[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
nie będzie za nisko - będzie się kończył na wysokości ori chłodnicyGoofi pisze:On jest wiekszy od seryjnego
Troche nisko, wyzej od michy?, nie bedzie wystawal?

seryjny IC ma wymiary [cm]:
wys 18
szer 14
gł 10
czyli:
powierzchnia 252 cm2
objętość 2510 cm3
pracuje na doładowaniu 0,95 Bara (AFN)
FMIC od Sharana [cm]:
wys 9
szer 57
gł 9
czyli:
powierzchnia 513 cm2
objętość 4617 cm3
pracuje na doładowaniu do 1,3 Bara (AUY)
prawie 2 razy większy + mega bonus ze względu na montaz z przodu
zaraz moze wrzuce jakąś fotkę
orurowanie sie robi - znalazłem super spawacza, spawa wszystko, alu kwasy uprawnienia na maxa spawa nawet kwasy do spozywki
jutro spawam customowe wloty do IC i rury z kwasówki - jednak (nie bedzie tak jak focie) 2 najdłuższe rury będą w całości z kwasa, kolanka miałem z kwasówki, u gościa zkupie krótkie odcinki kwasówki, którą następnie spoleruje...
ogólnie poczyściłem fele troszke, pomalowałem zaciski na połysk - czerwień mocna ale burgund - dokładnie tak jak paski z 20 Jahre - tak samo jak nowe paski, które czekają na naklejenie
80% orurowania juz jest, jutro wszystkieodcinki zostaną podocinane i na kolankach i koncach rur naspawane zgrubienia - pomimo że te opaski bardzo mocno trzymają to nie wiadomo jakie będzie cisnienie niedługo
 
 generalnie prawie nic nie będzie wycinane - taki jest plan

docelowo orurowanie jest przygotowane pod IC z BPX-a - wloty z jednej strony
 
 [ Dodano: Czw Mar 22, 2007 23:09 ]

- Chmielu
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie powiem - ładnie się to wszystko prezentuje 
			
									
									
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
						Passat 1.8T - projekt K04
- Chmielu
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No właśnie - a jaka tu jest bezpieczna granicacowboy pisze:plan jest taki żeby wycisnąc co się da na pełni seryjnym silniku

Do ilu chciałbyś dojść

Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
						Passat 1.8T - projekt K04
- zaprzal
- VW Baron 
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
cowboy, moze pomysl jednak o turbo awx? nie sa one bardzo drogie, latwa przerobka a jak ogladalem wykresy soft+turbo to byly bardzo ladne przebiegi  zazwyczaj 120koni od 2,5tys obrotow okolo 140 powyzej 3tys to juz bardzo przyjemnie sie musi jezdzic... bo wiadomo, ze wartosciami maksymalnymi nie jedziesz
 zazwyczaj 120koni od 2,5tys obrotow okolo 140 powyzej 3tys to juz bardzo przyjemnie sie musi jezdzic... bo wiadomo, ze wartosciami maksymalnymi nie jedziesz
			
									
									 zazwyczaj 120koni od 2,5tys obrotow okolo 140 powyzej 3tys to juz bardzo przyjemnie sie musi jezdzic... bo wiadomo, ze wartosciami maksymalnymi nie jedziesz
 zazwyczaj 120koni od 2,5tys obrotow okolo 140 powyzej 3tys to juz bardzo przyjemnie sie musi jezdzic... bo wiadomo, ze wartosciami maksymalnymi nie jedziesz[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						FMIC uzyskał nowe alu boczki:
 
 
no i zostało zamontowane orurowanie... ufff nigdy wiecej
mimo że już było duzo przygotowanie, cały dzień rzeźby, docinania, poprawek,
potem jazdy próbne i bum zwaliło węża... no to napawaliśmy zgrubienia na końcach rur i jazda próbna - OK, nagle psyyyt i znowu czarna chmura
no to jeszcze raz na kanał, wsztyskie kolanka dostały już zgrubienia, jeszcze raz poskręcałem jak nalezy i wreszcie działa
koledzy mieli rację - jak ostro się dowali to nie ma wuja zwali każdy wąż, jeśli rura nie będzie miała zgrubienia na końcu !
 
 
 
 
tak to wygląda po naciągnieciu zderzaka...
 
 
wrażenia bezcenne - po wywaleniu kata i po zamontowaniu FMIC-a dupohamownia mówi mi że auto znacznie szybciej jeździ... szacuje że minmum 5 konióf przybyło... dzisiaj pomierze temp w dolocie przy butowaniu...
			
									
									 
 no i zostało zamontowane orurowanie... ufff nigdy wiecej
mimo że już było duzo przygotowanie, cały dzień rzeźby, docinania, poprawek,
potem jazdy próbne i bum zwaliło węża... no to napawaliśmy zgrubienia na końcach rur i jazda próbna - OK, nagle psyyyt i znowu czarna chmura

no to jeszcze raz na kanał, wsztyskie kolanka dostały już zgrubienia, jeszcze raz poskręcałem jak nalezy i wreszcie działa

koledzy mieli rację - jak ostro się dowali to nie ma wuja zwali każdy wąż, jeśli rura nie będzie miała zgrubienia na końcu !
 
  
 tak to wygląda po naciągnieciu zderzaka...
 
 wrażenia bezcenne - po wywaleniu kata i po zamontowaniu FMIC-a dupohamownia mówi mi że auto znacznie szybciej jeździ... szacuje że minmum 5 konióf przybyło... dzisiaj pomierze temp w dolocie przy butowaniu...
ale zes przegapił okazje błyśnięcia widzą o tdi...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=135
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=135
Nocne Mary Squad 
						
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości




 
 







