Wymiana pompki sprzęgła....?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, Haki, Qto, VIP

Gizmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt lip 03, 2007 16:40
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wymiana pompki sprzęgła....?

Post autor: Gizmo » ndz wrz 09, 2007 00:25

Witam,

mam problem z pompką sprzęgła, cały czas przy naciskaniu sprzęgła wydaje ten swój okropny hałas....

Pytanie kieruje do osób, które wymieniały w swoich goolfikach mkIV taką pompkę, co trzeba zdejmować by się w ogóle dobrać do tej pompki......
w serwisie kiedy mnie nie było przy tym powiedzieli iż są dwie możliwości albo od komory silnika albo ze środka.... jest to oczywiście uzależnione kwotowo wówczas.... po czym poznać że to będzie to tańsze rozwiązanie?


Powered by Gizmo

93003
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 22:51
Lokalizacja: kłodzko

pompka

Post autor: 93003 » pn wrz 10, 2007 18:32

zacznijmy wogole czy ta wymiana jest konieczna. byc moze masz tylko zapowietrzony uklad sprzegla i moze dlatego ci ta pompka zgrzyta. ja jak ja wyciagalem u siebie to powiem szczerze, ze mialem tylko jedna mozliwosc jak ja wyciagnac. i to od strony komory silnika. i podejrzewam ze u ciebie tez bedzie tak samo. samo wyjecie pompki zajelo mi ok 30 minut. wiec nic skomplikowanego. potem zalozenie no i odpowietrzenie no i to juz moze potrwac kilka minut dluzej.



Gizmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt lip 03, 2007 16:40
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Gizmo » śr wrz 12, 2007 22:36

W serwisie udzielono mi informacji iż padła pompa sprzęgła, możliwe że nie chcieli odpowietrzyć jej tylko jak coś wymienić na nową bo chcą trochę sporo za to kasy... dojście do niej jest jakieś bezproblemowe? czy trzeba się trochę nagimnastykować??


Powered by Gizmo

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4715
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 12, 2007 22:46

czy mowa o wysprzegliku?

bo u mnie zgrzytalo jak uszczelki sie podwinely i wogole sprzeglo tracilem ;/

kupilem zestaw naprawczy wymiana ok 40 min + odpowietrzenie (dalem rade sam :D )


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
jablo81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn paź 09, 2006 19:48
Lokalizacja: Kutno, łódzkie
Kontakt:

Post autor: jablo81 » czw wrz 13, 2007 12:15

ja mialem podobnie ,lecz musialem wymienic wysprzeglik poniewaz byla w nim rdza i zuzyte powierzchnie cylinderka. Jak nie masz pompy ABS to robota na 30 min. Jak z ABS to troche gorszy dostęp



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3305
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: B I A L Y S T O K
Kontakt:

Post autor: Borys » czw wrz 13, 2007 14:12

Gizmo pisze:W serwisie udzielono mi informacji iż padła pompa sprzęgła, możliwe że nie chcieli odpowietrzyć jej tylko jak coś wymienić na nową bo chcą trochę sporo za to kasy... dojście do niej jest jakieś bezproblemowe? czy trzeba się trochę nagimnastykować??
mało miejsca jest ale bez probnlemu idzie to zrobic trzeba zdemontowac obudowe filtra i troche plastików.

jak jests z podlaskiego to mogę to zrobic koszt pompki sachsa ok 150zł.


www.vrservice.pl

Gizmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt lip 03, 2007 16:40
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Gizmo » czw wrz 13, 2007 23:59

może tak...

byłem w serwisie, prosiłem o znalezienie przyczyny skrzypienia sprzęgła przy naciśnięciu i popuszczaniu go.... stwierdzili iż padła pompka sprzęgła.

Sprzęgło działa normalnie nie ma jakichś użlizgów czy cokolwiek jedynie wydaje ten okropny hałas.....


Powered by Gizmo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości