Jak odpowietrzyc uklad paliwa w 1.6 d

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, Haki, Qto, VIP

Awatar użytkownika
rejden
Forum Master
Forum Master
Posty: 1203
Rejestracja: czw mar 22, 2007 00:15
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Jak odpowietrzyc uklad paliwa w 1.6 d

Post autor: rejden » sob sie 16, 2008 14:23

Tak jak w temacie....



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » sob sie 16, 2008 21:22

Nie jestem ekspertem ale chyba po odpaleniu silnik aodkrecaj śruby na wtryskiwaczach az pokaże sie paliwo i silnik zacznie pracować miarowo


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob sie 16, 2008 22:01

Z tego co mi wiadomo, to układ paliwowy sam się odpowietrza. A odpowietrzyć można, tak mi się wydaję odkręcając przewody wtryskowe i kręcić rozrusznikiem, jak zacznie pluć ropa to skręcić ale tak to się robi jak chcę się odpowietrzyć pompę wtryskowa, ale nie wiem czy cały układ się wtedy odpowietrza...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8029
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sie 16, 2008 22:12

Lukas-182 pisze:Z tego co mi wiadomo, to układ paliwowy sam się odpowietrza. A odpowietrzyć można, tak mi się wydaję odkręcając przewody wtryskowe i kręcić rozrusznikiem, jak zacznie pluć ropa to skręcić ale tak to się robi jak chcę się odpowietrzyć pompę wtryskowa, ale nie wiem czy cały układ się wtedy odpowietrza...
dobrze Ci sie wydaje powinien sie sam odpowietzyć ale jak masz słaby aku i jest mocno zapowietrzony to 3a odpowietrzyć tak jak piszesz z tym ze wystarczy jeden przewód wtryskiwacza popuścić



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob sie 16, 2008 22:18

To_mas pisze:jeden przewód wtryskiwacza popuścić
Rozpędziłem się, wystarczy tylko jeden przewód :)



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 884
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » sob sie 16, 2008 22:36

nie koniecznie to odkrecenie w ostatecznosci na filtrze paliwa jest przeciez jeszcze odpowietrzacz:)


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8029
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sie 16, 2008 22:49

Semianek pisze:nie koniecznie to odkrecenie w ostatecznosci na filtrze paliwa jest przeciez jeszcze odpowietrzacz:)
aaa to nic nie daje. to mozesz ewentualnie syf zlać który sie w filtrze zgromadzi.



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 884
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » sob sie 16, 2008 23:56

nie chodzi mi o ta srubke to zlewa sie wode o ta druga od powietrza :P chyba ze myslimy o tym samym , najlepiej to miec zawsze rope w baku i nie jezdzic na glebokiej rezerwie...:P


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz sie 17, 2008 00:28

Semianek pisze:nie chodzi mi o ta srubke to zlewa sie wode o ta druga od powietrza :P
Dolna jest do zlewania wody z filtra, górna do odpowietrzania filtra, ja przez tą górną śrubkę nalewam ropy jak wymieniam filtr paliwa, szybciej pompa zaciągnie wtedy paliwko ;)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8029
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 17, 2008 09:36

Semianek, sorki nie pomyślałem hehe :/
Semianek pisze:najlepiej to miec zawsze rope w baku i nie jezdzic na glebokiej rezerwie...:P
popieram. czasem sie mi zdaży ze jade na rezerwie ale zawsze staram sie by nigdy tego paliwa nie brakło !!



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz sie 17, 2008 12:28

popieram. czasem sie mi zdaży ze jade na rezerwie ale zawsze staram sie by nigdy tego paliwa nie brakło !!
Ja zawsze wyjeżdżam paliwo do rezerwy, zajeżdżam na stację jak zostaję około 5 litrów, zalewam zawsze 25 litrów, bo jakoś ubzdurałem sobie, że jak mam mniej w baku to autko lepiej się zbiera, w końcu mniejsza waga :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
rejden
Forum Master
Forum Master
Posty: 1203
Rejestracja: czw mar 22, 2007 00:15
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: rejden » ndz sie 17, 2008 17:48

Dziwne jest to ,ze jak odpale na pych(wiem ze nie powinienem tego robic ,ale pasek rozrzadu niedawno wymieniony) auto normalnie jezdzi,jak chce odpalic normalnie auto kreci ale nie zapala.....



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz sie 17, 2008 18:23

rejden123 pisze:Dziwne jest to ,ze jak odpale na pych(wiem ze nie powinienem tego robic ,ale pasek rozrzadu niedawno wymieniony) auto normalnie jezdzi,jak chce odpalic normalnie auto kreci ale nie zapala.....
Przy odpalaniu na "pych" :axe: silnik ma większego kopa niż kręcąc rozrusznikiem, może już kompresja słaba ??



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 884
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » ndz sie 17, 2008 19:24

podobno byl robiony remont z tego co pamietam?pomyslmy czy oprocz przyczyny takiej ze ukld moze byc zapowietrzony moze cos jeszcze wystapic ze auto nie odpala?rozrusznik kreci itp wiec co moze byc jeszcze


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości