Wibracje podczas ruszania i zmianach biegu. Jaka usterka?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Wibracje podczas ruszania i zmianach biegu. Jaka usterka?

Post autor: speede » śr lis 07, 2007 11:30

Witam, od jakiegos czasu mam wibracje podczas ruszania odczuwalne po ziemi blizej lewego kola az po caly kokpit. szczegolnie podczas ruszania i zmiany biego oraz ponownego dodawania gazu. testowalem tez w taki sposob wlaczylem 4 i jazda ok. 30/h oraz dodanie gazu odrazu powoduje ze wibracja jest odczuwalna (chwilowo bo pozniej ustaje)cos gdzies wibruje/drży pod klapa czy tez zawieszeniu.Nie mam pojecia co to jest.
Drazki sa ok, nie ma luzow, tarcze nowe klocki tez. Moze to tulejki w wahaczach przednich, choc nie sa bardzo zuzyte
. Pomożcie. dzieki



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: Wibracje podczas ruszania i zmianach biegu. Jaka usterka

Post autor: norek111 » śr lis 07, 2007 11:46

przegob wewnetrzny padl najprawdopodobniej



juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » śr lis 07, 2007 21:21

albo na wale wyważenie się przesunęło i dlatego masz takie wibracje..... :grin:


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » czw lis 08, 2007 20:51

dzieki, na wale raczej nie przeciez silnik chodzi dobrze, cos gdzies przenosi drgania. bo na postoju jak zaciagne reczny i testowalem ruszanie aby wykryc uszkodzenie to kokpit i gdzies pod maska zaczyan wibracje wpadac zadrzy i przestanie ale czuc pod nogami delikatne przejscia. Jesli jade na 5 okolo 120 i trzymam predkos jest jak najbardziej wszystko ok. Nie wiem co robic poradzcie co mam wymienic i gdzie szukac. Co do przsegubow wewnetrznych czy to moze powodowac takie objawy?? Podczas szybkiego ruszenia nie ma terkotania. Pozatym ktory przegob wymienic? Dzieki

[ Dodano: Czw Lis 08, 2007 20:00 ]
co moze byc przyczyna? Ludzie potrzebuje rady!



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » czw lis 08, 2007 21:06

Witam u mnie taki problem występował do czasu gdy wymieniłem poduszkę pod skrzynią biegów. Pozdrawiam :pub:



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » czw lis 08, 2007 21:09

poduszka jest nowa wiec odpada



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw lis 08, 2007 21:46

kierownicą Ci trzęsie podczas dodawania na biegu gazu i hamowania na biegu silnikiem?



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » czw lis 08, 2007 22:19

4 i jazda ok. 30/h
na czwórce 30/h??? :chytry:
zawsze bedzie trząsł bo będzie się dusił.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt lis 09, 2007 07:22

speede pisze: Co do przsegubow wewnetrznych czy to moze powodowac takie objawy?? Podczas szybkiego ruszenia nie ma terkotania.
mogą być takie objawy, ale może to coś prostszego, może gdzieś są guzy na oponach ? :-k :-k :-k
poza tym w najgorszym wypadku, jak usterki nie znajdziesz na zewnątrz
to problem może pochodzić ze skrzyni biegów a dokładniej z mechanizmu różnicowego
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2007 07:23 przez RobertP, łącznie zmieniany 1 raz.


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » ndz lis 11, 2007 18:57

witam, kierownice troche trzesie ale podczs hamowania. pozatym na luzie nawet jak przygazuje to sa odczuwalne drgania i jakby cos wibrowalo w okolicach pod przednia maska.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz lis 11, 2007 19:05

Jak trzęsie kierownicą podczas hamowania to tarcze do wymiany a jak silnik pracuje nierówno to z tego masz drgania i wibracje, jak na luzie go wkręcasz i wibruje to może masz problem z silnikiem a właściwie jaki masz motor? Sprawdż czy dobrze pracuje i równo .



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pn lis 12, 2007 01:20

silnik jest 1.4 ABD, chodzi dobrze i rowno, na wolnych obrotach pracuje rowniez dobrze. Chodzi o to ze jak jest na luzie to jesli przygazuje to czasem kokpit zadrzy. A najgorzej to podczas ruszania i zmiany biegow cos ciagle herchocze pod maska to nie jest blacha ani tlumik sprawdzalem.Moze to przegub ale jak sprawdzic? Dzieki za odpowiedz.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn lis 12, 2007 20:05

Tomasz Żaguń pisze:Jak trzęsie kierownicą podczas hamowania to tarcze do wymiany
albo co najmniej do przetoczenia
speede pisze:Moze to przegub ale jak sprawdzic?
jak ostro nie ruszasz, a jest to chrobotanie to może przegub wewnętrzny
a może się rozkręcił, wpadaj na kanał i zobacz je przy skrzyni czy są
dobrze skręcone, czy śruby TORx nie są luźnie ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pn lis 12, 2007 22:00

a wiec tak przeguby sa dokrecone sprawdzalem. To nie jest ze mi chrobocze przegub, raczej jak zaczynam ruszac puszczam sprzeglo do drży gdzies pod maska, za cholere nie wiem co. Ludzie pomozcie bo juz brak mi pomyslow. skrzynia chodzi dobrze biegi itp, drazek nie jest luzny, tak jakby odczuwam bardziej lewej strony niz prawej. Przy gazdym ruszeniu czy to gwaltwne czy tez nie to jest tak samo. Jesli zacisne reczny i zaczne ruszac (w celu sprawdzenia) to cos herchocze , kokpit drzy, tak samo jest podczas ruszania lub na postoju jesli przygazuje delikatnie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości