 
 Lampion dobry, a odnosnie tych "rurek" w srodku to fajnie, że próbujesz sam, ale nie do końca jakoś czaje tą zajawke.

Moderator: G0 Karcio
 
 
 i zobaczymy jak z użytkowaniem tego. Będą odpryski pomaluje sie jeszcze raz ale piecowo
 i zobaczymy jak z użytkowaniem tego. Będą odpryski pomaluje sie jeszcze raz ale piecowo  
  , to auto nigdy nie będzie wyścigowe ale delikatny akcent mi się podoba
 , to auto nigdy nie będzie wyścigowe ale delikatny akcent mi się podoba 

 problem z malowaniem żaden, tylko zbędna "robota".
  problem z malowaniem żaden, tylko zbędna "robota".


ja wlasnie dlatego forumowych specy nie slucham bo z reguły sie znaja tyle co sie naczytajaPaviarotti pisze:siVWy, cytuje z FAQ - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=323942" onclick="window.open(this.href);return false;
"1. Lampy starszego typu
Przetwornice były montowane na uchwytach poza lampami i połączone kablem z lampami.
Na lewej lampie zamontowany jest sterownik automatycznej regulacji zasięgu świateł."
Poza tym nasz forumowy spec od takich rzeczy - Hayperekpo też o tym mówił.




Teoretycznie po to jest FMIC, żeby te spadki mocy nie miały miejsca - oczywiście jeśli jest odpowiednio dobrany do reszty gratówpatryk173 pisze:są spadki mocy czy IC daje rade?


 im większy IC tym później spuchnie
 im większy IC tym później spuchnie , może na weekend uda mi się umówić z kumplem na podnośnik i założe już całość na auto.
 , może na weekend uda mi się umówić z kumplem na podnośnik i założe już całość na auto. Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości