Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
QQxQ
V.A.G Podlasie
V.A.G Podlasie
Posty: 1242
Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Golf MK4
Silnik: BUB

Re: Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: QQxQ » pn mar 18, 2019 00:35

kowal9215 Wiesz za co odpowiadają te dźwigienki ? Na pierwszej stronie masz wszystko opisane.


Obrazek
Sprzedam:
(Kratki Nawiewu ) Podświetlane (6 x Komplet) - Golf IV R32/Bora
(Ramiona Aero) Stan Dobry (Możliwość odświeżenia) - Golf IV/Bora

kowal9215
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt cze 26, 2015 08:39
Lokalizacja: Bogatynia

Re: Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: kowal9215 » wt mar 19, 2019 00:27

Tak wiem za co odpowiadają. Tylko wiesz ja mam to wszystko rozebrane i nie mam jak włączyć lampę i zobaczyć czy świecą na prosto czy mają skosy. A później jak poskładam i pojadę ustawiać lampy to nie będzie takiego dojścia żeby ją przestawić. Bo z lewej akumulator z prawej też za dużo miejsca nie ma.



Awatar użytkownika
QQxQ
V.A.G Podlasie
V.A.G Podlasie
Posty: 1242
Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Golf MK4
Silnik: BUB

Re: Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: QQxQ » wt mar 19, 2019 08:34

kowal9215 Skoro wiesz to w czym problem, spójrz na przesłonę z dźwignią w pozycji górnej i dolnej, i zobacz kiedy jest odcięcie, nie może wystawać ten element który podnosi dźwignia.
Co do ustawiania na aucie to się da robiłem tak dla znajomego, druga sprawa przy montażu lamp możesz podjechać pod ścianę bez zderzaka, lampę mocujesz na 2 śruby i w razie potrzeby demontujesz i przestawiasz :pub: :bajer:


Obrazek
Sprzedam:
(Kratki Nawiewu ) Podświetlane (6 x Komplet) - Golf IV R32/Bora
(Ramiona Aero) Stan Dobry (Możliwość odświeżenia) - Golf IV/Bora

marco71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 27, 2020 11:04

Re: Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: marco71 » wt sty 28, 2020 16:51

cześć, mam pytanie, robię konwersję z 12 biegunów na 10 biegunów za pomocą okablowania reflektorów halogenowych, mam wątpliwości co do regulacji silników, PIN 1 złącza niebieskiego silnika halogenowego należy wstawić w PIN 1 czarnego złącza silnika ksenonowego, PIN 2 czarny na PIN 2 zawsze czarny i PIN 3 brązowy na PIN 3 brązowy? dzięki x odpowiedzi



Awatar użytkownika
QQxQ
V.A.G Podlasie
V.A.G Podlasie
Posty: 1242
Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Golf MK4
Silnik: BUB

Re: Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: QQxQ » wt sty 28, 2020 17:59

Na szybko sprawdzone
1 do 1
3 do 2 strona kierowcy
4 do 8
Na pierwszej stronie masz rozpiskę i schemat, trzymaj się tego i będzie działać


Obrazek
Sprzedam:
(Kratki Nawiewu ) Podświetlane (6 x Komplet) - Golf IV R32/Bora
(Ramiona Aero) Stan Dobry (Możliwość odświeżenia) - Golf IV/Bora

marco71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 27, 2020 11:04

Re: Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: marco71 » śr sty 29, 2020 11:13

QQxQ pisze:
wt sty 28, 2020 17:59
Na szybko sprawdzone
1 do 1
3 do 2 strona kierowcy
4 do 8
Na pierwszej stronie masz rozpiskę i schemat, trzymaj się tego i będzie działać
niestety mam tylko 10-biegunowe okablowanie reflektora halogenowego, 3-biegunowe złącze do regulacji reflektorów ksenonowych x silnik 1j0941295a kolor kabla 2 czarne i 1 brązowa pozycja uchwytu lampy i strzałka. Teraz spawam każdy element i to jest proste, problem Ma to na celu zrozumienie zgodności 3-biegunowego złącza silnika regulacji reflektorów halogenowych z ksenonowym. Nie wiem, czy dobrze się wytłumaczyłem, dzięki za odpowiedzi



krzychu66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr gru 03, 2014 22:42
Auto: Golf 2 / bora

Re: Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: krzychu66 » pn kwie 19, 2021 13:25

Kamel pisze:
pt mar 04, 2011 19:03
lolo_golf dokładnie..
Jak zdejmiesz dekielek to będziesz widział 3 cienkie kabelki od silniczka, z czego 2 (czarny - +12V i brązowy - masa) będą szły już do wtyczki, a trzeci (czarny - control silniczka) idzie do przetwornicy i właśnie ten kabel musisz przepiąć z przetwornicy do wtyczki :bigok:
U mnie on już szedł do pinu 11 i był zlaczony z cienkim żółtym. Wtedy odcinam ten żółty czy jak? Aby manual działał bo same lampy wszystko działa poprawnie :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości