M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
No tak, ale jak jechać jak nic nie widać?

Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Założyć sobie króciec ze świecami od dogrzewania płynu i zrób sobie instalację z przekaźnikiem.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
w m-tdi trzeba by podłączyć wstępne grzanie, tzn te 3 świece co są na krućcu wodnym. ja tego nie mam podłączone.
mam chłodnice z korkiem( golf mk1 ) do tego brak u mnie "chłodniczki oleju" i na prawde sporo czasu mija zanim ten 1.7 sdi się zagrzeje... na te świece na króćcu trzeba by dac jakiś moduł co daje impulsy. wyłączac go ręcznie albo co wykmilić na bimetalu
mam chłodnice z korkiem( golf mk1 ) do tego brak u mnie "chłodniczki oleju" i na prawde sporo czasu mija zanim ten 1.7 sdi się zagrzeje... na te świece na króćcu trzeba by dac jakiś moduł co daje impulsy. wyłączac go ręcznie albo co wykmilić na bimetalu
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Instalacja grzania świec jest po aaz. Tak się zastanawiam, czy nie wykorzystać elektrycznego siłownika do zmiany kąta wtrysku (mam go przy pompie i ma w środku bimetal) a ze sterownika dostaje prąd w/g wskazań czujnika temperatury (chyba).t0mal pisze:Założyć sobie króciec ze świecami od dogrzewania płynu i zrób sobie instalację z przekaźnikiem.
Nie kumam o jakie świece w króćcu chodzi tdi mają coś takiego?JABcok20 pisze:w m-tdi trzeba by podłączyć wstępne grzanie, tzn te 3 świece co są na krućcu wodnym. ja tego nie mam podłączone.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
otswierze tamacik jesli mozna. chodzi mi o to swieczki w kruccu wodnym od dogrzewania plynu chlodniczego, jesli posiadam instalacje od aaz to normalnie mostkuje te 3 swieczki z reszta i wiadomo ze td-ek dogrzewa silnik po odpaleniu i w tym momencie te swieczki dadza rade podgrzac plyn chlodniczy zeby silnik nagrzewal sie do temp. roboczej szybciej niz po przejechaniu 15 km jak wyzej w temacie???
pitru, Te swieczki znajduja sie z prawej strony glowicy w krucu wodnym
pitru, Te swieczki znajduja sie z prawej strony glowicy w krucu wodnym
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
-------------
Ostatnio zmieniony śr lis 10, 2010 12:11 przez pitru, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Nie radzę tak podłączać.DaroD pisze: jesli posiadam instalacje od aaz to normalnie mostkuje te 3 swieczki z reszta
Alternator raczej 7 świec na raz długo nie wytrzyma!!! Poza tym świece żarowe do których chcesz się podpiąć załączone są zbyt krótko, żeby dogrzać płyn. Ja zrobiłem wczoraj instalację z przekaźnikiem
Jeżeli chcesz sam założyć taką instalację to chętnie Ci podpowiem co i jak.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Dokładnie ,poza tym takie obciążenie przy rozruchu to byłaby masakra dla akumulatora ,w orginale te 3 świece w podgrzewaczu na króćcu są załaczane przez kompa po 20 sek od odpalenia silnika i pod warunkiem że obciążenie alternatora nie przekracza ,jak dobrze pamiętam 60% .Ja swój prądożerny podgrzewacz na 3 świece wywaliłem i zamontowałem lepszy wynalazek .Webasto mokre ,które założyłem ,odpalam sobie z domu 15 minut przed wyjściem z pilota ,działa pięknie ,w 15 minut podgrzewa silnik do ok 50 stopni przy temp.na zew.ok.zera .Kosztuje jednak trochę ,ale bez przesady bo w granicy 700zł można sobie sprawić analogową używkę gotową do założenia .Jakby ktoś był zainteresowany to będę miał w przyszłym tygodniu takie webasto na sprzedażpitru pisze:lternator raczej 7 świec na raz długo nie wytrzyma!!! Poza tym świece żarowe do których chcesz się podpiąć załączone są zbyt krótko, żeby dogrzać płyn.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
pitru, Jak masz jakis schemacik na podlaczenie dogrzewania plynu to byl bym wdzieczny i napisz jak to sie sprawuje u ciebie?
munior, Na takie webasto to nie bardzo mnie stac
P.S wczoraj o godzinie 17 narodzil sie kolejny M-TDI
zostala regulacja silnika a po nocy dzisiaj rano odpalil bez przyspieszacza i bez grzania swiec normalnie na strzala
munior, Na takie webasto to nie bardzo mnie stac
P.S wczoraj o godzinie 17 narodzil sie kolejny M-TDI
zostala regulacja silnika a po nocy dzisiaj rano odpalil bez przyspieszacza i bez grzania swiec normalnie na strzala
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
DaroD, hehe jeszcze długa droga przed Tobą:S nauczyc się regulować ten wynalazek to potrzeba czasu, info i chęci...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Normalne ,bo to silnik z bezpośrednim wtryskiem ,świece w zasadzie przydają się tylko poniżej zera .Na tym przykładzie widac właśnie wyższość bezpośredniego wtrysku nad pośrednim ,gdzie bez świec nie odpali nawet latem.Co do jazdy i osiągów to tak jak pisze poprzednik ,nie jest już tak dobrze bo bez rzeżby z pompą ,jakoś to się toczy ,mniej więcej jak zwykły wollnossak ,ale za to pali malutkoDaroD pisze:wczoraj o godzinie 17 narodzil sie kolejny M-TDI
zostala regulacja silnika a po nocy dzisiaj rano odpalil bez przyspieszacza i bez grzania swiec normalnie na strzala
Ostatnio zmieniony pn lis 15, 2010 13:40 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Podejrzewam ze masz racjeJABcok20 pisze:DaroD, hehe jeszcze długa droga przed Tobą:S nauczyc się regulować ten wynalazek to potrzeba czasu, info i chęci...
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
mam problem z pompą w TDIku 1Z (żadną siłą nie da się przetłoczyć paliwa przez pompę)
pomyślałem, zeby zrobić go na M-TDI, teraz mam zwiększoną dawkę (opornik na "pstryczek") jednak to za mało,
z tego co wyczytałem tutaj wszystkie M-TDI straciły na mocy, jakiej realnej poprawy można się spodziewać po przełożeniu bebechów na 11 z AFNa? da sie to zrobić? wszyscy pisali o 10m z 1Z itd, (w TDIku wystarcza do ok 140PS)
wtryski też wymienić? podejdą z SB (najwydajniejsze?) ?
co z sterowaniem turbiną? jak mam grzebać, to chciałbym się pozbyć kompa całkowicie...
jest to warte zachodu, czy lepiej pozostać przy TDI i podnieść mu doładowanie oraz dawkę paliwa (na stałe)? niby na oporniku 110-115PS (ja nie hamowałem), chciałbym powyżej 130PS
pomyślałem, zeby zrobić go na M-TDI, teraz mam zwiększoną dawkę (opornik na "pstryczek") jednak to za mało,
z tego co wyczytałem tutaj wszystkie M-TDI straciły na mocy, jakiej realnej poprawy można się spodziewać po przełożeniu bebechów na 11 z AFNa? da sie to zrobić? wszyscy pisali o 10m z 1Z itd, (w TDIku wystarcza do ok 140PS)
wtryski też wymienić? podejdą z SB (najwydajniejsze?) ?
co z sterowaniem turbiną? jak mam grzebać, to chciałbym się pozbyć kompa całkowicie...
jest to warte zachodu, czy lepiej pozostać przy TDI i podnieść mu doładowanie oraz dawkę paliwa (na stałe)? niby na oporniku 110-115PS (ja nie hamowałem), chciałbym powyżej 130PS
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308705#2308705]czarnuch mk2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254271]jacobs mk3[/url]
[url=http://tinyurl.com/2utnegz]cabrio mk1[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/0036b4064c14e428a82c2.jpg[/img]
-
anaba255
- Gadatliwa bestia

- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
To wtryski do silnika z wtryskiem posrednim, a Ty w TDI masz bezposredni, chyba, że to nie TDI?okopa3 pisze:wtryski też wymienić? podejdą z SB (najwydajniejsze?) ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości



