Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt sie 13, 2019 22:37

Hej, myślę nad pomalowaniem oryginalnych ringów ze zwykłego licznika z G4 na szaro coś w stylu SE. Czy da się zdemontować ringi z zwykłego licznika czy jest to całość?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr sie 14, 2019 00:08

Koniu15 pisze:
wt sie 13, 2019 15:07
Ja mam znowu nowy problem z zaciskami sobie poradziłem okazało się że zaciski mam z Audi A4 B6 muszę zmienić tylko mocowania linki i tyle .Ale mam nowy problem błąd 17605 czujnik obrotu wału auto ciężko odpala i nie ma siły się rozpędzić. Czujnik wymieniłem A problem został ten sam.POMOCY POTRZEBUJE PORADY
Jak sprawdziłeś że to czujnik jest uwalony ? Czy wymieniłeś tylko bazując na błędzie widocznym w VAGu ?
Qto pisze:
wt sie 13, 2019 10:33
Macie jakiś patent na wkładanie szyb w tylne drzwi żeby nie poj...ać folii? Ostatnio męczyłem się z tym strasznie i na jednej szybie rozdarlem folię :grrr:
Za jakiś czas będę robił wszystkie szyby jeszcze raz i tym razem nie chciałbym mieć dziurki na folii...
Ostatnio zrobiłem tyły delikatnie...Teraz chce wszystkie ciemne zrobic i przody zmieniać na przegląd...
Ten metalowy trójkąt wyjmowałeś rozdzielający małą szybę w drzwiach od tej dużej która jeździ ?


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Koniu15
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob kwie 07, 2018 08:15
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Koniu15 » śr sie 14, 2019 00:21

Czujnik wymieniłem i dalej to po wypieciu czujnika wyskoczył dodatkowy błąd G70 więc czujnik jest dobry .podobno czujnik położenia rozrządu może być walniety .



kris0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw paź 18, 2012 16:51

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kris0 » pt sie 16, 2019 08:21

Qto pisze:
wt sie 13, 2019 20:53
załóż skrzynkę z poziomym wyjściem na wtyczkę...w nich wyeliminowano problemy lichych styków
Udało mi się dorwać używke w niezłym stanie, muszę jak najszybciej uruchomić auto, ale docelowo chyba tak będzie trzeba zrobić..

Tylko czy kabel z wtyczką idącą do skrzynki jest taki sam, nie braknie go na długość? Oprócz skrzynki trzeba na pewno zmienić jej mocowanie, coś jeszcze?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt sie 16, 2019 10:07

sebekgolf pisze:
śr sie 14, 2019 00:08
Qto pisze:
wt sie 13, 2019 10:33
Macie jakiś patent na wkładanie szyb w tylne drzwi żeby nie poj...ać folii? Ostatnio męczyłem się z tym strasznie i na jednej szybie rozdarlem folię :grrr:
Za jakiś czas będę robił wszystkie szyby jeszcze raz i tym razem nie chciałbym mieć dziurki na folii...
Ostatnio zrobiłem tyły delikatnie...Teraz chce wszystkie ciemne zrobic i przody zmieniać na przegląd...
Ten metalowy trójkąt wyjmowałeś rozdzielający małą szybę w drzwiach od tej dużej która jeździ ?
Z tego co pamiętam to miałem wszystko rozebrane...nie sadze abym się męczył z tym trojkacikiem na aucie. Teraz na milion procent to wyciągnę bo przydaloby sie je odświeżyć lub wymienic na nowe. W zaleznosci w jakim stanie bedzie calosc z pionowa szyna. Póki co auto na warsztacie od kilku miesięcy...tenat szczegolow zostawiam na przyszly rok.
kris0 pisze:
pt sie 16, 2019 08:21
Qto pisze:
wt sie 13, 2019 20:53
załóż skrzynkę z poziomym wyjściem na wtyczkę...w nich wyeliminowano problemy lichych styków
Udało mi się dorwać używke w niezłym stanie, muszę jak najszybciej uruchomić auto, ale docelowo chyba tak będzie trzeba zrobić..

Tylko czy kabel z wtyczką idącą do skrzynki jest taki sam, nie braknie go na długość? Oprócz skrzynki trzeba na pewno zmienić jej mocowanie, coś jeszcze?
U mnie kabla wystarczyło...aczkolwiek miałem wszystkie wiązki pod maską rozebrane kiedy zmienialem skrzynkę, to po ponownym złożeniu wiązka mogła się delikatnie inaczej ułożyć. Nie pamiętam czy zmienialem wtyczkę...jeśli tak to piny na pewno pasują. Skrzynka u mnie leży luźno na aku...trzeba by założyć kompletną osłonę żeby to miało ręce i nogi ale u mnie nie ma na to miejsca.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pt sie 16, 2019 15:41

Koniu15 pisze:
śr sie 14, 2019 00:21
Czujnik wymieniłem i dalej to po wypieciu czujnika wyskoczył dodatkowy błąd G70 więc czujnik jest dobry .podobno czujnik położenia rozrządu może być walniety .
Najlepiej byłoby jakbyś podpiął się z czujnikiem pod oscyloskop i zobaczył jaki sygnał daje, a potem wpiął się na wejściu do kompa. Spotkałem już przypadki że nie stykała kostka na łączeniu wiązek ( silnikowej z resztą samochodu) i były takie problemy (to samo może stać się z kostka przy samym czujniku).

Czujnik wałka rozrządu też potrafi świrować.

Nie pamiętam czy w VAGu da się podejrzeć wykresy pracy czujników wałka i wału, jeśli tak, to możesz na to popatrzeć. Jeśli będzie jakaś anomalia, to trzeba szukać w danym czujniku lub jego obwodzie elektrycznym.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kris0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw paź 18, 2012 16:51

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kris0 » pt sie 16, 2019 23:27

Qto pisze:
pt sie 16, 2019 10:07

U mnie kabla wystarczyło...aczkolwiek miałem wszystkie wiązki pod maską rozebrane kiedy zmienialem skrzynkę, to po ponownym złożeniu wiązka mogła się delikatnie inaczej ułożyć. Nie pamiętam czy zmienialem wtyczkę...jeśli tak to piny na pewno pasują. Skrzynka u mnie leży luźno na aku...trzeba by założyć kompletną osłonę żeby to miało ręce i nogi ale u mnie nie ma na to miejsca.
Na razie pojeżdżę na używce, będę kontrolował czy coś się dzieje a za jakiś czas pomyślę o zmianie na skrzynkę z poziomym wyjściem na wtyczkę. Dzięki za info!



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » sob sie 17, 2019 00:36

Malował ktoś oryginalne ringi ze zwykłego licznika z G4 na szaro coś w stylu SE. Czy da się zdemontować ringi z zwykłego licznika czy jest to całość?



Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1049
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » sob sie 17, 2019 01:17

W zwykłym liczniku nie ma żadnych ringów. Przednia obudowa licznika to całość. Chcąc dostać się do środka musiałbyś wycinać szybkę. Jeśli chcesz mieć SE, to kup oryginał.


Obrazek

Koniu15
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob kwie 07, 2018 08:15
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Koniu15 » sob sie 17, 2019 09:34

Kupiłem czujnik walka rozrządu jest tak do d miejscu że płakać się chce chodź podobno poprzedniej generacji silniki miały za rozrzadem .co naj lepsze załatwiłem części z inter carsu i sprawdzał po kodzie silnika itp że czujnik mam za rozrzadem A tu mechanik się zdziwił nie było to tam napracowal się bo też był przekonany że tam jest ten czujnik .A w moim modelu była jakaś zmiana konstrukcyjna i jest za egr. Jak to nie pomoże to zostaje sprawdzić czujnik walka korbowego. Chociaż też jest inny . A koledzy możecie mi podpowiedzieć co trzeba zdemontować żeby mieć dobry dostęp do tego czujnika walka rozrządu co jest z tylu silnika koło egru? Bo mechanika mam na czwartek A jutro mam trochę czasu może z kolegą dam radę go wymienić .



Koniu15
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob kwie 07, 2018 08:15
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Koniu15 » sob sie 17, 2019 12:37

wymieniłem czujnik rozrządu i walka korbowego dalej to samo.
Błąd 17605 czujnik G28 .Gdzie ten czujnik jest podłączony?. Myślę o sprawdzeniu tego czujnika i wymianie instalacji .
Był by ktoś chętny pomóc z Śląska?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » sob sie 17, 2019 13:18

jakie auto? silnik? rocznik?



Koniu15
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob kwie 07, 2018 08:15
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Koniu15 » sob sie 17, 2019 16:45

Golf 4 silnik AVU Automat rocznik 2002 modelowo 2003.
Nadmienię że skrzynia biegów jakieś 2 albo 3 miesiące temu była wymieniona bo stara się spierdo.nie wiem czy to ma znaczenie



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » wt sie 20, 2019 01:20

Koledzy, licznik SE 1J5920845C pasowałby do golfa gdzie nie ma CAN (w sensie czy by zatrybił)? Niby immo2 jak widać po numerze.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości