a gdy silnik odpalił zasilanie schodziło na ok 8 lub 9V już dokładnie nie pamiętam ...
[b]SPRZEDAM [/b] części z golfa II WNĘTRZE 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2816410#2816410
części z golfa II mechanika karoseria
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2875961#2875961
{ patrz 1 post y}
[b] wysyłka wg cennika PP -11 zł do 1 kg [/b]
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2816410#2816410
części z golfa II mechanika karoseria
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2875961#2875961
{ patrz 1 post y}
[b] wysyłka wg cennika PP -11 zł do 1 kg [/b]
- Paweł Marek
- V.I.P. 
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
szukaj pompy wstępnej do mk2 na monowtrysku (RP). I ciśnienie będzie ok i spasuje. A to od toledo daje ze 4 atmosfery, chcesz wszystko rozwalić? Tobie potrzeba 0,25 
[ Dodano: Sro Paź 08, 2008 11:25 pm ]
znaczy do gaźnika. Chyba że jakieś inne kombinacje. O co w tym chodzi?
			
									
									[ Dodano: Sro Paź 08, 2008 11:25 pm ]
znaczy do gaźnika. Chyba że jakieś inne kombinacje. O co w tym chodzi?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- 
				BuBu mk2
- Nowicjusz 
- Posty: 28
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 23:08
- Lokalizacja: Bogatynia/Wrocław
- Kontakt:
Nie mam u siebie mechanicznej pompki paliwa zastąpiona jest pompką elektryczną do gażników(0,25bara), ale mam z nią problem ponieważ "nie zaciąga sama paliwa" z baku. Chciałbym więc zamontować taką wstępną do baku(niskie ciśnienie) a tamtą całkiem wywalić. W toledo są 2 pompy ta na aukcji daje właśnie niskie ciśnienie i najprawdopodobniej pasowało by to pod gaźnik tylko nie wiem czy taki zestaw będzie mi pasował do mojego baku.
			
									
									- Paweł Marek
- V.I.P. 
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
a widzisz nie wiedziałem że ma dwie, na schemacie co mam jest jedna. Co do tego czy od toledo spasuje nie wiem, poszukaj może od MK2 pompy wstępnej.BuBu mk2 pisze: W toledo są 2 pompy ta na aukcji daje właśnie niskie ciśnienie
					Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 16:14 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- 
				BuBu mk2
- Nowicjusz 
- Posty: 28
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 23:08
- Lokalizacja: Bogatynia/Wrocław
- Kontakt:
Z tego co czytałem na forum to w niektórych mk2 z RP też jest właśnie taka pompa jak na aukcji. Niestety ciężko mi jest zobaczyć w bagażniku jak u mnie wygląda wejście do baku od góry, ponieważ mam w tym miejscu butle z gazem, a żeby ją zdemontować jest już trochę roboty. Dlatego wolałbym wiedzieć co i jak i ewentualnie zakupić i założyć odrazu.
			
									
									- guti
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
niestety mylisz sie kolegoPaweł Marek pisze:szukaj pompy wstępnej do mk2 na monowtrysku (RP). I ciśnienie będzie ok i spasuje. A to od toledo daje ze 4 atmosfery, chcesz wszystko rozwalić? Tobie potrzeba 0,25
 
 pierwsza sprawa to ta pompa jest taka sama jak w RPku, 357 906 092 C
a kolejna sprawa to pompa ktora daje takie duze cisnienie to jest pod podłoga, bo to jest tylko pompa podawcza
 jezeli nawet bylaby jedna tylko pompka, to  wyglada ona inaczej , jest grubsza i potezniejsza, ale jest jedna , a tutaj sa dwie w zestawie
 jezeli nawet bylaby jedna tylko pompka, to  wyglada ona inaczej , jest grubsza i potezniejsza, ale jest jedna , a tutaj sa dwie w zestawie 
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
- Paweł Marek
- V.I.P. 
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
guti, przecież wyjaśniłem wyżej że myślałem iż w  Toledo  jest jedna pompa. Tak mi stoi jak byk na schemacie z Workshopa. A gdyby była tylko jedna to miałaby 3-4 bary. Jeśli na pewno  Toledo miało dwie to sprawa jasna i moja pomyłka, czy raczej mojego schematu.
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- guti
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Paweł Marek,    spoko ,widzisz nie zawsze trzeba wierzyc ksiazkom  
 
ta jedna pompa tez wyglada zupełnie inaczej , jest taka duza jak w MK III
ja tez nie doczytalem dokladnie, pamietam Cie kolego ze razem kombinowalismy z moim RPkiem , tez z pompami:)
pozdrawiam
			
									
									 
 ta jedna pompa tez wyglada zupełnie inaczej , jest taka duza jak w MK III

ja tez nie doczytalem dokladnie, pamietam Cie kolego ze razem kombinowalismy z moim RPkiem , tez z pompami:)
pozdrawiam
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości


