Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » ndz cze 25, 2017 17:47

No...taki jaki był. Chyba że nie chcesz klimy czy wspomagania to kombinuj z krótszym paskiem - mniejsza masa, mniejsze spalanie i lepsze przyspieszenie :los2:



Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Barton_ » ndz cze 25, 2017 19:55

kewinpol pisze:Chodzi mi o jego długość, nie inny rodzaj.
Właśnie odpowiedź tego tyczyła.
Kup taką długość jak była.
Producent dowolny z wyłączeniem najtańszych i najdroższych.


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz cze 25, 2017 20:31

Qto
Obrazek

Red będzie piszczal jak będą zimne. Taki urok ceramiki.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » ndz cze 25, 2017 23:36

Ja mam na tyle Galfery, piszczą. Ale za to hamują przeokrutnie. Tył zdecydowanie mocniejszy sie zrobił. Przód Hawki Performance. No ale ja jak hamuję, to przeważnie z okolic 200 km/h w okolice 50 a nawet niżej więc hebel musi być pierwszy sort :satan:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Tomek gd
Forum Master
Forum Master
Posty: 1625
Rejestracja: pn mar 02, 2009 00:07
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: passat b6
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Tomek gd » pn cze 26, 2017 00:24

Siema, jaka jest teraz uczciwa cena za

MCD G
ramiona aero

?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kkkacper » pn cze 26, 2017 11:22

dany_47, mam red stuffy zalozone, jezdze codziennie i nie zauwazylem zadnych piskow.. porownywanie klockow standard do ceramicznych troche z pupy.. fakt, ze czasem zdarza sie struktura w klocku ktora powoduje halasowanie, ale nie ma to z piszczeniem nic wspolnego.. generalnie klocek dobry, jak zlapie temperature robocza to trzyma jak zly, pylenie tez niewielkie..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn cze 26, 2017 13:10

ATE mówi że można używać klocki ceramiczne z tarczami nacinanymi czy nawiercanymi...ale nie polecają takiego połączenia - klocki zostały zaprojektowane do gładkich tarcz...takze chyba taki zestaw wpadnie a jak będą piski to wtedy będę się martwił - dam smar na tarczę :los2:



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kkkacper » pn cze 26, 2017 13:24

Qto, smar dobry na wszystko :grin:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn cze 26, 2017 13:32

kkkacper, wiadomo...tylko jakiś wysokotemperaturowy potrzeba :los2:
Tak całkiem poważnie...to znam gościa który w bębny nawalił smaru jak szczęki zaczęły wydawać dziwne odgłosy :panna:



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pn cze 26, 2017 13:32

Nie lubię tego, jak bardzo prawdziwe jest powiedzenie "apetyt rośnie w miarę jedzenia". Dopiero co wpakowałem komfort 1J0, a już myślę nad 1C0 :helm:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn cze 26, 2017 14:41

Garrison, ja podczas pakowania 1J już miałem większość pod 1C skompletowane...zatrzymal mnie brak silniczkow pod składane lustra.
Czasami trzeba przemyśleć dobrze sprawę i nie bawić się w pośrodki. Ja teraz miałem dylemat z heblami...w aucie jest zestaw 256 + 232...czyli najgorsze co było w mk4 (poza bębnem z tyłu). Mam leżeć zestaw 288 ale nie takiego upgrade'u bym chciał...tylko jakieś 334 na rozsądnym zacisku + 312 z tyłu... przed wpakowaniem kolejnych 10kzł w starego golfa uchronił mnie przypadkowy zakup 312 + 256 wentylowane...zestaw daleko od wymarzonego ale ujdzie - jakbym musiał kupić to pewnie grubo bym rozważał wydalenie pieniędzy na polsrodek :crazy:



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pn cze 26, 2017 14:58

Mi na dobrą sprawę 1J0 wystarczy, bo bez domykania/otwierania szyb z pilota jestem w stanie przeżyć. Podobnie fullFIS immo3 ma u mnie podejść pomimo braku całego CAN - mam 1/2 więc chyba kwestia montażu i dogrania kluczy. No i zmiana kodowania by wyłączyć kontrolkę poduszek. Na sygnalizacji drzwi mi nie zależy :grin: Na RKM najbardziej. W sumie poza tym jeszcze tempomat i będę miał wszystko z wyposażenia, co potrzebuję :bigok:



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn cze 26, 2017 15:02

Chłopaki takie pytanko czy regeneracja alternatora do golfa 2.0 za 240 zł to dużo? Wymieniany był regulator napięcia jest nowy ori, dystans i robocizna. Czy mnie naciągnęli?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn cze 26, 2017 15:06

Garrison, na 1J też można zrobić domykanie...tyllo nie zrobisz tego po USB



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości