1.4 TSI Golf VII

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: looki8329 » pn maja 21, 2018 23:01

Ile kosztuje wymiana rozrządu w ASO?


Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...

fantomasz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 550
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 01:57
Lokalizacja: PL

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: fantomasz » wt maja 22, 2018 04:31

Zadzwoń i zapytaj.


86 Jetta 1.8
94 Nissan Altima 2.4
00 Bora VR6 2.8
05 GTI 1.8T
08 Golf 5 2.5 (USA)
16 Golf 7 1.4 TSI
20 Audi A3 8V 1.5TFSI
24 S3 8Y

Awatar użytkownika
piteks
_
_
Posty: 5939
Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
Lokalizacja: małopolska
Auto: A3 8Y 2,0 190KM
Silnik: TFSI

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: piteks » wt maja 22, 2018 21:34

fantomasz pisze:
pn maja 21, 2018 19:24
Tutaj wymienia rozrząd i na końcu krótka opinia o silniku.
Fajnie, że potwierdza się opinia o tym silniku. Po przekonstruowaniu wcześniejszego 1.4, w wyniku czego nie ma już łańcucha tylko jest pasek, od 2012 VW i jego klienci mają spokój.


był: Fiat: 125p, Siena HL, Punto ELX, Stilo; Ford: Focus mk2, Mondeo mk4, Focus mk3 1,6 EcoBoost; VW Golf mk7; Audi A3 8V: VW Golf mk7,5; Audi A4 B9 Fl 2,0 TFSI
JEST: Audi A3 8Y 190KM quattro
Obrazek

Awatar użytkownika
luckyboy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 921
Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
Lokalizacja: Toruń
Silnik: BCA

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: luckyboy » śr maja 23, 2018 08:08

fantomasz pisze:
flo89 pisze:
pn kwie 30, 2018 19:53
VW twierdzi, że w tym silniku rozrząd należy SKONTROLOWAC przy ok 200 tysiącach (lub 5 latach) i dopiero ocenić czy należy wymienić. Mówią że pasek ma w sobie włókna kewlaru i dlatego tyle ma wytrzymać. To info mam od aso z Wrocławia. Ja mam obecnie 45 tysięcy, ale przy 80 nie będę patrzył na żadne aso tylko wymienię pasek i będę spał spokojnie.
Pasek może i ma kewlar ale problem z paskami polega na tym że przeważnie urywają się ząbki w pasku a nie sam pasek.
Pasek to nic innego jak guma która się starzeje i bardziej bym zwracał uwagę na okres a nie na przebieg kilometrów.
Ze starości też pękają.Obrazek



Awatar użytkownika
flo89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: śr wrz 19, 2012 18:00
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Golf MK7 2016
Silnik: CZCA

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: flo89 » śr maja 23, 2018 11:11

Po jakim czasie/przebiegu ten pasek tak wygląda?


MK7 2016 1.4 TSI CZCA Highline

volf_66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 14:44
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: volf_66 » śr maja 30, 2018 11:28

fantomasz pisze:
czw maja 17, 2018 11:30
volf_66 pisze:
pn kwie 30, 2018 09:50
Koledzy ja jeżdżę MK 7 z 2012 r. z listopada, 1,4 TSI 140KM, rocznie przejeżdżam około 15tys. km, obecnie mam przejechane około 85 tys.

Kupiłeś go jako nowy?
Jak często zmieniasz oleje?
wymieniam zgodnie z zaleceniami ASO, ostatnio miałem 2 lata, teraz mi napisali w książce ze za rok,



Awatar użytkownika
luckyboy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 921
Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
Lokalizacja: Toruń
Silnik: BCA

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: luckyboy » pt cze 08, 2018 14:03

flo89 pisze:Po jakim czasie/przebiegu ten pasek tak wygląda?
10 lat 107.000km



lose226
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt lis 07, 2017 07:44
Auto: VW Golf 7.5

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: lose226 » pn lip 02, 2018 06:07

czy u Was w 1.4 tsi 125KM (start&stop), też jest on taki ospały przy starcie ze świateł ? Turbo dopiero tak czuje lepiej na 4 biegu. Dodam, że auto ma 4 miesiące



Awatar użytkownika
flo89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: śr wrz 19, 2012 18:00
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Golf MK7 2016
Silnik: CZCA

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: flo89 » pn lip 02, 2018 10:30

jak nie dodasz gazu na starcie tylko ruszasz od 1000 obr to tak, ale jak ruszysz z 1500+ to jedzie normalnie


MK7 2016 1.4 TSI CZCA Highline

Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: dreyfus » pn lip 02, 2018 10:35

Dokładnie podstawa przy turbo pilnować obrotów przy których wstaje i nie zamulać.



lose226
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt lis 07, 2017 07:44
Auto: VW Golf 7.5

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: lose226 » pn lip 02, 2018 10:52

wcześniej miałem 2 litrowego diesla z turbo, 200 kg cięższego, o mocy 101KM, i muszę przyznać, że brałem niekiedy jakieś bmw na światłach, teraz nie mogę



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: dreyfus » pn lip 02, 2018 10:54

Z innej beczki ile nm miało tamto auto a ile ma te? :)



lose226
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt lis 07, 2017 07:44
Auto: VW Golf 7.5

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: lose226 » pn lip 02, 2018 11:21

Według danych technicznych Golf ma 200 nm oraz stara vectra 205



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: 1.4 TSI Golf VII

Post autor: dreyfus » pn lip 02, 2018 11:54

Czyli nie umiesz jeździć uturbioną benzyną skoro powinna jeździć lepiej? :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk7 (2012 - )”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości