Rodzaje kluczy do wymiany klocków i tarcz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

mikolaj_gg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lip 09, 2008 16:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Rodzaje kluczy do wymiany klocków i tarcz

Post autor: mikolaj_gg » wt wrz 02, 2008 17:42

Orientuje sie moze ktos z forumowiczów jakie klucze potrzebne sa do wyminy tarczy i klockow??ampule i śrubokręty wystarcza???
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 18:35 przez mikolaj_gg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8720
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Auto: e84
Silnik: N47

Re: Rodzaje kluczy do wymiany klocków i tarcz

Post autor: doggie » wt wrz 02, 2008 19:36

mikolaj_gg pisze:Orientuje sie moze ktos z forumowiczów jakie klucze potrzebne sa do wyminy tarczy i klockow??ampule i śrubokręty wystarcza???
dobry (mocny) śrubokręt płaski, duży śrubokręt krzyżakowy do odkręcenia śruby trzymającej tarczę i to wszystko (no i oczywiście klucz do odkręcenia kół :smoke: ) no i może jakiś wybijak lub cęgi do wyjęcia prowadnika
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 19:38 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5669
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt wrz 02, 2008 20:03

rolbro4 pisze:dobry (mocny) śrubokręt płaski, duży śrubokręt krzyżakowy do odkręcenia śruby trzymającej tarczę i to wszystko (no i oczywiście klucz do odkręcenia kół ) no i może jakiś wybijak lub cęgi do wyjęcia prowadnika
jeśli chodzi o przednie koła to wystarczy tylko klucz torx (nie pamiętam dokładnie jaki rozmiar) do odkręcenia dwóch szpil trzymających zacisk, klucz do odkręcenia kół i lewarek oraz gumowy, aluminiowy lub drewniany młotek. Nic więcej nie trzeba bo tarcza nie jest przykręcona do piasty - śrubokręt krzyżakowy to nie w tym egzemplarzu - tarcza po odkręceniu koła i zdjęciu zacisku sama spadnie.


Obrazek

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » wt wrz 02, 2008 20:07

Sztomel pisze:Nic więcej nie trzeba bo tarcza nie jest przykręcona do piasty
myslisz się Sztomel, bo jest przykręcona
a imbus to chyba numer 9, w popularnych kompletach z reguły brakuje właśnie tego imbusa i trzeba dokupić dodatkowo pojedyńczą sztuke


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 700
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Rodzaje kluczy do wymiany klocków i tarcz

Post autor: GMS » wt wrz 02, 2008 21:01

mikolaj_gg pisze:Orientuje sie moze ktos z forumowiczów jakie klucze potrzebne sa do wyminy tarczy i klockow??ampule i śrubokręty wystarcza???
witam
po pierwsze to nie sprecyzowales o ktore tarcze ci chodzi przednie czy tylne a po drugie jezeli chodzi o przednie to trzeba ampul 7 aby odkrecic prowadniki reszte narzedzi to tak jak koledzy pisza i cos do wcisniecia tloczka jeszcze.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5669
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt wrz 02, 2008 21:12

GMS pisze:i cos do wcisniecia tloczka jeszcze.
racja o tym zapomniałem - u siebie posłużyłem się imakiem stolarskim (metalowym)
a co do tych tarcz hamulcowym to wychodzi na to, że różnie to bywa - kulon-x ma je przykręcane a ja nie.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: rolmik i 27 gości