dorwałem komplet, jak dobrze pójdzie to po majówce spróbujemy to założyćKoJ@K pisze:Stosował to już może ktoś ?

Moderator: G0 Karcio
dorwałem komplet, jak dobrze pójdzie to po majówce spróbujemy to założyćKoJ@K pisze:Stosował to już może ktoś ?


 ale widzialem stalowe mocne michy i ludzie jeżdżą
 ale widzialem stalowe mocne michy i ludzie jeżdżą  ja np. mam problem z metalową osloną bo przy dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp. oleju wzrasta do ok. 120 st. i zapala sie magiczny WARNING
 ja np. mam problem z metalową osloną bo przy dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp. oleju wzrasta do ok. 120 st. i zapala sie magiczny WARNING  ale i tak wiele juz zaoszczedzilem dzieki tej oslonie
 ale i tak wiele juz zaoszczedzilem dzieki tej oslonie 



przy skrzyni 5 dłuższa jazda z takimi prędkościami skutecznie doprowadzi turbo na cmentarzshowtime pisze:dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp

Co masz na myśli?? Za wysokie obroty na 5tce? Bo w sumie golfem jeszcze nie wyjechałem za daleko ale lada dzień zacznie się cotygodniowe ujeżdżanie na wybrzeże... Na s3 saabem zawsze zapinałem pow 160 i ogniem od Gorzowa do samego Szczecina, czy do kiełbaskowa... Czyli te auta to tylko do miasta się nadająKonradzikIV pisze:przy skrzyni 5 dłuższa jazda z takimi prędkościami skutecznie doprowadzi turbo na cmentarzshowtime pisze:dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp
 
 
 a turbo na tempomacie pompuje i tak tylko wtedy kiedy musi. Logiczne ze na prostym odcinku autostrady pompuje np. 0,5 bara a przy podjezdzie dobija do 1,2 wiec to nie jest tak, ze caly czas pracuje na maksymalnym cisnieniu...
 a turbo na tempomacie pompuje i tak tylko wtedy kiedy musi. Logiczne ze na prostym odcinku autostrady pompuje np. 0,5 bara a przy podjezdzie dobija do 1,2 wiec to nie jest tak, ze caly czas pracuje na maksymalnym cisnieniu... bez jaj, ale te auta nie są z papieru... Płaczecie na miski, płaczecie na inne tematy a ja jezdze na gwincie i jezdze, zalozylem blaszaka i pomimo kilku sytuacji kryzysowych miska nadal cała
 bez jaj, ale te auta nie są z papieru... Płaczecie na miski, płaczecie na inne tematy a ja jezdze na gwincie i jezdze, zalozylem blaszaka i pomimo kilku sytuacji kryzysowych miska nadal cała  i żadna hańba orać po ziemi osłoną - radio o oczko wyzej i po problemie
 i żadna hańba orać po ziemi osłoną - radio o oczko wyzej i po problemie  a przynajmniej jezdzi sie przyjemniej bo nie na ciągłym spięciu co akurat sie dzisiaj urwie
 a przynajmniej jezdzi sie przyjemniej bo nie na ciągłym spięciu co akurat sie dzisiaj urwie 
Jak mawia mój dobry ziom:showtime pisze:żadna hańba orać po ziemi osłoną


e tam gadasz przy prędkościach 160 kolo 3500 obrotów może ciut więcej turbo na normalnym odcinku ie pompuje dużo, tak jak showtimepisze czasami dobija więcej jeśli jest jakieś wzgórze i chcesz utrzymać prędkość. Przy takich prędkościach chodzi bardziej o temp oleju ja swoim miałem seryjna chłodnice i po dłuższej jeździ skakała powyżej 110 w upalne dni. Teraz jest większa i nie wchodzi powyżej 100KonradzikIV pisze:przy skrzyni 5 dłuższa jazda z takimi prędkościami skutecznie doprowadzi turbo na cmentarzshowtime pisze:dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp
 Z seryjnymi motorami nie powinno być żadnych takowych problemów
 Z seryjnymi motorami nie powinno być żadnych takowych problemów 

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości