Jasnearwam pisze:To jak będę jeździł po okolicznych szrotach to popatrzeć Ci za tym?
 !
 !Jak tylko znajdziesz to dzwoń!
Moderator: G0 Karcio


chyba kogoś pogięłoMichaś_1977 pisze:Mam...leży kompletna,sprawna na szrocie...ale żyd woła za nią...jedyne 400zeta
 . Za 80 zł mam do wyrwania belkę od GTI, ale bez jarzm i zacisków.... co powoduje od razu możliwość wrzucenia zacisków z mk4
 . Za 80 zł mam do wyrwania belkę od GTI, ale bez jarzm i zacisków.... co powoduje od razu możliwość wrzucenia zacisków z mk4  .
 .ja już wydziałem różnicę jak wymieniałem amory w mk3 oraz w mk2... ta z mk3 oraz drążkiem skrętnym nie poddawała się tak łatwo po naciśnięciu na nią. Może na seryjnym zawieszeniu tego się aż tak nie odczuje, ale na glebie pewnie coś to daje.... na pewno daje +5 do rispektu na dzielniabrams pisze:mój GTD miał bębny z tyłu potem poszła cała belka z tarczami ( ze stabilizatorem ) ... szczerze ?? nie odczułem różnicy ..
 .
 .
Może być...przynajmniej nie będę musiał ci płacićco o tym myślisz?
 ...buhahaha
 ...buhahaha 
 . Za 80 zł mam do wyrwania belkę od GTI, ale bez jarzm i zacisków...
 . Za 80 zł mam do wyrwania belkę od GTI, ale bez jarzm i zacisków... ...ale 3rza mieć na uwadze też to,że to właśnie zaciski są bardzo drogie
 ...ale 3rza mieć na uwadze też to,że to właśnie zaciski są bardzo drogie 


Co za różnica czy moja,czy brata?...Stało się i jużarwam pisze:Michaś_1977, przyznaj się bez bicia: czyja to robota?
 
  ...
 ...


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości