golf 3, problem z licznikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 13, 2009 06:31

kriss20 pisze: leci sygnał z licznika do ECU
a może na odwrót, np do sterowania MFA


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kriss20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 11, 2009 22:27
Lokalizacja: wrocław

Post autor: kriss20 » czw sie 13, 2009 08:26

no nie wiem, do MFA moze leciec jakims innym kabelkiem wyjsciowym z ECU.

Dzisiaj z laptopem sie przejade i zobacze czy komp pokazuje predkosc, jak tak tzn ze cos moze byc z licznikiem a jak nie to juz nic nie rozumie :green_fuck:

[ Dodano: 13 Sie 2009 18:47 ]
ok, licznik ogarniety, szbkosciomierz i inne bzdety tez ale znowu jest problem qwa :goof: :/

do ilu obr kreci sie silnik 1.8 t z A3 od skrzyni automatycznej ( choc pewnie to nie ma znaczenia ) ? możliwe ze odcinka jest przy 5 tys ? :/ do tego w czasie jazdy odcina przy 4200 tys obr/min. Do tego jak np doda sie gazu i pusci to wskazówka obrotomierza leci do góry gdy dodaje sie gazu a gdy sie gaz pusci to wskazówka leci na 0 po czym wskakuje na 840 obr/min gdy obroty silnika spadna do swoich obrotów na biegu jałowym :/ co to moze byc ?

acha.. i gdzie jest czujnik cisnienia doładowania ? bo cos nie moge znalesc :/

[ Dodano: 14 Sie 2009 20:16 ]
ok, auto ogarniete na tip top, silnik odcinało bo turbo za mocno pompowało i układ był przeładowany :green_fuck:

wiec kolejny szybki golf lata po naszych polskich ulica :bigok:

pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości