a może na odwrót, np do sterowania MFAkriss20 pisze: leci sygnał z licznika do ECU
golf 3, problem z licznikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no nie wiem, do MFA moze leciec jakims innym kabelkiem wyjsciowym z ECU.
Dzisiaj z laptopem sie przejade i zobacze czy komp pokazuje predkosc, jak tak tzn ze cos moze byc z licznikiem a jak nie to juz nic nie rozumie :green_fuck:
[ Dodano: 13 Sie 2009 18:47 ]
ok, licznik ogarniety, szbkosciomierz i inne bzdety tez ale znowu jest problem qwa
:/
do ilu obr kreci sie silnik 1.8 t z A3 od skrzyni automatycznej ( choc pewnie to nie ma znaczenia ) ? możliwe ze odcinka jest przy 5 tys ? :/ do tego w czasie jazdy odcina przy 4200 tys obr/min. Do tego jak np doda sie gazu i pusci to wskazówka obrotomierza leci do góry gdy dodaje sie gazu a gdy sie gaz pusci to wskazówka leci na 0 po czym wskakuje na 840 obr/min gdy obroty silnika spadna do swoich obrotów na biegu jałowym :/ co to moze byc ?
acha.. i gdzie jest czujnik cisnienia doładowania ? bo cos nie moge znalesc :/
[ Dodano: 14 Sie 2009 20:16 ]
ok, auto ogarniete na tip top, silnik odcinało bo turbo za mocno pompowało i układ był przeładowany :green_fuck:
wiec kolejny szybki golf lata po naszych polskich ulica
pozdro
Dzisiaj z laptopem sie przejade i zobacze czy komp pokazuje predkosc, jak tak tzn ze cos moze byc z licznikiem a jak nie to juz nic nie rozumie :green_fuck:
[ Dodano: 13 Sie 2009 18:47 ]
ok, licznik ogarniety, szbkosciomierz i inne bzdety tez ale znowu jest problem qwa

do ilu obr kreci sie silnik 1.8 t z A3 od skrzyni automatycznej ( choc pewnie to nie ma znaczenia ) ? możliwe ze odcinka jest przy 5 tys ? :/ do tego w czasie jazdy odcina przy 4200 tys obr/min. Do tego jak np doda sie gazu i pusci to wskazówka obrotomierza leci do góry gdy dodaje sie gazu a gdy sie gaz pusci to wskazówka leci na 0 po czym wskakuje na 840 obr/min gdy obroty silnika spadna do swoich obrotów na biegu jałowym :/ co to moze byc ?
acha.. i gdzie jest czujnik cisnienia doładowania ? bo cos nie moge znalesc :/
[ Dodano: 14 Sie 2009 20:16 ]
ok, auto ogarniete na tip top, silnik odcinało bo turbo za mocno pompowało i układ był przeładowany :green_fuck:
wiec kolejny szybki golf lata po naszych polskich ulica

pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości