Coś z biegami....??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Coś z biegami....??
Dzisiaj zaobserwowalem dziwna rzecz.... A mianowicie cos mi zaczela ciezko wchodzic 1 i wsteczny.... Co moze byc tego powodem? Wszytskie biegi ok tak jak bylo ale te dwa biegi, poprostu ciezko czasami wbic lewarek w odpowiednie miejsce trzeba uzyc wiekszej sily niz dotychczas... Pomożcie...
- robal264
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2140
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
- Lokalizacja: Małkowice
- Kontakt:
moze w kasetce masz juz wyrobione to gumowe jablko co prowadzi drazek zmiany biegow i zle wybiera??
ja tak mialem i wlasnie jedynka ciezko wchodzila, ale wsteczny byl ok
ogolnie to jak masz auto na biegu to lewarek raczej nie da sie ruszac na boki czy lata jakby byl na luzie?
no chyba ze cos w skrzyni sie syplo,ale to moze zostawmy na pozniej, najpierw te blache sprawy
ja tak mialem i wlasnie jedynka ciezko wchodzila, ale wsteczny byl ok
ogolnie to jak masz auto na biegu to lewarek raczej nie da sie ruszac na boki czy lata jakby byl na luzie?
no chyba ze cos w skrzyni sie syplo,ale to moze zostawmy na pozniej, najpierw te blache sprawy
hmm
ja u siebie mialem tak samo. tylko ze u mnie jeszcze zaczelo wyrzucac 1 i 5. bo tak jak ktos wczesniej mapisal ze sa na jednym walku i sa. u mnie niestety polecial docisk na tarczy sprzeglowej i przez to ze nie wymienilem go rozwalilo mi skrzynie cala i musialem wymienic na nowa, poniewaz rozsypal mi sie mechanizm roznicowy i spalilo tarcze, a takze ciegna polecialy. tu moze byc kilka przyczyn. a czy jak wrzucasz bieg to slychac zgrzyt??
ja u siebie mialem tak samo. tylko ze u mnie jeszcze zaczelo wyrzucac 1 i 5. bo tak jak ktos wczesniej mapisal ze sa na jednym walku i sa. u mnie niestety polecial docisk na tarczy sprzeglowej i przez to ze nie wymienilem go rozwalilo mi skrzynie cala i musialem wymienic na nowa, poniewaz rozsypal mi sie mechanizm roznicowy i spalilo tarcze, a takze ciegna polecialy. tu moze byc kilka przyczyn. a czy jak wrzucasz bieg to slychac zgrzyt??
a moze masz odwieczny problem MK II znaczy sie zestaw naprawczy zlozony z paru gumek pomiedzy ukladem wrzucania biegu ... w jednym polozeniu jest dobrze a w innym nie za bardzo ... sprzwdz sobie czy nie masz luzow pomiedzy wajcha a skrzynia biegow ... samo to ostatnio robilem z tym ze u mnie wszystkie biegi dziwnie lataly ...
- robal264
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2140
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
- Lokalizacja: Małkowice
- Kontakt:
nie wiem dokladnie jaki jest koszt tego jablka, kiedys widzialem na forum ze caly zestaw naprawczy mozna za 20zl kupic, ale mozna tez dorwac na szrocie kompletny mechanizm np u mnie takie cudo 70zl, ale ja zrobilem inaczej, zlecilem szwagorwi rozbiurke jako ze jest mechanikeim a on wyrzucil ta gumowa kulke i zastapil kwalkiem bradzo grubej gumyowinietej wokol drazka, luz nadal jest ale 80% mniejszy
poruszaj wszystkimi ciegnami ( takie kawalki pretow zakonczone plastikowymi galkami ), reszta jesli dobrze pamietam jest polaczona jakimis zabezpieczeniami a pomiedzy sa gumki...koszt tego jest niewielki ...gniochu pisze:sprzwdz sobie czy nie masz luzow pomiedzy wajcha a skrzynia biegow
chodzi o to ze te wszystkie wodziki , gumki mogly sie juz powyrabiac a ze polozenie calego tego ukladu jes inne dla biegu wstecznego .. to moze byc przyczyna ....gniochu pisze:w jednym polozeniu jest dobrze a w innym nie za bardzo
ja mysle ze jest to jakas drobnostka i nie ma sie co zbytnio skrzyni czepiac...
[ Dodano: 12 Mar 2007 21:07 ]
aha do prawie calego ukladu powinienes sie dostac od maski ... reszta leci pod samochodem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości