początek końca silnikaStresik pisze:Mam pytanie.W Corrado G60 na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach pali sie kontrolka oleju co to oznacza????

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP


Sama elektryka to jest kilka godzin - kwestia doświadczeniaMarcus pisze:no dobra no ale jak wyglada przełozenie wiązki całej z corka do golfa. I jak wygląda sytuacja jagby była skrzynia od golfa to czy by za szybko niepadala. Bo u mnie przy 1.8 rp skrzynia padaja:/
 
 Za 70zł oddam taką linkę z wysyłką - mam 2Corrado ma impulsatory do liczników (nowsze modele). Tam linki nie ma. W pierwszych g60 jakie wychodziły była linka taka jak w golfie g60. Ta linka jest droga, bo to jest do skrzyni 02A i bardzo rzadko była stosowana (głównie impulsator tam wchodzil)

Według moich informacji tylko silniki 1H mają bezkolizyjny rozrząd. PG są kolizyjne.jarekkoval pisze:becior,
to znaczy ze przy ewentualnym zerwaniu paska rozrzadu nic sie w silniku nie dzieje
zakladasz nowy pasek, ustawiasz i heja dalej- niby nic a jednak cieszy
co innego gdy sie zerwie pasek na kompresorzewtedy to juz nie ma przepros
odświeżę trochę wątekApsik pisze:
Według moich informacji tylko silniki 1H mają bezkolizyjny rozrząd. PG są kolizyjne.
A zerwany pasek kompresora to ... mikser i otwory w obudowie, łagodnie mówiąc
Moje prywatne spostrzeżenia...
- G-Lader nie jest zły jeżeli właściciel nie jest idiotą
- G-Lader jest tani o ile się w niego regularnie inwestuje
- G-Lader jest fajny bo coraz rzadziej spotykany
 
  
 

 także trzeba pijnować wymiany paska i stanu naciągu.....
 także trzeba pijnować wymiany paska i stanu naciągu.....
 ale nic sie nie stało,jedynie zajeło mi troche czasu wykrecic to co zostało w wale,posżło nowe koło,pasek stary reszta tez ustawiony zapłon na oko i brum,zagadał az miło,i tak to jest po dzis dzien wiec Apsik, pg tez bezkolizyjny wiec jak sie pasek urwie to nic sie nie stanie
  ale nic sie nie stało,jedynie zajeło mi troche czasu wykrecic to co zostało w wale,posżło nowe koło,pasek stary reszta tez ustawiony zapłon na oko i brum,zagadał az miło,i tak to jest po dzis dzien wiec Apsik, pg tez bezkolizyjny wiec jak sie pasek urwie to nic sie nie stanie , ale po ustawieniu prawidłowym rozrządu , silnik zagadał normalnie, jedynie co się zmieniło to ciśnienie sprężania na tłokach było 9bar teraz mam 6 bar - na zimnym silniku, ciśnienie oleju mam prawidłowe, przy 2000obr około 3 bar , nie kopci nie dymi , nie szarpie . Dlatego chcę znaleźć konkretną odpowiedź czy jest bezkolizyjny, a nie rozbierać pół silnika żeby się upewnić
 , ale po ustawieniu prawidłowym rozrządu , silnik zagadał normalnie, jedynie co się zmieniło to ciśnienie sprężania na tłokach było 9bar teraz mam 6 bar - na zimnym silniku, ciśnienie oleju mam prawidłowe, przy 2000obr około 3 bar , nie kopci nie dymi , nie szarpie . Dlatego chcę znaleźć konkretną odpowiedź czy jest bezkolizyjny, a nie rozbierać pół silnika żeby się upewnić  
 Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości