mk1 ClassicLine 3.2 V6
Moderator: G0 Karcio
- 
				Krzysiek W.
 - Forum Master

 - Posty: 1279
 - Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
 - Lokalizacja: Pisz/Białystok
 
- wojtek1619
 - Użytkownik

 - Posty: 416
 - Rejestracja: sob paź 11, 2014 00:45
 - Lokalizacja: okolice Kołobrzegu
 
mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
piękny jest chyba najlepsza jedynka cabrio w Polsce jaką widziałem
			
									
									Re: mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
Mały odkop. Ogólnie auto przestało całą zimę tylko regularnie odpalane w garażu. Ostatnio naszły mnie chęci 
Koniec z klęczeniem ze śrubokretem na zlotach:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiedyś wymieniałem podświetlenie licznika ale oczywiście zgasło po jakimś czasie. Robię to jeszcze raz ale na zasadzie indiglo.
Licznik oraz nawiewy będą podświetlone.


Licznik i nawiewy już wyjąłem czekam na tarcze aż się zrobią, a tak to będzie wyglądać:


Z tym, że u mnie będzie jeszcze podświetlony zegarek i zrobiony na nim negatyw.
			
									
									Koniec z klęczeniem ze śrubokretem na zlotach:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiedyś wymieniałem podświetlenie licznika ale oczywiście zgasło po jakimś czasie. Robię to jeszcze raz ale na zasadzie indiglo.
Licznik oraz nawiewy będą podświetlone.


Licznik i nawiewy już wyjąłem czekam na tarcze aż się zrobią, a tak to będzie wyglądać:


Z tym, że u mnie będzie jeszcze podświetlony zegarek i zrobiony na nim negatyw.
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
						mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
Czerwone wskazówki przy indiglo nie zaświecą, pamiętaj żeby dać z góry UV a czerwony niech będzie dobrany tak żeby reagował w tym świetle.
Jedyny minus tych tarcz to nieoświetlone wskazania licznika przebiegu. Poza tymi niedogodnościami to efekt petarda, ciemne tarcze i świecą.
			
									
									Jedyny minus tych tarcz to nieoświetlone wskazania licznika przebiegu. Poza tymi niedogodnościami to efekt petarda, ciemne tarcze i świecą.
mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
Wiem wiem, zamówiłem też UV i farbke 
			
									
									Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
						Re: mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
Udało się zakupić nowe dodatkowe zegary VDO.
Rozebrałem, wyczyściłem, przepolerowałem szkiełka i odmalowałem ramki:





Chodziło o to żeby podświetlenie pasowało do nowych zegarów i nawiewów. Wszystko podświetlone w ten sam kolor
 Postaram sie jeszcze zmienić podświetlenie oryginalnego radia VW w ten sam sposób na diodach.

Ostatnio dotarł do mnie w końcu po 9 miesiącach nowy uszyty pokrowiec na złożony dach z tego samego materiału co wnętrze



No i poszedł jeszcze cztery i pół gwinta w dół..

			
									
									Rozebrałem, wyczyściłem, przepolerowałem szkiełka i odmalowałem ramki:





Chodziło o to żeby podświetlenie pasowało do nowych zegarów i nawiewów. Wszystko podświetlone w ten sam kolor

Ostatnio dotarł do mnie w końcu po 9 miesiącach nowy uszyty pokrowiec na złożony dach z tego samego materiału co wnętrze



No i poszedł jeszcze cztery i pół gwinta w dół..

Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
						mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
Meeega nisko i meeeega grubo... tak jak już tutaj pisali - prawdopodobnie najlepsza cabrio jedyneczka w PL 
 Czysto, schludnie, bez przesadyzmu, o to chodzi, jestem pod wrażeniem i na pewno będę wpadał częściej. Povwodzonka!
			
									
									[Daily] Czarny Golf MK2 1991 (GS, pomorze) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=572556" onclick="window.open(this.href);return false;
[Modzone] Polo 86C 1990 (GS, pomorze) temat nie został jeszcze utworzony
						[Modzone] Polo 86C 1990 (GS, pomorze) temat nie został jeszcze utworzony
mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
jak rzadko mi się Cabrio podobają, to twoje mi się podoba w hoooy 
 dobra robota naprawde  
			
									
									one style, german style!!        


mój Dziad viewtopic.php?f=87&t=473113
Nasza grupa facebook.com/vwaddictbk?ref=hl zapraszam do oglądania i lajkowania!!
						

mój Dziad viewtopic.php?f=87&t=473113
Nasza grupa facebook.com/vwaddictbk?ref=hl zapraszam do oglądania i lajkowania!!
- driVWer
 - Forum Master

 - Posty: 1564
 - Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
 - Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
 - Kontakt:
 
mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
POWIEDZ MI JAK SIĘ ŚCIĄGA TE RAMKI W ZEGARACH VDO?
			
									
									Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0
						mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
fajny motyw z tym podswietleniem
			
									
									GOLF MK3 VR6  http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
						GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
Dzięki 
 Ramki podważałem śrubokrętem powoli dookoła, aż odskoczyły 
			
									
									Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
						Re: mk1 ClassicLine 2.3 V5 - BBS LeMans
Popołudniowe nudy.. Do sezonu za wiele się nie zmieni jakieś pierdoły.. 








			
									
									







Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości



